Cyferka 7 musiała zaprzestać pogoń za 3, gdyż nagle, przed jej ryjem wyrusł John Watson i jakiś gówniak.
-Cholera John - powiedziała zdenerwowana - Co ty tu robisz.
-Uciekam przed Kaczyński i jakimś gościem z worem na łbie.
-Co? Kaczyński wie, że tu jesteście?
-Na szczęście nie.7 podrapałaby się po brodzie, ale okazało się, że jest cyfrą i nie ma rąk.
-Zwołam zebranie - rzekła. - Chodźcie za mną.
Szybko pobiegła do dużej sali i krzyknęła do mikrofonu:
-Wszystkie cyfry niech natychmiast stawią się na sali konferencyjnej. Natychmiast.
Wiadomość poleciała z głośników.
Kiedy 3 to usłyszała była przekonana, że chodzi o nią. Chcą mnie wywalić, pomyślała. Nie pójdę.
Szybko stawili się wszyscy. Cyfry zajęły swoje miejsce.
-Nie ma 3 - mówili.
-Trudno - rzekła 7 - rozpoczynam spotkanie.3 przyglądała się wszystkiemu przez okno. Szybko zorientowała się, że nie chodzi o jej zachowanie, a o Jarosława. Weszła do sali.
-Którz to się zjawił - krzyknęła 7.
Różowa cyferka bez słowa usiadła na swoim miejscu.
Kilka minut wcześniej Kamerzysta otrzymał telefon od jedynej sprzymierzonej z PiS-em cyferki.
Nagle sala konferencyjna się zatrzęsła. Do środka wparował człowiek z worem na łbie i zaczął strzelać z karabinu do wszystkich.
Zginęło wiele cyfr tego dnia. Zniczę dla 1,4,5 i 8.
2,3,6,7,9 oraz John i Alanek schowali się za szafą.
-Czekajcie tu - rzekła 6, po czym wyciągnęła pistolet i wyszło z kryjówki.
Padł strzał.
Znicz dla 6.
Kamerzysta stanął przy reszczcie. Na przód wysunęła się 9 - najstarsza z cyfr.
-Czego chcesz? - zapytała.
-Nie! - krzyknęła że łzami w oczach 2.Padł kolejny strzał.
9 osunęła się na ziemię.
-Nieeeee! - wrzasnęła 2.
Zaatakowała napastnika i obezwładniła go. Pozostali szybko jej pomogli, a po chwili Kamerzysta był już związany.
-Gadaj - zarządała 7 - kto ci powiedział, że tu jest John. Kto jest zdrajcął?
Odpowiedział milczeniem.
7 wzięła piatolet 6 i przycelowała w Kamerzyste.
-Gadaj!
Cisza.
-Gadaj!
Znów cisza.
I nagle strzał...
CZYTASZ
OPOWIEŚCI Z SEJMU: MORAWIECKI, PAPIEŻ I ARMIA KACZYŃSKIEGO
Mystery / ThrillerFascynująca powieść o perypetiach młodego Alanka, którego dom zostaje wybrany na nową tajną bazę Jarosława Kaczyńskiego. Chłopiec, po pewnym czasie orientuje się jaki jest cel prezesa PiS-u. Na pomoc mu przychodzą Mateusz Morawiecki, Harry Potter, S...