2.4

68.3K 3.5K 1K
                                    

"Harika, o zaman bu akşam başlayabilirsiniz, çocuklar."

Üçümüzde aynı anda "Hayır!" deyince bizim tayfa garip bir şekilde ben, Alp ve Ceyhun'a baktılar.

"Daha şarkı bulmadım." diyen Ceyhun'a,

"Aynen, hem okuldan arkadaşlarımıza da söyleyelim. Sana müşteri toplamış oluruz." diye onayladı Alp.

"Sesime iyi oturacak bir şarkı da bulmalıyız sonuçta." dedim ben de açıklama yaparak.

"Alp, oğlum, müşteri için merak etme. Ben zaten bugün bir duyuru tabelası yazarım herkes öğrenir. Hem sizin okulun kızları Ceyhun ve senin yüzünden kafemden eksik olmuyorlar."

Ceyhun ve Alp yüzün buruşturup kafa salladılar.

Alp "Abi, bence abartma. Hiç de yakışıklı falan değilim." omuz silkerek.

"Aynen," diye onayladı Ceyhun.

"Yahu, siz kendinize çirkin mi diyorsunuz? Çarpılacaksınız lan." dedi Asu hayretle.

"Siz çirkinseniz diğerleri ne?" dedim gülerek.

"Yakışıklıyım yani?" dedi tek kaşını kaldırarak bana bakan Alp.

Hafif güldüm, omuz silkip "Belki," dedim sırıtarak.

"Sanki ben de varım sanki." dedi Berkay sinirli bir biçimde.

"Sakin ol, abi." dedi Cüneyt elini Berkay'ın omuzuna koyarak.

"Ben şarkı söylemeni istemiyorum elin adamlarının önünde." diyen Berkay'a kaşlarımı kaldırarak baktım.

"Neler söylüyorsun, Berkay?"

"Duyduğunu. Beni çıldırtma, Asena."

"Hey, sakin. Kızın doğal hakkı. İster söyler, ister söylemez. Kuzeni olsan bile sana ona karışma hakkı verilmiyor!" dedi ciddi bir şekilde Cenay.

"Abi, aynen. Hem bak Asena da mutlu." dedi Cüneyt.

"Yapma, Berkay. Sen bile Asena'nın sesine hayrandın. Heba olmasın. Zaten gençliğinde az yaşanır olan olay bunlar. Bırak da, gençliğini doya doya yaşasın." diye aynı annem gibi konuşan Asu'ya hayretle baktım. Bu kız annemle çok iletişimde olduğundan mı böyle? Bir an önce bu konuya el atmalıyım.

"Berkay, bence de hevesini kursağında koymamalısın." diye destek olan Altay'a da minnettarca baktım.

"Vallaha, kendi işiniz. Ben karışmıyorum."

Bahadır ellerini göğsünde bağlayıp arkaya yaslandı sandalyesinde. Bu kadar insan konuşsa bile Berkay hâlâ ikna olmamıştı.

"Biz varız, Berkay. Elin adamları Asena'ya hiçbir şey yapamaz. Ona tek bir kötü laf gelmesine müsaade eder miyiz? Böyle bir şeye izin verir miyiz sanıyorsun?" dedi ciddi ve bir o kadar sert bir şekilde Alp.

"Zaten kimse Asena hakkında en ufak kötü laf söyleyemez. Belasını sikerim o adamın." dişlerinin arasında sinirle söylediği sözü yeni fark edip bana baktı Berkay. "Özür dilerim, bir tanem. Senin karşında sövmek istemezdim. Laf işte çıktı ağzımdan."

Anlayışla kafamı salladığımda şefkatli bakışlarını benden çekip tekrar Alp'e çevirdi.

"O zaman neden kıza engel oluyorsun?" dedi kaşlarını çatarak Berkay'ın tepkisini izleyerek Ceyhun.

Berkay masadan kalkıp "Ne hâliniz varsa görün." deyip ceketini de alıp uzaklaştı kafeden.

Üzgünce ardından bakarken elimden bir şey gelmezdi.

Rehberimde AŞK Var?! | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin