Minho przed wyjściem z domu był lekko poddenerwowany. Czuł się trochę jak w pierwszy dzień pracy. W sumie nie wiedział nawet, czym tak bardzo się stresował. Wiedział, że to przez gadanie Ji-Eun, wkręcił sobie nie wiadomo co. Lee ostatni raz poprawił swoją fryzurze w lustrze i wyszedł z domu, idąc prosto do pracy. Kiedy wyszedł z szatni, nie był pewien, gdzie ma iść. Ma pójść normalnie na restauracje i od razu pracować, czy iść do recepcji i powiedzieć im, że Dyrektor chciał go oprowadzić po hotelu. Kiedy pomyślał o tym, jak to głupio mogłoby zabrzmieć i że zrobiłby z siebie kompletnego debila, od razu zaczął kierować się w stronę schodów, które prowadziły na restaurację. Gdy był już w połowie, spotkał na schodach dyrektora.
- Właśnie cię szukałem, widzę, że jesteś chętny do pracy. Chodź za mną, szybko oprowadzę cię po hotelu, nie powinno to zająć zbyt wiele czasu.
Minho bez żadnych protestów ruszył za Jisungiem. Najpierw przeszli przez główny hol, a gdy poszli tylko kawałek dalej znaleźli się w mniejszym holu, gdzie znajdował się bar, a za ladą stał młodo wyglądający chłopak.
- Tu znajduję się lobby bar, czyli miejsce do odpoczynku i zrelaksowania się w wygodnych fotelach.
- To jest Yang Jeongin, nasz Barman, który przygotowuje dla naszych gości różne drinki i napoje.
Jeongin uśmiechnął się do niego uprzejmie, po czym wrócił do wykonywania swojej pracy, bo podszedł do niego gość.
Jisung znowu zaczął iść, a zaraz za nim Minho.
- Tu po lewej stronie, mamy przechowywalnie bagażu. Poznałbym cię teraz z portierem, ale mignął mi gdzieś tego dnia tylko przez chwilę. Najwyraźniej ma dzisiaj dużo roboty. Nie widziałem go praktycznie cały dzień. Pokażę ci jeszcze, tylko gdzie znajduję się spa.
Jisung zaczął schodzić po schodach na dół.
- Goście mogą dostać się do spa tylko przez drzwi. W naszym hotelu są dwie windy. Jedna jest dla ludzi, którzy zjeżdżają prosto do sauny, a druga jest normalna i jeździ po każdym piętrze tego obiektu.
Kiedy weszli do spa, powietrze od razu zrobiło się cieplejsze. Cudownie pachniało i można było usłyszeć bardzo cichą muzykę. Spa wyglądało pięknie. Było tam dużo kwiatów, dywany, dużo rzeźb, płaskorzeźb i posągów greckich bogów i bogiń. Dyrektor podszedł, wtedy do recepcji, a zaraz za nim Minho.
CZYTASZ
𝐻𝑒𝑙𝑙𝑒𝑣𝑎𝑡𝑜𝑟 || 𝑚𝑖𝑛𝑠𝑢𝑛𝑔
FantasyHan Jisung jest szatanem i jednocześnie dyrektorem jednego z najbardziej rozpoznawalnych hoteli w Korei. W hotelu nie pracują tylko zwykli ludzie, ale również demony i dziwne istoty. Co się stanie, kiedy Minho będzie szukał zatrudnienia i znajdzie j...