Aşk: Dur, dur, dur. (Gönderilmedi)
Aşk: Çoktan engelledin bile. (Gönderilmedi)
Aşk: Ama nedense beni bulmak isteyeceğini hissediyorum. (Gönderilmedi)
Aşk: İnatçı kız. (Gönderilmedi)
İnanılmaz insanlar var ya. Sinirle telefonu yerime fırlattım. Annemin odamın önünde terliklerinin sesini duyunca hızla yerime zıplayıp telefonumu yastığımın altına sıkıştırdım. Kapı açıldığında dirseğimden destek alarak avucumu yüzüme koyup anneme gülümsedim. Kadın tip tip bakışlarını bende gezdirip "Yavrum, ne yapıyorsun?" dedi anlamayarak. Ayağımı harekete getirip "Spor, annecim. Doktor işe yarar dedi." deyip aşağı yukarı kaldırıp indirdim ayağımı. Annem "Yatağın üzerinde mi?" diye şaşkınca sordu. E tabii kadın da haklı.
"Spor spordur, annecim. Tuvalette bile olsa." aldırmadan yaptığım işe devam ettim. Kafasını sallayıp meyve suyunu masaya bıraktıktan sonra "1 hafta sonra yeni okuluna nâkil olacaksın. Bu kazayı yaşadığın için bilmiyorsundur. Yeni okulunu çok sevmiştin aslında. Umarım uyum sağlayabilirsin oraya." gülümseyerek deyip odadan çıkmıştı. Yeni okul mu? Çok istediğim okul? Kafam karışmıştı. Ben neden başka bir okula nâkil olmak istemiştim ki? Acaba zorbalık mı yapılıyordu bana? Gözlerimi kocaman açarak hızla annemin arkasından koştum. Yakaladığımda "Anne, neden okuldan nâkil oldum?" diye merakla sordum.
Kadın şaşkınlıkla bana bakıp tuttuğu nefesini bıraktı. "Bir anda öyle geldin ki, korktum, kızım." elini kalbinin üzerine koyup derin bir nefes aldı. Gözlerini tekrar bana çevirdiğinde "Bilmem ki, orada bir arkadaşın okuyormuş. Ne kadar babana yalvardığını bilmiyorsun tabii. Hatta ağladın bile günlerce baban izin versin diye. Hasta olunca yeni okula nâkil olmanın senin için en iyisi olacağına karar verdi baban. O yüzden seni *** lisesine nâkil ettik zaten son yılın, çabucak geçecek." deyip yanağıma sulu bir öpücük bıraktıktan sonra mutfağa doğru devam etti annem.
----------
Aşk: Hu?
Aşk: Sonunda!
Asena: Ne sonunda?
Aşk: Engeli kaldırdın ha?
Asena: Evet.
Aşk: Neden?
Asena: Canım sıkıldı.
Asena: Ve konuşacak pek arkadaşım olduğu söylenemez.
Asena: Bu arada bu numaranı da diğer telefonuma koydum.
Aşk: Ha, bu esas numaran değil yani?
Asena: Tabii ki.
Aşk: Beni cidden tanımıyor musun?
Asena: Numara yapacak biri değilimdir.
Aşk: Güzel.
Asena: İsminizi bana söylemeyi düşünüyor musunuz?
Aşk: Kaç yaşındasın sen?
Aşk: Ne bu resmiyet?
Asena: Siz kaç yaşındasınız?
Aşk: Her sene değişiyor.
Asena: Komik değil.
Aşk: Bence de.
Aşk: Ve sen benim tanıdığım biri çıkarsan bu hiç komik olmayacak.
Aşk: Bilmiş ol, ufaklık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehberimde AŞK Var?! | Texting
Short StoryHafıza kaybı yaşayan bir kız ve telefonunda Aşk diye kayıtlı tanımadığı bir numara. Bu onların birbirini bulma hikâyesi. ---------- Asena: Kimsiniz? Aşk: Bunu ben sormalıyım. Aşk: Kimsin? Asena: Ama numaranız...