BATAN TEKNE*

136 37 6
                                    

Herkesin bana dik dik bakma sebebini anladım. Malım ben! Mon$ter'ı yanıma alıp sıkıca sarılmışım, beni bırakma diye sayıklıyorum. Kahretsin! Bunu da bana Angelina ve Miley anlattı. Yavaşça kalktım ve üzerimdeki kumları silkeledim. Yerde yatmışım. Her neyse, arkamda birden bir ses duydum. Ashley. İçimde kötü bir his var. Bugün bir olay olacak. Çabuk tekneye binin ve uzaklaşın buradan. Hadi! Eşyaları toplamaya vaktiniz yok! Acele edin! Ashley benim ve Miley'in kolundan tuttu ve tekneye doğru koşmaya başladı, sinirlendim ve âniden durdum. Bu da ne demek?! Bizi apar topar adadan kovamazsın! En azından eşyaları toplayalım. Kız atarlandı. Bak, aynı hatayı bende yaptım ve sonuç (!) bir şeytanım! Eşyaları siktir et! Ben lanetlendim kaçamam. Ama siz! Siz kaçıp bu siktiğimin lanet olası bok götüren adasından, illimünati adasından defolup gidebilirsiniz! Danny ve diğerleride yanımıza ulaşmış, soluklanıyordu. Merakıma yenik düşüp sordum. İllimünati adası mı?! Ashley hışımla cevap verdi. Evet! İllimünati adası! Hemen tekneye koşmaya başladım. İçimden bir ses kızın haklı olduğunu söylüyordu. Herkes peşimden koşmaya başladı. Mon$ter'da nereye gittiğimizi anlamış olmalı ki en önde o koşuyordu. Tam tekneye girecektik ki, bum! Tekne patladı. Bu ne demek!!! Hemen yön değiştirip Ashley'e doğru koşmaya başladım. Ve sağ yumruğum sol gözüne girdi. Sonra da sert bir tekme attım ve kız felç! Amk salağı!!! Kız yok oldu ve arkamdan sert bir el hissettim. Beni yere gömecek kadar sıkı bir yumruk enseme geçti. Ve evet, yere gömüldüm! Birden tekrar ayağa kalkıp bağırmaya başladım. Seni piç! Bizi öldürecektin! Söyle! Neden yaptın bunu sürtük?!? Kızdan soğuk bir kahkaha yükseldi. Hepiniz aptalsınız! Ben şeytanım. Size yardım mı edeceğim ha? Sence bunu yapar mıyım? Size bunları yaşatan benim. Bekleyin, eğlence daha yeni başlıyor!

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin