"Yemek molası. Hadi, çocuklar, dinlenin biraz." diye el çırptı bizim dikkatimizi çekmek için Tuna Hoca.
"Hiç bitmeyecek sandım!" dedi isyan ederek Cenay.
Hızlı bir şekilde elimizi yüzümüzü yıkadıktan sonra piknik alanına geldik. Hoca, dinlenmek için piknik yapmayı önermişti biz de biraz aralıkta yeşillik bir alanda kurmuştuk, bizimle birlikte diğer çocuklarda kurmuştu.
"Abi, evlenip gideceğim bu ne ya? Uğraşmak istemiyorum şu şeylerle. Yok mu beni alan?" diye yüksek sesle konuşan Bahadır'a gülerek baktık.
"Yok." diye yanıt vermişti Ceyhun.
"Evlenmek..." diye mırıldandı Altay dalgın bir şekilde.
"Evlenmek bence güzel bir şey. Her şeyi yıkıyorsun kocanın üzerine, oh ne âlâ." diye kocaman sırıtarak konuştu Asu.
"He canım, zaten tüm türk erkekleri de 'Oy karıcım oydur' kesin. Paran olsun 'Oy Karıcım' olsun." diye konuştu Berkay.
"Hepsi senin gibi hödük olacak değil ya!"
"Sen kılıbık erkek arıyorsun da, o erkek seni koruyabilecek mi? Bir bakarsın, silahlı saldırıya uğradın o kılıbık erkek seni koyar önce kendi kaçar. Benden söylemesi." dedi kaşlarını kaldırarak Cüneyt.
"Oğlum, merak etmeyin ya. Ben onu da korurum, kendimide." deyince güldüm.
"Arkadaşlar, evlilik konusunu bu kadar küçümsemeyin. Evlilik cinsel ilişkiden ibaret olmadığı gibi aynı zamanda eşler arasında huzurlu bir birliktelik. Kısaca evlenmek için evlenmeyin. Sevdiğinizle bir ömür yaşamak için evlenin." diye muhteşem bir şekilde konuştu Alp. Gülümseyerek kafa salladım.
"Alp'e kesinlikle katılıyorum. Karşıdaki kişiye değer veriyorsak ve onun da bize değer verdiğinden eminsek evlenmeliyiz. Aksi takdirde o hayat zindan olur iki kişiye de. Sürekli fikir ayrılıkları ve çekişmeli geçen hayat her iki kişinin gençliğini çürütür." diye ben de fikirlerimi öne sürdüm.
"Ben evlenmeyeceğim ya," diye kaşlarını çatarak kafasını olumsuz yönde salladı Cenay.
"Lan Allah korusun! Tövbe de be, tövbe de döverim seni!" diye korkuyla baktı Ceyhun Cenay'a.
"Sen bana hangi ahın mirasısın bilmiyorum ama ben seni ömür boyu rahatsız eden oda arkadaşın olacağım, kardeşim." diye memnuniyetle konuştu Cenay.
"Kızım, geçen gün bir herifi gösterip ben bununla evleneceğim diyen sen değil miydin? Senin de yalan ağzına yuva yapmış ha! Ana dilin mübarek." diye konuştu Altay hayretle.
Cenay telefonuyla uğraşıp "Şu şekilde evlilik teklifi gelirse elbette evlenirim!
Ya da diz çöküp elini ekselans gibi kıvırsın, dansa davet edercesine teklifte bulunsa da olur." diye heyecanla anlattığında Bahadır "Dansöz mü arıyorsun erkek mi?" dedi gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehberimde AŞK Var?! | Texting
Short StoryHafıza kaybı yaşayan bir kız ve telefonunda Aşk diye kayıtlı tanımadığı bir numara. Bu onların birbirini bulma hikâyesi. ---------- Asena: Kimsiniz? Aşk: Bunu ben sormalıyım. Aşk: Kimsin? Asena: Ama numaranız...