2.1

69.3K 3.9K 303
                                    

Aşk: Eh, işte idare ediyorum.

Asena: Bugün seni bulacaktım ve yaptığım sakarlık yüzünden bulamadım.

Aşk: Harbi mi?

Aşk: Nerede bulacaktın?

Asena: Kantinde.

Aşk: Vay vay vay. O zaman kantinde fazla dikkatli olmalıyım.

Asena: Neden?

Aşk: Çünkü ilk önce ben seni bulmak istiyorum.

Asena: O, o kadar kolay değil.

Aşk: Neden?

Asena: Ben de seni bulmak istiyorum çünkü.

Aşk: O biraz sıkar, canım.

Asena: Bence hiç de sıkmaz.

Aşk: Tamam, o zaman. İlk kim bulursa bulamayanın bir dileğini yerine yetirecek.

Asena: Tamam, kendime güveniyorum.

Asena: Bir şey sorabilir miyim?

Asena: Özele girer ama.

Aşk: Sor.

Asena: Eski sevgilin vardı demiştin. Senden nasıl ayrılmıştı?

Aşk: Canımı yakmıştı be, gizemli kız.

Aşk: 'Geçmişte, şu anda ve gelecekte bana âşık olarak vaktini harcıyorsun. Senin gibi birine asla âşık olmam.' demişti.

Aşk: Sana da söylemiştim yakışıklı değilim, gizemli kız. Ama yani kimseye söylemesem bile ben de sevilmeye muhtacım.

Aşk: İstiyorum birileri benim gülümsemem için çabaladığını görmek ama olmuyor işte.

Aşk: Takmıyorum deyince hiçbir şey geçmiyor.

Aşk: Ona uzun zamandı aşıktım. Ancak o kızla 6 ay ilişki yaşadım ama o bana 6 yıl gibi geldi. Sevmiyorum diyemezdi, onu sevgiye boğmuştum.

Aşk: İnan, benim kıskaçlığım dışında hiç kötü alışkanlığım yoktu. Çok seviyordum, bu yüzden de kıskanıyordum. Elimde değildi. Onu hayatım pahasına seviyordum. Biliyordu ama onun düşüncesine göre onu kısıtlıyormuşum.

Aşk: Ben sadece benim tanımadığım ve yavşak olduğunu bildiğim erkeklerle konuşmasına karşıydım. Bu kısıtlamak mı?

Aşk: Belki de sevgim yetmedi ona ve terk etti, ben de kabul ettim. Bitti işte.

Asena: Aşk...

Aşk: Bir şey söylemek zorunda değilsin, gizemli kız.

Asena: Özlüyor musun?

Aşk: Özlüyorum be, gizemli kız.

Aşk: Sırf bu yüzden kendime nefret ediyorum. Ona dönmem gerekiyormuş gibi geliyor. Bu beni yıkıyor.

Aşk: Ama elimde değil, çok özlüyorum.

Asena: Özlemek kötü bir şey değil ki.

Asena: Bak Aşk, birini özlüyor olman ona dönmen gerektiğini göstermez. Bazen özlemen gerekir, bir sabah uyanıp artık özlemediğini fark edene kadar.

Aşk: Bir şey deyim mi?

Asena: De, Aşk.

Aşk: Tam zamanında yetiştin, gizemli kız.

Aşk: Belki o gün o mesajı atıp ilgimi çekmeseydin, her şey daha farklı olacaktı.

Aşk: İyi ki geldin, gizemli kız. İyi ki varsın.

Dudaklarım yukarı kıvrılırken bu iki kelimenin güzelliğine baktım. Minnettarlığı gösteren, içi ısıtan, hayatı daha anlamlı kılan bir cümle. İyi ki varsın. İyi ki varım...

Rehberimde AŞK Var?! | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin