ŞEYTAN*

158 40 4
                                    

Dün gece oturup şu şeytanla ilgili meseleyi konuştuk. Ashley çok ciddi gözüküyor. Hem fark etmişsinizdir, tatili biraz uzattık. Hatta bir hafta daha burada kalmaya karar verdik. Ama Ashley'in söylediklerine bakacak olursak eve hiç dönmesek daha iyi olur. Çünkü bizim eve döneceğimiz gün şeytan bize saldıracak. En azından Ashley öyle dedi. Çok güzel bir kız. Yemyeşil gözleri ve kısa sarı saçları var. Fiziği benim ki kadar iyi değil ama idare eder. Kıskanmıyorum tabii. Ya da kıskanıyorum!? Bende bilmiyorum ki! Aslında iyi ve güvenilir gibi gözüküyor ama o bir şeytan. En azından bu kesin. O ân aklıma gelince ürperiyorum. Kızın bacağı iyi durumda. Mon$ter'da tabii. Kız sonuçta gerçek bir insan değil, kendi bacağını hemen iyileştirebiliyor. Bu da demek oluyor ki eğer bu kız bize saldırırsa onu yenemeyiz. Eğer bizi kandırıyorsa..... Biz zaten ölüyüz! Tanrım! Kafama dank eden bu ani düşünce tüm bedenime bir elektrik dalgası gibi yayıldı ve beni ele geçirdi. Titremeye başladım. Şu an gece iki falan. Diğerleri hem içiyor hemde şeytanla konuşuyor. Şeytanla! Lewi bana baktı ve göz kırptı. Moralim bozuktu. Bunu anlamış olmalı ki yanına Vodka alıp bana doğru yürümeye başladı. Ben de yanımda getirdiğim et parçalarını Mon$ter'a atmakla meşguldüm. Selam. Lewi çoktan yanıma ulaşmıştı. Üzgün bir ses tonuyla cevap verdim. Selam. Lewi kaşlarını çattı. Neyin var aşkım? Aşkım mı? Birden moralim yerine geldi lan! Hiç, sadece yeni kızı düşünüyorum. Sence ona güvenmeli miyiz? Sonuçta o bir... Lewi sözümü tamamladı. Şeytan. Sonra iyice yanıma sokuldu ve kolunu omzuma doladı. Bize az önce buraya nasıl hapsolduğunu anlattı. Bizi kurtarmak için bir planı falan varmış. Bir şeytanın bize yardım etmesi sence normal mi? Zaten kimse söylediklerini anlamadı. Kafayı bulmuş durumdalar. Bunları boşver. O her şeyi ayarlayana kadar bunları düşünmemize gerek yokmuş. Şimdilik boşver. Yarın denize giriyoruz anlaştık?? Lewi o kadar masum baktı ki gülmeden edemedim. Anlaştık. Başımı Lewi'nin kucağına koyduk. İkimizde kumlara uzanmıştık. Aslında üçümüzde. Mon$ter'da bize katılmıştı. Sanırım onlar hayatımdaki en değerli varlıklar. *** Sabah uyandığımda ilk gördüğüm manzara erkeklerin koltuğa dizilip bana dik dik bakması oldu. Amaç?

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin