Güvenlik kamerasından son bir günün kayıtlarını izliyorum. Henüz bir şey yok. Etraf sakin. Yanımda Lewi var. Alex'e hâlâ kızgınım. Ve Mon$ter'da şu an onunla birlikte! Umarım Alex'in kafasını koparmamıştır. Açıkçası böyle bir olay olsa ne düşünürüm bilmiyorum iç ses, hem bundan sana ne?! Lewi durdur. O da ne? Kayıtta maskeli bir adam var. Daha doğrusu bu bir....... kadın! Maskenin altından sarkan saçlar bana tıpkı onu andırıyor. Angela'yı! Bayan Angela böyle bir davranışta bulunabilir mi? Lewi biraz yakınlaştır, sanırım bu kadını tanıyorum! Lewi görüntüyü yakınlaştırdı ve suçluyu bulmuş olduk. Kısmen bulmuş olduk... Kayıtları izledim. Bayan Angela benim yanımda yaptığı şeyleri yapıp kapıyı açmış, sonrada içeriye girip yaklaşık on dakika boyunca orada kalmıştı. On dakikanın sonunda ise huzursuzca evden çıkıp kapıyı kapatıyor ve si*tir olup gidiyordu! Suçlu o! Pislik! Şerefsiz,pi*...... Uzun bir süre kadını sövdüm ve sonra kayıtları Lewi'nin telefonuna aktardım. Çünkü benim telefonum Alex'in evinde kaldı! Rihanna bu işle ben ilgilenirim. Sen git biraz Mon$ter ile falan ilgilen. Ha, bu arada Mon$ter nerede? Şimdi bittim! Şey, o, o şu an veterinerde. Bir süre kafamı dinleyeceğim. Şu an onu bile görmek istemiyorum. Lewi elini ensesine götürdü ve biraz utanarak konuştu. Şey, ben gitsem iyi olur o zaman. Bütün işleri halledeceğim. Görüşürüz... El salladım ve gitti. Şimdi Alex'in yanına gidip eşyalarımı alacağım. Ve tabii Mon$ter'ı. *** Alex kapıyı yarı çıplak bir şekilde açtı. Selam. Konuşmaya niyetim yoktu. Onu ittirdim ve içeri girdim. Mon$ter! Buraya gel! Mon$ter koşarak yanıma geldi. Gâyet neşeliydi. Bende eşyalarımı aldım ve Mon$ter'ın kafasını okşayıp evden çıktım. Rihanna! Nereye?! Arkama bile bakmadan cevap verdim. Sanane?! Kendi evime taxi ile gitmem gerekti. Artık annem olmadığına göre Alex'i kovabilirim. Ama ben annemi özledim! *** Çantamdan telefonu aldım ve Alex'e mesaj attım. Hem pek uzun bir mesaj değildi; Kovuldun. Alex yaklaşık bir dakika sonra cevap yazdı; Bunu annen belirler Riri. Hem sen kes sesini ve karışma. Daha büyümedin ufaklık. ;) Bu da ne demek?! Büyümedim mi?! Seni geberteceğim! Sinirlenmeye başlamıştım ve o an aklıma ilk gelen şeyi yaptım. Lewi'ye mesaj attım; Evlenme teklifin hâlâ geçerli mi? Ve Lewi neredeyse on saniyede cevap verdi; Evet... Bende yapmam gerekeni yaptım; Peki düğünümüz ne zaman? Ve Lewi beni aradı. Rihanna şaka değildir umarım?! Değil. Yoo, ben gâyet ciddiyim. Eee, cevap ver bakalım, düğün ne zaman? Lewi direk cevap verdi. Ne zaman istersen bebeq! Kafayı yemiş olmalı... Ama annemin ölümü üzerine pat diye evlenmek biraz yanlış olabilir. Lewi hırsız meselesi ne oldu? Lewi boğazını temizledi ve anlatmaya başladı. Polis seninle konuşması gerektiğini söyledi fakat ben biraz diretince vazgeçti. Sen yalnız kalmak istediğin için seni rahatsız etmeyecekmiş ve ne hissettiğini biliyormuş falan filan işte. Bayan Angela'ya gelince, kaçmış ve sadece evin yakınlarından değil, bu ülkeden kaçmış! Kadına ne diyeceğimi şaşırdım doğrusu. Hırsız mı? Katil mi? Belkide kaçak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ OYUN
Novela JuvenilRİHANNA VE ARKADAŞLARI,ÜNİVERSİTE'DEN MEZUN OLMALARININ ŞEREFİNE AZALEAN ADASINA TATİLE GİDERLER. FAKAT ŞEYTAN ÜÇGENİ GİBİ BİR YERDE OLDUKLARINI FARK EDEMEZLER. HER GÜN BİR KİŞİ ÖLECEK, VE KAZANAN ŞEYTAN OLACAK! TABİİ MACERA BURDA BİTMİYOR...