"bu... bu yüzük ne? YOKSA BENDEN HABERSİZ NİŞANLANDIN VE BANA SÖYLEMEDİN Mİ? JEONGIN GERÇEKTEN ÇOK KIRILIRIM AMA BUNA!"
parmağındaki yüzüğü işaret eden arkadaşına göz devirdi.
"saçmalama istersen. hem bu dostluk yüzüğü. hyunjin hyung verdi. çok şirin değil mi?"
"neyse ki bu daha iyi, en azından hâlâ nişanınıza gelme şansım var." sessizce söylese de jeongin keskin duyma yetenekleri sayesinde söylediğini anlamıştı.
arkadaşına hafifçe vurdu. "chenle!"
"ne var?"
"bahçeye çıkalım mı?"
alakasızca söylediği şeyi kabul etti.
bahçeye çıkıp temiz hava aldılar. ardından ağacın altındaki banklardan birine oturup konuşmaya başladılar.
"sana şeyi anlatmış mıydım... babası vali olan çocuğu nasıl dövdüğümü?"
güldü. "anlatttın."
"camına taş attığım otobüsten özel harekat timi çıkmıştı onu anlatmış mıydım?"
"evet."
"babama yanlışlıkla küfür ettiğimi?"
"onu da anlattın chenle."
ofladı. "anlatacak olay kalmamış. acilen birileriyle dövüşmem gerek."
jeongin kahkaha attığı sırada yanlarına sınıfın popüleri jungha gelmişti.
"yarın akşam evde parti veriyorum. gelmek ister misiniz? içkiler benden."
"eğer içkiler beleşse koşa koşa gelirim." dedi chenle.
ardından jungha, jeongin'e baktı. cevap vermesini bekledi.
"gelemem. hyunjin hyung buna asla izin vermez."
"öz abin mi?"
"hayır."
"o zaman sana neden karışıyor?"
aldığı cevapla ne diyeceğini bilemedi. "kötü yollara düşmemi istemiyor."
jungha inatçı biriydi.
"sen reşit değil misin? ona ne senin hayatından? sen kendi hayatına baksana. neden onun kurallarına uyasın?"
jeongin nasıl yanıt vereceğini kestiremedi. hak vermek istemiyordu. sessiz kalmayı tercih etti.
"bu hayat senin hayatın. onun değil." dedi son olarak jungha.
chenle olaya el attı. "tamam, germeyelim ortamı. jungha sen de sakin ol. isterse gelir isterse gelmez. fazla üstüne gitme."
çocuk sessizce oradan ayrıldığında jeongin dediği şeyleri düşündü. oraya gitmenin doğru olmadığını biliyordu. ancak duyguları jungha'yı onaylıyor gibiydi.
—————————————
hyunjin hyung
hyunjin hyung
jeongin
bu akşam yemeğe bizimkiler gelecek
sen de gelmek ister misinjeongin
gELİRİM
YEMEK Mİ YAPIYORSUNhyunjin hyung
deniyoruz bir şeyler
ÖMCLZLCPQLFLjeongin
😋😋😋😋hyunjin hyung
o emoji ne
dil çıkartmış
çok terbiyesiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little me | hyunin
Fanfiction[tamamlandı] "seni de baba olunca görürüz jeongin bey!" ☁️ hyunin, 150320 - 180520