KUM*

168 60 8
                                    

Kaybettiğimi söylemiştim ama bu daha belli değildi. Oyun devam ediyordu. Bu sadece bir tahmindi. Çünkü o kadar çok ıslanmıştım ki, sonuç belli gibiydi. Ama yanılmışım. Kaybeden ben değildim. Lewi'ydi. Lewi suyu bittiği için çadıra gitmiş. Silahını doldurduktan sonra da Miley ve Angelina onu çadırın önünde ıslatmaya başlamış. Aslında amaçları da buymuş. Kim su doldurmaya giderse çıkışta sırılsıklam oluyormuş. Eh, bu yüzden en az ıslanan da onlar oldu. Gece yatmadan önce Lewi'yi kuma gömme işlemini ben yapacakmışım. Böylesi daha iyi zaten. Ben değil de kim yapacak! Lewi haklıymış, çok kıskanç bir kızım. Ama kıskanmayan kız bizden değildir. Her neyse, öğlen oldu ve Mon$ter'ı beslemeye gitsem iyi olur. Zaten pek bir şey yaptığımız da yok. Sadece sohbet ediyorduk. Ayağa kalktım ve boğazımı temizleyip konuştum. Ben Mon$ter'ın yanına gidiyorum. Herkes kafasıyla onaylarken Lewi konuştu. Gelmemi ister misin? Tabi ki de evet. İstiyorum, hem de çok. Sen bilirsin. Lewi de ayağa kalktı. Yaşasın! Benle geliyordu! Diğerlerinden biraz uzaklaştıktan sonra Lewi konuştu. Sanırım Mon$ter artık iyileşmiştir. Evet, Mon$ter feci hastaydı. Bu nedenle biz bu adaya vardığımızdan beri teknede kalıyor ve bizde arada bir onun yanına gidiyoruz. Umarım. Keşke hemen iyileşse, diye mırıldandım sessizce. Lewi kolunu belime doladı ve bana gülümseyerek baktı. İyileşecek. Teknenin olduğu yere vardık. Önden ben çıktım, Lewi'de beni takip ediyordu. Barakaya indim. Mon$ter'ı oraya koymuştuk. Kapıya ilerledim ve Lewi arkamdan seslendi. Ben biraz yemek getireyim. Başımı onaylar şekilde salladım ve kapıyı açtım. Ama açmamla yere düşmem bir oldu. Mon$ter yine üstümdeydi. Lewi, iyileşmiş! diye bir sevinç çığlığı attım. Mon$ter yüzümu yalamaya başladı ve Lewi'de koşarak yanıma geldi. Evet, belli oluyor. Lewi koca bir kahkaha attı. Sonra da elindeki eti havaya kaldırdı. Mon$ter, gel de al. Mon$ter benim üstümden indi ve bu sefer Lewi'yi yere indirdi. Sonra da eti kapıp tekneden dışarıya doğru koşmaya başladı. *** Akşam oldu. Mon$ter ile birlikte bir ateşin etrafına dizilmiş durumdayız. Miley yine bir sigara yaktı. Angelina Viski içiyor. Erkekler de Vodka, Lewi'yi de içerken görmek nedense bana çok garip geliyor. Mon$ter bir kemik kemirmekle meşgul, ben de bir kadeh şarap içeceğim. Kırmızı Şarap. Tam ayağa kalkıyordum ki Lewi bana seslendi. Hadi sende bize katıl Rihanna. Biraz utandım doğrusu. Ben hiç Vodka içmedim ki! Neyse, her şeyin bir ilki vardır. İçeceğim. Lewi'nin yanına gidip bir şişe kaptım.Hepsi böyle yapıyordu. Ama Charley beni durdurdu. Ağır ol Rihanna! O şişeyi bitirmeyeceksin değil mi?! Ne desem ki şimdi? Kesin yanlış bir şey yapıyorum. Sen Lewi'ninkinden iç. dedi Jake. Bende severek kabul ettim. Lewi bana baktı ve  uyarıcı bir ses tonuyla konuştu. Yavaş iç. Biraz etkili bir içki. Bana emir mi verdi bu az önce?!? İnat değil mi!? Lewi'nin elindeki şişeyi kaptığım gibi kafama diktim. Lewi hariç herkes alkışladı ve tezahürat yaptı. Hadi, dik kafana! Daha hızlı! Sonra da...... Kustum. Kahretsin! Rezillik! Hepsi kahkahalara boğulurken ben şok içindeydim. İçki beni ele geçiriyordu. Başım dönmeye başlamıştı bile. Üstümü değiştirsem iyi olur. Tekneye doğru yürümeye başladım. Tekneye ulaştığımda da malzeme dolabına yerleştirdiğim kıyafetlerden birini aldım. Barakaya indim ve kapıyı kapattım. Ama kilitlemedim. Ne gerek vardı kilide? Ne de olsa tek başımaydım. Tam şortumu çıkartmıştım ki kapı açıldı. Lewi! Lewi beni görür görmez kapıyı tekrar kapattı. Tanrım! Bir gün içinde o kadar çok yerin dibine girdim ki şu an cehenneme ulaşmış ve pişmeye başlamış durumdayım. *** Son olaylardan sonra pek bir şey olmadı. Saat gece üç. Yatacağız. Yarın çok güzel bir gün olacak. Voleybol oynayacağız. Akşam da şişe çevirmece oynamaya karar verdik. Bakalım neler olacak. Her neyse, Jake bana seslendi. Rihanna Lewi'yi gömmeye başlasan iyi olur. Sonra da yatabilirsin. Ama arada bir ne yaptığına baksan iyi edersin çünkü seni yengeçlerle aldatmasını istemeyiz. Bu gerçekten komikti fakat Lewi pek eğlenmişe benzemiyordu. Ha! Ha! Ha! Çok komik! Direk araya girdim. Ne yapalım, kural böyle. Lewi somurttu. Sonra da yanıma gelip yere yattı. Of be, şu karın kaslarına bak. Nedense üstüne bir şey giymemişti. Bir süre boyunca uğraştıktan sonra onu tamamen gömmeyi başardım. Tabi kafası hariç. Sonra da yanağına bir iyi geceler öpücüğü kondurdum. Yengeçlerle iyi eğlenceler tatlım. Tatlım mı? Her neyse. Laf ağızdan bir kez çıkar. Mon$ter'ı yanıma alıp çadıra ilerledim. Şaka bir yana, onu orada bırakmak istemiyordum. Ama neyse. Ben bir Bad Girl'üm. Özellikle Alex'den sonra!

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin