Yemeğimizi yediğimize göre artık başlayabiliriz. Diğerlerine söyleyeyim de başlatsınlar oyunu. Eee, oynuyor muyuz? Herkes dikkatini bana verdi ve ilk konuşan Lewi oldu. Tamam, ilk çevirmek isteyen? Angelina'da Danny'de aynı anda istedi ve araya giren Charley oldu. Yazı tura atalım o zaman. Miley'de bunu kabul etti ve konuştu. Kim yazı olmak isterrr? Angelina yazı'yı seçti. Ve Lewi parayı havaya attı. Bozukluk havada bir tur döndükten sonra Lewi kolayca parayı kaptı ve öbür elinin üstüne koydu. Sonra da Danny'e dönüp Tura. dedi. Angelina uflayıp puflayınca Danny konuştu. Pekala, sen çevir. Angelina şaşkın bir ifadeyle Danny'e baktıktan sonra hevesle kabul etti. Zaten Danny'de bunu pek takmamıştı. Mon$ter'ı da yanımıza aldık ve yere bir tahta masa koyduk. Ufak tefek bir şeydi. Şişenin kumda dengesini kaybetmemesi için yerleştirmiştik. Hepimiz masanın etrafına dizildik ve Angelina oyunu başlattı. Mon$ter ise arkadan bizi seyretmekle meşgul'dü. Şişe döndü, döndü, döndü. Ve Miley ile Lewi arasında durdu. Miley soruyordu. Doğruluk mu? Cesa- Lewi direk cevap verdi. Cesaret. Miley bana döndü ve beni şöyle bir süzdü. Hmmm, Rihanna, bir fikrin falan var mı? Ne? Bu soru beni bayağı afallattı. Lewi ve diğer herkes bana döndü. Bende cevap verdim. Var. Lewi ufak bir şok geçirdi. Neymiş? Harbiden lan! Neymiş? Bende bilmiyordum ki! Biraz düşündükten sonra cevap verdim. Üstündekini çıkart ve Mon$ter'ı da yanına alıp denize dal. En az bir dakika boyunca Mon$ter'la birlikte sudan çıkma. Herkes kıkırdadı ve aralarında fısıldaştı. Bunun kolay olduğunu sandılar. Ama hayır, Mon$ter'ı suda bir dakika tutmayı bırakın, onu denize bile sokamazsınız. En azından sadece ben sokabilirim. Mon$ter harika yüzer ama denizleri sevmez. Tuzlu sudan nefret eder. Lewi fazla beklemeden cevapladı. Tamam. Rahatlamış gibi bir hali vardı. Üstündekini çıkarttı ve Mon$ter'ı yanına çağırdı. Tekrar konuştum. Suya girdiğiniz anda süreniz başlayacak. Süreyi Danny tutacak. Danny'e sormadan konuşmuştum ama başıyla onaylayınca rahatladım. Lewi Mon$ter ile birlikte suyun yanına kadar kolayca yürüdü, fakat mon$ter birden durdu. Daha fazla gitmeyeceği belliydi. Hadi ama Mon$ter, bunu bana yapma! Hepimiz topluca kahkaha attık. Lewi çok komik gözüküyordu. En sonunda Mon$ter'ın boynundaki tasmayı tutup ilerledi. Onu biraz çekiştirdikten sonra suya girdiler. Mon$ter kaçmaya çalışıyor, fakat Lewi'ye zarar vermekten korktuğu için fazla çırpınamıyordu. Danny konuştu. Yirmi beş saniye, yirmi altı, yirmi yedi. Charley'de seslendi. Dayan Lewi, yarım dakika oldu. Mon$ter gittikçe sinirleniyordu. Kırk dokuz, elli. Mon$ter en sonunda Lewi'den kurtuldu ve kumsala çıktı. Danny feryat etti. Elli beş'te kaldın dostum. Lewi'de yavaşça denizden çıktı ve ağır ağır bize doğru yürümeye başladı. Cezam nedir? Erkekler aralarında fısıladı ve Miley'e sordu. Şişenin içindeki vodka'nın çeyreğini içsin mi? Sarhoş olması için yeterli bir miktar. Miley kabul etti ve Lewi söylenileni yaptı. Sonra da, Aman tanrım! Bu çok ağır geldi! dedi ve güldü. Angelina tekrar şişeyi çevirdi. Şişe Danny ve Jake'e geldi. Jake soracaktı. Evet Danny, doğruluk mu? Cesaret mi? Danny bir süre sessiz kaldı ve konuşmaya başladı. Hmmm, doğruluk olsun. Jake fazla beklemeden sorusunu sordu. Pekala dostum. Hangisi? Beni, Miley'i ve Angelina'yı gösterdi. Bu da ne demek? Yani hangi anlamda dedin? Öpüşme falan mı? Danny çok saftı. Evet dostum, hangisi? Danny hepimize şöyle bir baktı ve sonra konuştu. Angelina. Angelina kızarmaya başladı. Sonra da şişeyi alıp tekrar çevirdi. Ben ve Charley. Soruyu o soracak. Evet bebek, seç bakalım. Doğruluk? Cesaret!? Cesaret derken meydan okur gibiydi, ben de kabul ettim. Cesaret. Charley güldü ve Miley'nin ağzı açık kaldı. Sonra da kulağıma eğilip fısıldadı. Sen deli misin? Kimse Charley'e cesaret demez. Acaba seni kimle öpüştürecek? Ne yaptım ben!!! Her neyse, olan oldu. Hadi Charley, seni bekliyorum. Charley sessizce konuştu. Hadi bakalım, git tatlı belanın yanına da onu bir güzel öp. Eğer beğenmezsem tekar öpersin! Beğenmek mi? Psikopat... Hem tatlı bela ne lan öyle?! Tamam, öyle olsun. Sen nasıl istersen tatlım... Lewi'nin yanına gittim ve dudaklarımı yavaşça onunkilere bastırdım. Daha sonra da Charley'in gülüşünü duydum. Başını kaçırdım. Tekrar yap lütfen. Charley bu oyunda gerçekten çok acımasızdı. Zevkle. Aynı şeyi tekrar yaptım. Bu fena değil. Yeterli. Off mal ya. Götoş! Hıh, yaptım işte! Lewi tepkisizdi. Şişe tekrar döndü. Jake ve Miley. Miley soruyordu. Aslında daha sormadan Jake'in cevabı ile karşılaştı. Doğruluk. Miley kötü kötü bakışlar attı. Rihanna'ya itiraf et. Ne? Ben ne alakayım? Lewi öne atıldı. Neler oluyor? Ne itirafı? Jake o kadar utanmış gözüküyordu ki neler olduğunu anlamaya başladım. Rihanna, hani ilk tanıştığımızda sana çok yakın davranmıştım ya, aslında ben, ben seni seviyordum. Hemde çok fazla seviyordum ama senin benimle sadece arkadaş olarak kalabileceğini anlayınca bende sadece iyi bir arkadaş, tam bir kardeş olmak istedim. Ama merak etme, artık sana karşı eskisi gibi duygular beslemiyorum, Angelina ben seni çok seviyorum. Ben Rihanna'yı kısa bir süre sevdim, belki gerçek bir aşk bile değildi ama sen... Ben ve diğer herkes şok içinde, Miley bile! Hem ben zaten Jake'in beni sevdiğini fark etmiştim ama eskidendi. Bu ise çok daha şaşırtıcı! Ama Danny sinirlenmiş gibiydi. Ne de olsa Jake hangisi ile öpüşmek isterdin dediğinde Danny'de Angelina'yı seçmişti. Angelina bu konuyu kapatmayı başardı ve oyuna döndük. Şişe çevrildi. Charley ve ben. Soruyu o soracak. Doğruluk? Cesaret? Biraz bekledim ama en sonunda doğruluğu seçmeye karar verdim. Doğruluk. Charley soruyu önceden hazırlamış gibi direk sordu. Lewi ile ilgili düşüncelerini açıkla. Hepsini! Öyle olsun. Nasıl başlasam!! Hmm, buldum! Bakın, ben Lewi'yi çok seviyorum. Çok. Hep yanımda olmasını istiyorum. Ölene kadar, öldükten sonra bile... Lewi bunu duyunca ayağa kalktı ve yanıma geldi. Sonra da eğilip yavaşça beni öptü. Bir öpücük daha...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ OYUN
Teen FictionRİHANNA VE ARKADAŞLARI,ÜNİVERSİTE'DEN MEZUN OLMALARININ ŞEREFİNE AZALEAN ADASINA TATİLE GİDERLER. FAKAT ŞEYTAN ÜÇGENİ GİBİ BİR YERDE OLDUKLARINI FARK EDEMEZLER. HER GÜN BİR KİŞİ ÖLECEK, VE KAZANAN ŞEYTAN OLACAK! TABİİ MACERA BURDA BİTMİYOR...