Elvileg Loki ma csap le. Hát nem mondom, hogy nem izgulok. Láttam mire képes és nem akarom, hogy bárkinek is baja essen.
A terv készen volt, mindenki elfoglalta már a helyét. Thor a Stark Torony egyik erkélye alatt lapult, Tony pedig Dr. Strange-el valahol máshol várakozott.
-Pszt, szöszi! Hallasz? - hallottam Tony hangját, a fülembe szerelt kis készüléken keresztül.
-Igen, tisztán. - zökkentem ki a gondolataiból.
-Nyugi. Ezt is megoldjuk, és ha vége lesz ennek az egésznek, végre valahára befejezem a meglepetésem.
-Már alig várom! - mosolyodtam el halványan.Ezután felgyorsultak az események. Kutya ugatásra, majd nyüszítésre és egy roppanásra lettem figyelmes. Itt már tudtam, hogy baj van. És nem is kicsi! De miért? Miért pont ő? A következő pillanatban Loki sétált fel az emeletre halálos nyugalommal az arcán.
-Miért csináltad? - kérdeztem könybelábadó szemekkel.
-Neked is szia szöszi! - vigyorodott el.
-Nem hívhatsz így! Csak egy ember hívhat így és az nem te vagy.
-Nem bizony! - mondta idegesen Tony, de ezt csak én halottam.
-Válaszolva: azért tettem, mert gonosz vagyok. - mondta rezzenéstelen arccal. - És, mert utalom Tony Starkot.
-Iron! - szaladtam oda Tony kutyájához, akiben akkor már nem volt élet.
-Ne aggódj, a te kutyád nem bántom. Csak Starknak szeretnék rosszat. - mondta komolyan. Mély levegőt vettem, felálltam és lassan kihúztam magam.
-Miért jöttél Loki? Mindenkinek jobb lett volna maradsz ahol vagy. És nagyon jól tudod, hogy nálam nincs esélyed. - mondtam és felmutattam a kezem, hogy jól látszódjon Tony gyűrűje. Loki arcán a megdöbbenés egy halvány árnyalata suhant át, de aztán mintha mi sem történ volna, újra arra az idegesítő vigyorra húzta száját.
-Szerintem meg igenis van esélyem. Egyszer már elértem, hogy belémszeress, annyira, hogy járjunk. Akkor most is sikerül!
-Te meg miről beszélsz? - értetlenkedtem. - Remélem nem az Azgardi csókról.
-Drága Betty... Nagyon jól ismered az embereket és bárkit felismersz, bármilyen álruhában is van. Ha ismered nem menekülhet. De! Mi van ha nem ismered? - nevetett.
-Loki beszélj már úgy kérlek, hogy én is megértsem. - kezdtem ideges lenni, mivel semmit nem értettem.
-Emlékszel még Jamesre? Hogy is volt a történet elején? James nem ment el az első randira, mivel elütötték a testvérét igaz?
-Te... Te, ezt meg honnan tudod? - nyeltem egy nagyot.
-Onnan, hogy én voltam az aki ezt az egészet eltervezte. Sose találkoztál az igazi James Foxal. És sose ütötték el James testvérét, egy valakit tényleg elütöttek aznap. De az nem a testvér volt, hanem ő maga. - mondta Loki sátáni vigyorral az arcán.
-Hogy mi? - kerekedett el a szemem. Kezdtem kapisgálni miről is van szó de még nem volt egészen tiszta.
-Bizony, ugye már lassan esik le. Nyilván akkor most egy kérdés motoszkál a fejedben: de akkor mi van az igazi Jamesel? - csak némán bólintottam. - Megmondom én neked. Az igazi James Fox korházba került, amikor elütötték és már hónapok óta kómában fekszik. - lemerevedve hallgattam Loki szavait. Teljességgel hihetetlennek tűnt és mégis igaz volt.
-Hogy mi? - halottam Tony meglepett hangját. - Mégis hányszor vertem már össze ezt a piócát? - az abszurd helyzet ellenére ezen majdnem elröhögrem magam.
-Ja és drágám! Ugye nem gondoltátok komolyan, hogy nem tudok a kis csabdátokról. Tudom, hogy Thor itt van valahol. Úgyhogy akár elő is jöhetsz kedves bátyám! - kiáltott Loki diadalmasan. Thor kelletlenül repült be az ablakon.
-Testvér. - biccentett Loki felé.
-De rólunk nem tud! - kiáltotta Dr. Strange olyan hangerővel, hogy még én is hallottam. Ebben a pillanatban megjelent a már ismerős sárga kör és elnyelte Lokit. Bár nem láttam, tisztán halottam őket.
-Na ide figyelj Loki! Elegem van abból, hogy folyton az életünkbe avatkozol, még a legváratlanabb helyzetekben is ott vagy. Elősször átverted, majd elraboltat a menyasszonyom, több száz embert öltél meg és az már csak hab a tortán, hogy most még a kutyám is eltetted lábalól,de nem! Ennek most vége, és vedd tudomásul, hogy egy ilyen kis piti isten mint te nem fog legyőzni! - mondta Tony kimérten.
-Csakugyan Strak? És mondd csak, ha én vagyok a piti isten akkor te mi vagy? Konzervdoboz? Csak, mert ha igen akkor igenis legyőzlek... - kezdte gúnyosan Loki.
-Nem Loki! És tudod miért nem? - kérdezte Tony, majd tartott egy kis hatásszünetet. - Mert én vagyok Vasember!
ESTÁS LEYENDO
A titokzatos megmentő - [Befejezett]
RomanceEgy fiatal lány bajba kerül de egy titokzatos ember megmenti. Az illető szeretné titokban tartani kilétét... A lány jeleket talál arra, hogy lehet a nagy Tony Stark mentette meg. De valami mindig közbeszól és nem tudja kideriteni igaza van-e... A tö...