Rozdział 40

323 23 5
                                    

Było jasne, że Kaczyński ma wiele wtyczek. Oczywiste również było więc, iż i w jego armii będzie ich kilka.

Kiedy Oddział Alfa, który wyznaczył Jarosław, zaczął przeszukiwać stadion, wtyczki się uaktywniły. Wielu członkom Kręgu pomogli uciec. Prosto do nowej bazy.

Krąg został założony przez Morawieckiego, który chciał powstrzymać Kaczyńskiego. Paragraf 69 był planem idealnym, który powiódłby się, gdyby nie zdradziecki Harry Potter, przekazał on bowiem informacje o nim Jarosławowi.

Po brutalnej śmierci Mateusza z rąk Magdy Gessler, jeden z członków mianował się nowym szefem. Teraz siedział on przed swoim biurkiem, czekając na J.K. Rowling i siostrę Anastazję.

Drzwi do gabinetu otworzyły się, a do środka wparowały kobiety. Co za baby - pomyślał. Niechlujne i niewychowane. Nawet nie mogą zapukać.

- Już - oznajmiła pisarka.

Anastazja usiadła na krześle w rogu.

- Gadaj co teraz - pospieszyła  mężczyznę.

Mężczyzna podał J.K. teczkę. Otworzyła ją. Spojrzała na znajdujące się w środku zdjęcie.

- Nie znam go - powiedziała - a ty? - podała fotografie Anastazji.

Siostra spojrzała na zdjęcie.

- A ja go znam - rzekła.

- Zatem wiesz, że dużo wie - oznajmił mężczyzna. - Trzeba go wyeliminować.

Kobiety skinęły głową i wyszły. Mężczyzna spojrzał na pozostawione na biurku zdjęcie. Na zdjęcie Alanka.

OPOWIEŚCI Z SEJMU: MORAWIECKI, PAPIEŻ I ARMIA KACZYŃSKIEGOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz