BUNGEE JUMPİNG*

238 46 12
                                    

Dün şişe çevirmece çok olaylı geçti. Angelina Jake'i öptü. Charley Miley'i öptü. Ve bende Danny'i öptüm. Lewi biraz gücendi. Hatta çok kıskandı ama zorundaydım. Sonra da kırmızı şarap içtik. Miley klasik sigarasını yaktı. Gecede ben ve Lewi aynı çadırda yattık. Sımsıkı sarıldı bana, öyle sıkı sarıldı ki, bıraktığı an geldiğinde kendimi bir boşluk gibi hissettim. Bugün biraz ilginç bir gün olacak. Hepimiz adayı güzel bir keşfe çıkacağız. Lewi ile ben, Miley, Angelina, ve Charley, Jake ile de Danny. Tabii Mon$ter'da bizimle gelecek... Bakalım ilginç bir şeye rastlayacak mıyız? Kahvaltımızı çoktan yaptığımız için oturup sohbet ediyorduk. Ama Mon$ter aniden yanımdan fırladı! Ormana doğru koşuyordu. Ardından bir çığlık sesi! Bir tane daha! Neler oluyordu?! Hemen ayağa kalktım ve Mon$ter'ın peşinden koşmaya başladım, eh tabii diğerleride peşimdeydi. Aramızda en hızlı koşan Angelina ve Charley olsa bile şu an en önde ben vardım. Var gücümle koşuyor, bir yandan da bağırıyordum. Mon$ter! Buraya gel! Angelina'nın arkamdan seslendiğini duydum. Seni dinlemiyor boşuna bağırma! Daha da hızlı gitmeliyiz. Başka türlü yetişemeyiz! O haklıydı. Hızımı arttırdım. Artık ormanın en derin kısmında sayılırdık. Mon$ter'ın birden durduğunu gördüm. Hırlıyordu. Karşısında duran şeyi fark edince ufak bir çığlık attım. Bacaklarından bir ip bağlanmış, göremediğim kadar yüksek bir yerden sarkıtılan bir kadın. Hemen Mon$ter'ın yanına geldim ve susmasını sağladım. Sonra da temkinli adımlarla kıza yaklaşıp sordum. Sen kimsin? Burada ne işin var? Kız rahat gözüküyordu. Bizi şeytan seçti. Burası öyle bir ada ki, asla buradan kurtulamayacaksınız. Kim buraya tatile gelse tam evine geri döneceği gün elinde ne varsa kaybeder ve burada yaşamaya mahkum bırakılır, sonra da şeytanın sesi adada yankılanır. Şöyle der: Hergün biriniz ölecek. Sona bir kişi kalana kadar sizin aranızdan seçeceğim kurbanları teker teker öldüreceğim, sona kalanda bize katılan şanslı kişi olacak. Buradan kaçış yok! Ne? Bu saçmalık. Kız tekrar konuştu. Bende sona kalan oldum. Yani bende bir şeytan sayılırım. Zaten şeytan ilk başta herkesi uyarıyor. Eğer uyarıları umursanmazsa bu iğrenç öldürme işine başvuruyor. Tabii herkes adanın güzelliğine hayran kalınca kimse şeytanı takmıyor ki... Kız kıkırdamaya başladı. Hala tepetaklak duruyordu. Şaka gibi... Birden büyük bir gerçek beynimi ele geçirdi. Şeytan beni uyarmıştı. Bana o lanet olası kaplanı yollamıştı. Ve ben o kaplanı öldürüp tatile devam etmemizi gâyet normal bulmuştum. Aklımı s*keyim. Artık herkes yanımdaydı. Ne olduğunu sormaya başladıklarında kız aynı şeyi tekrar anlattı ve Lewi merakla sordu. Ne yani?! Bir şeytansın ve burada Bungee Jumping yapıyorsun, sonra da gâyet normalmiş gibi bunları bize anlatıp inanmamızı mı bekliyorsun? Lewi gerçektende haklıydı. Ve bu Bungee Jumping'i kız yaptıysa çokta sağlam sayılmazdı. Birden gördüğüm manzara karşısında ufak bir çığlık attım. Kızın gözleri kıpkırmızı olmuştu ve şeytan gibi yüzü de gitgide kızarıyordu. Kız Lewi'ye öfkeyle tısladı. Ne yani?! Bana inanmıyor musun?! Lewi bir adım geri çekildi ve Danny savunmaya geçti. Geri çekil seni lanet olası pi* kurusu! Kız ben nasıl olduğunu anlamadan ayağa kalkmış ve arkamızda belirmişti. Mon$ter kuduz olmuş gibi dişlerini öne çıkarmış hışımla ve nefretle hırlıyordu. Kız tekrar konuştu. Ayağınızı denk alın! Ya adam olun da size yardım edeyim. Ya da sizi ben öldüreyim. Mon$ter biz daha nasıl olduğunu bile kavrayamadan kızın üstüne atladı ve ikisi birden yere düştü. Tam Mon$ter kızın bacağını ısırmış ve parçalamak için kafasını öldüresiye sallamaya başlamıştı ki kız birden ortadan kayboldu. Sonra da acı bir çığlık sesi duyduk ve hepimiz aynı anda yukarı baktık. Kız ağacın tepesinde, kanayan bacağını tutmakla meşguldü. Bunu nasıl yaptı? Işınlandı!!! Danny sinirli bir şekilde konuştu. Bizden ne istiyorsun?! Kız bağırdı. Eğer düzgünce beni dinlerseniz yaşamanızı sağlarım! Hepiniz kurtulursunuz! Ben arkadaşlarımı bu lanet yerde kaybettim! *** Hava hala aydınlıktı. Kız ile tanışmayı başarmıştık. Adı Ashley. O da geçen sene bizimle aynı şeyleri yaşamış ve bizi kurtarmayı planlıyor. Ama önce Bungee Jumping yapacağız. *** Bu çok korkunç!!! Şu an tepetaklak aşağı düşüyorum. Aman tanrım! Bu hayatımda gördüğüm en güzel ve en korkunç şey! Hepimiz sırayla Bungee Jumping yaptık ve bu inanılmazdı.

TEHLİKELİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin