FBI *

62 21 1
                                    

Bu gece yine polislerle uğraştım. Lewi davası Alex'in intihar etmesiyle kapandı. Ve ulaşılan bilgilere göre Angela tutuklanmış. Almanya'da yakalanmış ve şu an buraya geliyor. Yanıma. Çünkü polisler ile konuştum ve Angela ile görüşmem gerektiğini söyledim. Yarım saat içinde burada olurlar. *** Kapıyı açtım ve Angela ile iki polis içeri girdi. Polislerden biri konuştu. Odada başbaşa konuşun. Beş dakikanız var. Onu gebertmek için yeterli bir süre. Bana beş dakikada yeter, bir dakikada... Angela'ya resmen ölümcül bakışlar fırlatıyordum. Odaya geçince görecekti pislik. Bakışacağınıza içeri girin. İkimizde konuşmadan içeri girdik. Kapıyı kapadım ve kilitledim. Her şeyi anlat yoksa seni s*kerim. Angela korkmuş gibi baktı ve anlatmaya başladı. Annen ile ben FBI'da çalışıyorduk. Hep en yakın arkadaştık biz. Her göreve birlikte çıkar, birbirimizi savunurduk. Ama bir gün, yöneticiler bizi yetenek sınavına soktu ve ben bu sınavı kaybettim. Annen en yüksek kademeye geçiş yapmış keyfine bakarken ben gece gündüz eski işleri yapıyordum. Annen o kadar yetkili olmuştu ki, istese benide yanına alabilirdi. Onunla konuştum ama kabul etmedi ve yanlış olduğunu mırıldanıp durdu. Bende intikam alacağıma yemin ettim... Kadına ateş saçan gözlerle bakmayı kestim ve kahkaha atmaya başladım. Biliyor musun? Bende intikam alacağıma yemin ettim. Kadının gözleri korkuyla büyürken ben onun üstüne atladım ve boğazına yapıştım. Geber... Yaklaşık iki dakika sonra polisler içeriye girdiğinde kadın çoktan cehennemde yanıyordu.

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin