31.rész

142 14 1
                                    


Eltelt újabb másfél hónap és Tonyék még mindig nem jöttek haza. Épp Marynél voltunk és olyan hétköznapi témákról cseverésztünk, mint "belezúgtam Thorba" vagy "Vasember a barátom". Szóval csak egy szokásos este.

-És?... Hogy megy ez a telefonálgatás? Mindig ő hív, vagy te is szoktad? - kérdezte Mary.

-Igazából eddig mindig ő hívott. Én nem merem felhívni. - mondtam, mire Mary csodálkozva nézett rám. - Nem úgy értem. Csak félek, hogy pont rosszkor hívom... Tegyük fel, hogy épp valami szörnnyel hadakozik és akkor megszólal a telefonja. - magyarázkodtam.

-Igen, ez végül is jogos. Na de Betty! Ez így nem mehet tovább. Hívd egyszer te. Nézzük, hogy fogadja ha te hívod és nem ő téged. Apropó... Megvan egyáltalán a száma? - kérdezte.

-Persze! Beleírta, amikor utoljára itt járt. - méláztam el egy pillanatra.

-Hát akkor mire vársz még? - kérdezte barátnőm izgatottan. - Hátha pont ott van Thor...

-Áhhá! Szóval erre megy ki a játék. - nevettem el magam.

-Mi? Dehogyis... - nevetett fel kínosan Mary. - Na gyerünk! - sürgetett tovább. A kezembe vettem a telefont és megnyitottam a névjegyzéket.


A készülék ebben a pillanatban jelzett, hogy üzenetem  jött. Kíváncsian nyitottam meg. Az öcsémtől Andytől jött. Ez állt benne.

"Tudtad, hogy hetven dollárral többel mentem el tőled, mint amikor megérkeztünk?"

Nem értettem miről beszélt, ezért gyorsan visszaírtam.

"Ezt meg, hogy érted? Elhoztál tőlem hetven dollárt, vagy mi?"

"Nem, nem. Tudod megígértem, hogy nem mondom el senkinek de nem bírom tovább el kell mondanom."

"Mit Andy? Ne totojázz már annyit!"

Kezdtem eléggé ideges lenni. Abszolút nem értettem miről beszélt.

"Emlékszel amikor elmentem pisilni? Tudod a fürdődből hoztam el azt a sok pénzt..."

"Andy! Ha nem beszélsz világosan akkor inkább maradj csöndben."

Miután elküldtem az üzenetet villámként  csapott belém a felismerés. Ó ne! Ne ne ne ne ne! Mivel egy darabig nem írtam a sokktól Andynek leeshettek a dolgok mivel egy csomó nevető fejet küldött.

"Na? Leesett? Erre vártam!"

"Hahaha... Most örülsz? Jól van lebuktunk! Tony adta a pénzt?"

"Igen. Kiszólt a szekrényből egy hang. Majdnem frászt kaptam. Azt mondta nem adja oda a zakóját, így hát fizetett, hogy azt mondjam nem jó rám. Na meg azért is, hogy csöndben maradjak..."

"De ugye anyáéknak nem mondtad el?"

"Nem. Ne de Betty? Mit keresett Mr. Stark a szekrényedben samponos fejjel?"

"Ööö... Hosszú történet! Talán egyszer elmesélem, de most nem. Mennem kell. Marynél vagyok és beszélni akarok vele."

"Jó. De ezt még kiszedem belőled! Szia!"

Égővörös fejjel fordultam Mary felé.

-Ma az? Mit írt és ki? - kérdezte. Válasz helyett csak a kezébe nyomtam a telefonom, hogy olvassa el az üzeneteinket. Amikor a végére ért kis híján fuldoklott a nevetéstől. - Ez komoly? Az öcséd meglátta Tony Starkot a szekrényedbe zárva... - mondta még mindig a nevetéstől levegő után kapkodva.

-Igen... - sütöttem le a szemem. - Az a hülye meg, kiszólt a szekrényből... Na mindegy. Ha jól emlékszem telefonálni akartál. - tereltem el a témát.

-Ja persze, igen! -jutott Mary eszébe és örült tempóban nyomkodni kezdte a telefonom. - Betty nem találok semmit... Hogy van benne a telefonodban? - kérdezte.

-Nem tudom. Add csal ide. Mindjárt megnézem. - a kezembe vettem a készüléket és elkezdtem lefele görgetni a névjegyzékben. Az "sz" betűnél találtam egy számot, ami biztos nem ismerősökhöz tartozott, mivel arra emlékeztem volna ha valakit ilyen névvel írok be. Vigyorogva Mary felé tartottam a telefont. - Ő lesz az.

-Szívem. - olvasta Mary a szám melletti címkét. - De aranyos! Így szoktad hívni?

-Nem, de ezentúl így fogom... - mondtam boldogan. Kicsit haboztam de végül benyomtam a hívás gombot. A vonal túlsó végén azonnal felvették a telefont.

-Szia szívem, zavarok? - kérdeztem egy elfojtott nevetés közben.

-Ezek szerint megtaláltál... - mondta nevetve Tony. - Nem, nem zavarsz! Pont most akartalak hívni, ugyanis jó hírem van. Képzeld... Holnap már otthon leszek!

Tényleg? De jó! - kiáltottam fel.

-Igen. És van még valami... Tudod Thornak holnap lesz a szülinapja és csapunk neki egy kis bulit. És a lényeg, hogy titeket is meghívunk Maryvel. - magyarázta.

-Tényleg? Maryt is? - kérdeztem. - Holnap találkozol Thorral - tátogtam Mary felé mire felugrott és egy gyors örömtánc után visszaült. - Természetesen mindketten ott leszünk. - mondtam boldogan.

-Szuper. Akkor titeket is kipipállak a listán.

-Listán? Hány ember van meghívva? - kérdeztem csodálkozva.

-Nyugi csak vicceltem. Nem leszünk sokan. Csak a szűk baráti kör. - mondta Tony nevetve.

-Ja akkor jó! - mondtam nevetve. - Holnap várlak szívem.

-Ott leszek Dr. szöszi. - mondta és lerakta a telefont.

-Na? Mi volt? - kérdezte Mary tűkön ülve.

-Holnap hazajönnek! És Thornak szülinapja lesz és mi is meg vagyunk hívva. - vázoltam fel röviden. Mary majd kiugrott a bőréből örömében, de én se voltam másképp. Három hónap... Három hosszú hónap után végre újra láthatom Tonyt. És a másik... Elolvadok. Azt mondta Dr. szöszi?... 

A titokzatos megmentő - [Befejezett] Where stories live. Discover now