SİGARA*

333 81 4
                                    

Dün Alex'e yaptıklarımın ardından Mon$ter'ı almak için taxi kullanmak zorunda kaldım ve saat on ikide değil gece birde eve varabildim.Matematiğime sıçayım ben! Eh,klasik taxi'ciler. Adam bir sohbete başladı,konuş babam konuş. Susmadı lan! Bir de tam taxi'den inerken telefon numarasını verip ara beni demez mi!? Arıycam ben seni! Salak ya! Neyse kendimi tekrar germeyeceğim. Az sonra yola çıkacağız,bugün büyük gün. Mon$ter'da bizimle gelecek,eminim çok eğleneceğiz. En azından bir haftalığına Alex bana musallat olamayacak. Hahaha çatlasın g*t  herif. Oha ya,neden bu kadar heyecanlıyım ki? Altı üstü en yakın arkadaşlarımla yalnız başımıza geçireceğim manyak bi tatil! Hemde bir hafta! Anne baba kuralları olmadan! İstediğimiz gibi içeceğiz. Aslında ben içmem ama neyse. En fazla kırmızı şarap. Miley rahatça sigara içebileceği için sevinçten çıldırıyor. Kız tam iki aydır sigara içiyor fakat ailesinin haberi yok! Şikayet etmeyi bile düşündüm,en yakın dostumun sigara içerek kanser olup gebermesini istemiyorum. Ama dediğim gibi,en yakın arkadaş. Bazen sadece çeneni kapatıp dua edersin. *** Telefonumun çalmasıyla irkildim.Arayan Lewi'ydi. Lewi çok tatlı bi çocuk,cool,zeki,bazen çılgın ve tam bir Bad Boy. Eskiden okulun popisiydi. Popi mi? Gerçekten kafayı yiyorum. Fazla heyecan'ın etkisi bunlar. Telefonu açtım, ve sesinden anladığım kadarıyla Lewi'de en az benim kadar heyecanlıydı. Selam Rihanna,nasıl gidiyor? Ne diyebilirim ki? Heyecandan çatlıyorum falan mı? Ama gâyet sakince cevap verdim. Fena değil, heyecanlısın galiba? Ne diyorum ben ya? Evet biraz heyecanlıyım.Ama sen pek heyecanlı değilsin galiba? dedi sırıtarak. Lan bu aralar sırıtmak moda mı oldu? Hayır pek heyecanlı sayılmam,ah, Mon$ter!!! Mon$ter birdenbire üstüme atladı,şu an yerde yatıyorum!!! Rihanna, iyi misin? Orada neler oluyor? Rezil oldum. İyiyim,Mon$ter işte,manyak ne yapacak,üstüme atladı. Bunu söylerken nedense güldüm.Bugün gerçekten çok neşeliyim. Hadi canım! Seni önce yere düşürüp sonra da güldüren Mon$ter ise onun yerinde olmak isterdim. Bunu biraz çekingen bir tavırla söylemişti. Ne demek istemişti. İltifat falan mıydı? Ne dediğini tam anlamasam bile iyi bir şey söylediğini biliyordum. Bu yüzden teşekkür ettim. Daha sonra birkaç şey daha konuştuk ve ikimizde sıkılmaya başlayınca telefonu kapattık, tam bir saat sonra Jake'in teknesini bıraktığı yerde buluşacaktık. Jake teknesini hep aynı yere bırakır. *** Tatile gitme zamanı gelmişti ve annem beni Alex'in bırakmasını söylüyordu. Bu fikri biraz düşündüm ve hemen kabul ettim. Gıcıklık işte. Beni Jake'in teknesini bıraktığı yere kadar o götürecekti ve bakalım bu sefer neler olacaktı. Hem mon$ter'da yanımda olacaktı. Yine bana sarkıntılık yaparsa bir komut verecek ve gerisini mon$ter'a bırakacaktım. Bakalım mon$ter komutları yeterince iyi yerine getirebiliyor mu?! *** mon$ter ile birlikte bahçeye indim. Alex arabanın kapısına yaslanmış sigara içiyordu. Onun da içtiğini bilmiyordum doğrusu. Arka kapıyı açtım ve mon$ter'ı içeri soktum. Sonra da kendim öne geçtim. İnat işte ne olsun! Alex bana bakmıyordu bile! Ve övünmek gibi olacaksa olsun! Bugün gerçekten çok güzeldim. Alex'te arabaya bindi ve yola koyulduk. Neden benle ilgilenmiyordu? Onu sinir etmem lâzımdı. Ve birdenbire birşey fark ettim. Hala sigara içiyordu. Şunu içmeyi kes! Rahatsız oluyorum. Hadi bakalım. Kendim kaşındım. Peki. Peki mi? O ne demek lan öyle? Pekiymiş! Yok artık. Alex yüzüme bile bakmadan camı açıp sigarayı attı. Alex! Alex asla böyle birşey yapmaz. Benim hayatımda sadece bir parazitten ibaret olan Alex bana asılmıyor! Gıcıklıklarıma karşılık vermiyor ve o ünlü sırıtışını yapmıyor. Bunun sadece tek bir açıklaması olabilir ; Bu çocuk dayak yemiş! Hahahah. Şaka bir yana gerçekten bu işte bir sorun var. Her neyse. Araba durdu ve bende Alex'e hiçbir şey demeden inip gittim. Onu kırmış olmalıydım. Bu şekilde davranmaktansa eski haline dönsün daha iyi. Neyse, bunları umursamamalıyım. Önümde çılgınca bir tatil varken. Ama ben yine de eski Alex'i özledim!

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin