3.1

64.4K 3.5K 1.6K
                                    

"Kesinlikle öyle ya, insanlara aynı iyiliği düzenli olarak yapınca, onu artık senin görevin zannediyor. Muazzam bir nankörlük bu ya." diye tartışan Cenay'ları umursamayıp Berkay'ın önünde tek kaşımı kaldırarak durdum.

"Neden içeri girmedin?"

"Ne?"

Şaşkın bir şekilde bana baktı Berkay.

"Diyorum ki, neden öylece kayboldun o akşam?"

"Hangi akşam ne akşamı?"

Gözlerimi devirip tekrar Berkay'a gözlerimi kısarak baktım.

"Berkay, kafede olduğunu gördüm."

"Asena, ne kafesi ben kafeye falan gelmedim."

Cüneyt Berkay'a "Yalan atma lan, ben de geldiğini gördüm." dedi dil çıkararak.

Berkay Cüneyt'e tekme atarak masum bakışlarını bana çevirip kedi gibi bana bakıyordu.

"Yemedin değil mi?"

"Yemeyecektim de." dedim kafa sallayarak.

"Ne bileyim küstüm sana işte." dedi omuz silkerek. Güldüm, bu kadar mı kırılgandı, Berkay? Belki de ben fark etmemiştim bugüne kadar. Saçlarını dağıttım.

"Tatlı olma, şebek şey."

Ben ona takılınca o da bana tebessüm etti.

Cenay bir anda önümde bitince kaşlarımı kaldırarak şaşkınlıkla ne söyleyeceğini bekledim.

"İzninle Berkay'cığım, Asena'yı senden alacam şimdilik."

Kolumdan tutarak beni sınıftan çıkarınca, kapıda durarak Altay'la konuşan Asu'yu da çekti ve koridorda bir gruba doğru yürümeye başladı.

Asu şaşkınca Cenay'a bakıp "Ne yapıyorsun, Cenay?" dedi anlamayarak.

"Okula yeni gelen şırfıntı, benim kırmızı çizgimi geçti ve ben ona biraz takılacağım siz yanımda duruverin. Yalnız gitmek hoş olmaz."

Kısa bir açıklama yapınca kafa sallayıp bir grubun yanında durduk. Cenay yüzüne sahte gülümseme koyarak "Ooo Ekrem, n'aber? Ne yapıyorsun?" dedi Ekrem'in omuzuna elini koyarak.

Ekrem "Bir sorun mu var, Cenay? Neden geldin?" dedi tek kaşını kaldırarak.

Cenay üzgün bir ifadeyle konuştu. "Sana ihtiyacım olduğu için buradayım, Ekrem. Bana yardım edeceğini düşündüğüm için buradayım."

Ekrem merakla Cenay'a baktı. "N'oldu, Cenay? Ne gerekiyor?"

"Turşu koyacağım da hıyar yok." dedi Cenay dudaklarını bükerek.

Asu gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu. Ben de kafamı çevirerek gülmek hissimi boğuyordum içimden.

Ekrem'in koluna dokunarak hafif kıkırdayan kıza ateş saçan gözlerle bakan Cenay "Sen elektriği ona dokunarak mı alıyorsun?" dedi sırıtarak.

Kesinlikle sinirliydi ama bunu dışarı yansıtmamak için bayağı bir çaba sarfediyordu. Başarılıydı da. Kız gülerek kafa salladıktan sonra Cenay yapmacık bir şekilde "Dikkatli ol, cereyan çarpar, tatlım. -Ekrem'e bakarak- Beni çarptı da." yapmacık tebessümünü yüzünden silmeden konuşmuştu. Kız anlamayarak kafasını salladı, zaten anlasaydı şaşardım.

"Anlamadım?"

Cenay sahte bir şekilde gülüp "Diyorum ki, herkesten elektrik alırsan faturayı ödeyemezsin, bebeğim." göz kırparak.

"Neyse dikkatli ol, hadi eyvallah." deyip ellerini bizim omuzumuza atarak şarkı söylemeye başladı. Zaten o sırada zil çalmıştı.

Gülerek kafamı salladım, Cenay harbi değişik kızdı ya. Asu kaşlarını çatarak "Nasıl anladın o kızın Ekrem'e yavşadığını? Ben olsam anlamazdım." sordu Cenay'a şaşkınlıkla.

Rehberimde AŞK Var?! | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin