VODKA*

187 70 3
                                    

Çadırlar kurulduğuna göre eğlence başlayabilir. Angelina içkileri kaptığı gibi yanımıza gelmişti, Miley bir sigara daha yakmıştı ve en sonunda Danny, Charley, Jake yanımıza gelip oturdu. Fakat Lewi yoktu. Hala adayı mı keşfediyordu yoksa başına birşey mi gelmişti? Dayanamayıp sordum. Lewi nerede? Herkes birbirine baktı, ortam çok sessizdi. Sonunda sessizliği bozan Danny oldu. Bak, korkutucu olduğunu biliyorum ama Lewi yok! Biz çadırları hazırladıktan sonra ben ve Angelina onu aramaya gittik ve sadece ormanın derinliklerinde bir kan birikintisi bulduk. Her neyse. Yaşıyorsa geri gelecektir. Bu olamazdı. Adanın tamamı bir amazon ormanı gibiydi ama çok görkemliydi. Peki ya Lewi neredeydi!?! Bu olamaz! Lewi!Lewi neredesin?! diye bağırarak ayağa fırladım ve ormana doğru koşmaya başladım. Tüm hızımla koştum. Herkes arkamdan bağırıyordu fakat ne dediklerini anlayamıyordum. En sonunda birşey belimi kavradı ve beni kendine doğru çekti. Bu,bu Lewi! Bana bakıyordu ve yine tepkisizdi. Sonra gülmeye başladı. Kahkaha atıp duruyordu ve ben hala onun kolları arasındaydım. Fakat bu şekilde kalmak istiyordum. Beni bırakmasını istemiyordum. Lewi en sonunda sustu. Sonra da yüzünü benimkine yaklaştırdı. Bende aynı şekilde yüzümü ona yaklaştırdım. Lewi fısıldadı. Seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Çok. Sonra biraz daha yaklaştı ve beni öptü. Donup kaldım, sonra Lewi dudaklarını benim yüzümden uzaklaştırdı. Bir süre sessiz kaldı ve yüzünde ufak bir tebessüm belirdi. Ben de gülümsedim ve ona sarıldım. O da bana uzun bir süre boyunca sarıldığında, daha önce fark etmediğim bir şey fark ettim, içki kokuyordu. Vodka gibi. Bunu istemeden yapmış olabilir miydi?! Sarhoşken!

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin