"hyunjin, uyan!"
jeongin sabahtan beri yatan ve uyanmayan hyunjin'in üzerine çıkıp söyleyeceği şey için onu uyandırmaya çalışıyordu.
"uyanmayacak mısın? saatlerdir uyuyorsun! istifa ettin diye tüm gün yatacak mısın? önemli bir şey söyleyeceğim!" parmağıyla burnunu ufak bir hareket ile ittirdi.
gözlerini açmadan mırıldandı. "beni öpene kadar uyanmayacağımı biliyorsun."
"sen kendini uyuyan güzel falan mı sanıyorsun?" yüzüne sahte bir kızgınlık takındı.
"evet?" yüzsüzlüğünden hiç taviz vermemişti büyüğü.
"doğru sanıyorsun o zaman."
jeongin, gözleri kapalı olan hyunjin'in üzerine eğilip dudağını minikçe öptü.
diğeri aldığı öpücük ile birlikte gözlerini açıp dikildi.
"şimdi söyle bakalım."
heyecanlı bir şekilde anlatmaya başladı küçük olan. "sen uyurken joonseo'nun yanına gittim. bayağı konuştuk ve bana şey dedi..."
"ne dedi?"
gözlerine baktı. "babamı biraz özledim."
hyunjin oğlunun ona ilk 'baba' diyişini duymuş gibi sevindi. "sen ciddi misin? beni özlemiş mi cidden? bana baba mı dedi? en son bana baba demek istemediğini söylüyordu! bana baba demiş!"
söyleyecekleri daha bitmemişti. "ve anneannesi... bu akşam yakınlardaki parka çağırdı bizi. joonseo orada olacakmış ve onunla görüşebilecekmişiz."
"joonseo'yu geri mi verecekler? tanrım! jeongin sen neler diyorsun? şaka değil di mi? ciddi ciddi oğlumu ziyarete mi gideceğim? üstelik anneannesi çağırmış! onu öpebilecek miyim peki? izin verir mi onu öpmeme?"
"öpersin tabii, neden olmasın!" sevgilisine umut vermeye çalışıyordu.
"ama artık yataktan çık. yemek ye biraz."
hyunjin bir çocuk gibi davrandı. "beni öpmeden inmem."
"sen de iyi alıştın ama! yok sana öpücük falan!"
—————————————
aşk mevzusu yapmayın
hyunjin
bu akşam
oğluma gidiyorum
GÜNLER SONRA
ONU GÖRÜCEM
OĞLUŞUMchan
YAAA NE KADAR HOŞ
BENİM YERİME GÖTÜNE VUR
TAMAM MI
SENİ GİDİ KERATA ÖZLEDİK LANjisung
ya bir şey dicem
biraz alakasız ama
hyunjin farkettin mi
şakadan da olsa övündüğün her şeyi kaybettin
oğlum var dedin
elinden alındı
şirkette çalışıyorum işim var dedin
işinden oldunfelix
fakirin derdinden fakir anlarmış kardeşim
ben anlamam yani kbchangbin
felix
neyin havası bu
kaldırım mühendisisin oğlum senminho
AMMAXŞĞALGŞWGPŞWLGhyunjin
ya yok mu şöyle
yanına çırak alacak biriseungmin
annenin yanında çalışsanahyunjin
ben de isterim çalışmayı ama
annem züccaciye işletiyor
kadın içlikleri falan satıyor
mal mısın sen
iki güne batar valla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little me | hyunin
Fanfiction[tamamlandı] "seni de baba olunca görürüz jeongin bey!" ☁️ hyunin, 150320 - 180520