"Whatsapp'ta profil fotoğrafını kaldırıp engelledi süsü vermek mi? Sen stratejik bir dehasın." diye saçını arkaya atarak konuştu Cenay.
Asu ve ben gülerken Cüneyt yanımızda belirmişti. Kaşlarını çatarak "Cenay, İnstagram'dan bana yazan kızı neden dövmüşsün?" şaşkınca soran Cüneyt'e sakin bir şekilde bakıyordu Cenay.
"Canım istedi yaptım. Ohhh olsun. Kapatalım bence konuyu. Gereksiz."
Cüneyt kafasını sallayıp "Tamam." dedikten sonra arkasına dönüp gidecekken tekrar çevirip Cenay'a sabitledi bakışlarını. "Tamam da, sen niye öyle yaptın?"
"Yemin ederim cenaze masrafı çıkmasın diye yaşıyorum." diye kafası bana dönük Alp'le konuşan Ceyhun'a gülümseyerek baktım. Ona bakıyor olduğumu fark ettiğinde askeri selam verip göz kırpmıştı. Sanırım bu Ceyhun'un bir adetiydi ve ona oldukça çok yakışıyordu. Ben yakıştırıyor da olabilirdim. Salak salak gülümsediğimi fark edip gözlerimi kaçırdım ondan. Bu Aşk'a ihanetti ve ben bunu istemiyordum. İki kişiden de hoşlanmak mümkün müydü acaba? Bu yaşadığım karmaşık olayın başka açıklaması olamazdı çünkü. Hislerim dolaşık bir ip gibi birbirine girmişti. Kendimi tanıyamıyordum.
Sınıfa giren beden öğretmeni "Arkadaşlar, Fizik Hocanız Bugün Gelmeyecek. Bu Yüzden Ben Erkekleri Basketbol Maçına Çıkarıyorum. Kızlar, Siz De Sessizce Sınıfta Oturun Olur Mu?" yüksek sesle konuşan Tuna Hoca'ya kızlar yüzünü buruşturarak yanıt verirken, erkekler mutluydu.
"Hadi, hadi!" deyip erkekleri peşine takarak sınıfı terk etti hoca. Cenay bıkkınca öğretmen masasında otururken ben de yaslandım oraya. Asu ön sıralardan birinde bize yakın olan bir sırada yerini alınca diğer kızlar hocanın söylediklerine vurdumduymaz bir şekilde yanaşmış sınıfı terk ederek kantine inmiştiler. Sınıfta ben, Asu, Cenay ve sınıfımızdan olan Ayla, Beyza, Dicle ve Seda kalmıştı. Dicle "Ya sıkıntıdan patlayacağız böyle giderse!" deyince dudak büzerek onlara baktım.
Ayla yanımıza gelip "Cenay, sen kilo mu aldın?" diye sırıtarak konuşunca Asu "E alacak tabii, bulduğu her fırsatta tıkınıyor." dedi Cenay'a takılarak.
Cenay Asu'ya aldırmayarak "Aldığım kiloların tek nedeni yediğim kazıklar, canım. -Yerinde kıpırdanıp vücuduna bakarak- Ama bu aralar kilo verdiğimi hissediyorum. Umarım tartı da hisseder." diye umutla konuşunca gülümsedim.
Dicle huysuzca yerinde kıpırdanıp tahtaya çıkarak elini çırptı birbirine. Ona odaklandığımızda gözleri parladı, sinsice gülümseyip "Haberi duydunuz mu, kızlar? Nefes ve Mahmut ayrılmış. Mahmut'u terk etmiş Nefes." deyince Cenay yüzünü buruşturdu.
Keyifsizce "Nefes'i asla anlamayacağım ben. Bazen empati yapayım diyorum, onu anlayayım diyorum ama yok kendimi onun yerine koyunca utanıyorum. Biz onun tükürülecek yüzüne zamanında çok güldük o yüzden böyle oldu. Hepsi ikizimin salaklığı yüzünden. İkizim fark etmiyordu ama ben fark etmiştim o zibidinin nasıl biri olduğu. Gidişi bile mahvetti bizi. Ama gidişine bir isim verilecek olursa, ben mal kaybı derdim." diye öfkeyle konuşan Cenay'a Asu ve ben şaşkınca bakıyorduk.
"Nefes Ceyhun'un sevgilisi miydi?"
Titrek bir sesle sorduğum soruya karşı Cenay ne söylediğinin farkına varıp ağzına vurmaya başladı. Gözlerini korkuyla bana çevirip "Asena, lütfen bunu Ceyhun'a söyleme. Ceyhun bu konudan nefret eder ve konuştuğumuzu duyarsa kıyameti koparır. Lütfen, duymamış gibi yap." deyince kafamı salladım.
"Olay nasıl olmuş?" diye merakla sordu Asu. Koluna dokunarak kafamı iki yana salladığımda Cenay'da yüzünü buruşturarak kafasını salladı, konuşmak istemediğini belirterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehberimde AŞK Var?! | Texting
Short StoryHafıza kaybı yaşayan bir kız ve telefonunda Aşk diye kayıtlı tanımadığı bir numara. Bu onların birbirini bulma hikâyesi. ---------- Asena: Kimsiniz? Aşk: Bunu ben sormalıyım. Aşk: Kimsin? Asena: Ama numaranız...