Lewi ile ilişkime son vermek sadece mallık olur. Ne de olsa beni düşündüğü için böyle yaptı. Ve bu arada şunu da belirtsem iyi olur, o lanet kaplan saldırısından sonra Jake, Danny ve Charley ormanı kontrol etti ve hiçbir şey bulamadılar. Kaplanı bile. Her neyse, az sonra su savaşı yapacağız. Kaplan saldırısı olalı sadece üç saat falan oldu ama neyse,umrumda değil. Hatta bunu unutsam iyi olur. Hadi, başlıyoruz. Charley elinde su tabancaları ile geldi. Herkese birer tane. En çok ıslanan kişi geceyi vücudu kumlara gömülü geçirecek... Herkes alkışladı ve Angelina konuştu. Tamam o zaman, kurallar neler? Bu sefer söze Danny devam etti. Birincisi,denize girmek yok. İkincisi, gruplaşmak yok. Üçüncüsü, suyu biten çadırdaki bidondan dolduracak ve doldururken ıslatmak yok, tabi sonrasında serbestsiniz... Angelina ve Miley bana baktı ve birbirleri ile kulaktan kulağa konuşup durdu. Sonra da yanıma gelip fısıldadı. Bak şimdi, gruplaşma yok fakat biz kızlar olarak şu erkekleri cezalandırsak iyi olur, sen Lewi'ye saldır. Ben Charley'e, Miley'de Jake'e. Danny'e hepimiz saldırabiliriz. Ama o çok güçlü. Anlaştık mı? Soran gözlerle bana baktı. Anlaştık! Savaş başlayabilirdi. Herkes Jake'in işaretini bekledi ve oyun başladı. Ormana doğru koşmaya başladık. Herkes ayrı bir yöne koşuyordu. En sonunda sakin bir yere vardım ve aklıma bir fikir geldi. Ağaca tırmanacaktım. Gözüme iyi bir ağaç kestirdim ve tırmanmaya başladım. Yukarı, yukarı, yukarı. En sonunda iyi bir noktaya varabildim ve etrafa baktım. Bu ada çok ilginçti. İleride bir bölge gördüm, birileri orada koşuşturuyordu. Sanırım bu Danny olmalıydı. Tekrar aşağı baktığımda beklemediğim biriyle karşılaştım. Lewi. Yüzüne nişan alıp suyu sıkmaya başladım. Lewi afallamıştı. Suyun nereden geldiğini anlayamadı bile. Yüksek sesli bir kahkaha patlattım. Hahahaha! Beni asla yenemezsin! Lewi sırıtarak konuştu. Bana meydan mı okuyorsun? Evet, okuyordum. Eee, okuyorum. Ne yapacaksın. Sırılsıklam oldum. Ama sadece sırtım ıslaktı. Bunu yapan Charley'di. Fırsattan yararlanan Lewi'de beni ıslatmaya başladı. Kaybetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ OYUN
Teen FictionRİHANNA VE ARKADAŞLARI,ÜNİVERSİTE'DEN MEZUN OLMALARININ ŞEREFİNE AZALEAN ADASINA TATİLE GİDERLER. FAKAT ŞEYTAN ÜÇGENİ GİBİ BİR YERDE OLDUKLARINI FARK EDEMEZLER. HER GÜN BİR KİŞİ ÖLECEK, VE KAZANAN ŞEYTAN OLACAK! TABİİ MACERA BURDA BİTMİYOR...