Mon$ter Lewi'yi sudan çıkartmaya çalışıyordu. Lewi'yi tutmakta zorlanıyordu. Lewi keşke t-shirt'ü çıkartmasaydı. Taş olmanın zararları. Mon$ter Lewi'yi su yüzeyine çıkartmak için pantolonun paçasına yapışmıştı. Korkuyorum. Yanaklarımın ıslandığını hissettim. Çaresizce bağırmaya başladım. Lewi! Lewi! Acele et! Yüz hadi! Birden suyun üstü kanla kaplandı. Mon$ter! Mon$ter olmaz. Lewi'yi bile bırakmaya dayanırım, ama Mon$ter asla! Mon$ter! Buraya gel! Hadi! Çığlık çığlığa bağırıyordum. Mon$ter! En sonunda peşlerindeki her ne ise onları rahat bıraktı. Lewi zar zor su yüzüne çıktı. Mon$ter acıyla inliyordu ama o da çıkmayı başardı. Yanlarına koştum. Lewi'nin bacağında devasa diş izleri gördüm. Devasa mağara, devasa su birikintisi, devasa diş izleri....... Devasa canavar! O da neydi? Merakıma yenik düşüp sordum. Lewi o yaratık da neyin nesiydi? Sana güvenli değil dedim. Beni dinlemeliydin! O lanet olası her boka karışan iç sesi değil! Ayıp oluyor ama! Üzgünüm iç ses. Lewi acı içinde olmasına rağmen kıkırdadı. Pekala komutan! Mon$ter yerde soluklanmaya çalışıyordu. Göğsü o kadar hızlı inip kalkmaya başladı ki endişelenmeye başladım. Ona ne olmuştu. Lewi'yi bir kenara bıraktım ve Mon$ter'a odaklandım. Kulağı! Kulağı kopmuştu! Köpeklerin en hassas yeri kulaklarıdır. Tanrım! Kim bilir ne kadar ızdırap içinde! O kadar çok kan akıyordu ki korkum artmaya başladı. Kan kaybından ölebilir! Hemen şortumun üstündeki ince model siyah kemeri çıkarttım ve Mon$ter'ın incecik kulağına sarabildiğim kadar sıkı sardım. *** Sabah olanları herkes öğrendi ve dehşete düştüler. Şu an Lewi iyi. Mon$ter ise şekerleme yapıyor. Bizde toplanmış konuşuyoruz. Ortam o kadar gergin ki titremeye başladım. Herkes tüplere! Vakit geldi. Hepimiz sarılıp vedalaştık ve tüplere gittik. Mon$ter'da içeri girince en son ben girdim. Hazırım. Karşımda yine isimler belirdi. Ve yine yanımdakini seçeceğim. Bu sefer yanımda Angelina var. Angelinayı seçtim ve yine aynı ses içimi ürpertti. Eğlence başlasın! Bir çığlık sesi duydum ve Angelina'ya döndüm. Ama düşen o değildi. Aslında tüpleri kontrol edince kimsenin düşmediğini fark ettim. Ama tüplerden biri alev almıştı. Yanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ OYUN
Teen FictionRİHANNA VE ARKADAŞLARI,ÜNİVERSİTE'DEN MEZUN OLMALARININ ŞEREFİNE AZALEAN ADASINA TATİLE GİDERLER. FAKAT ŞEYTAN ÜÇGENİ GİBİ BİR YERDE OLDUKLARINI FARK EDEMEZLER. HER GÜN BİR KİŞİ ÖLECEK, VE KAZANAN ŞEYTAN OLACAK! TABİİ MACERA BURDA BİTMİYOR...