Nem hagyott nyugodni a tudat, hogy Yorunak milyen kardja van. Biztos voltam benne, hogy csak egy átlagos darab, néhány ráolvasás volt rajta. Amikor nem figyelt jobban is alkalmam nyílt megvizsgálni. Leellenőriztem a súlyát, a hosszát, minden méretét. Ha ezzel érezte magát kényelmesen, akkor valami hasonlót kellene készítenem neki. Ez volt a tervem. Alkotni neki egy hozzá méltó fegyvert. Reggelente továbbra is vele edzettem, délután pedig általában Flynnel, de párszor Fargas is eljött és mindkettőnkkel foglalkozott. Láttam rajta, hogy nem túl szívesen teszi, de Yorunak ő sem mondott ellent. Ha megkéri valamire, azt megteszi.
Egy délután sikerült Flynnt kicsit levakarni magamról, így végre hozzáfoghattam ahhoz ami már napok óta izgatott. A műhelyben sündörögtem tanácstalanul. Anyag után nézelődtem. Olyan vasat kerestem ami megfelelő minőségű volt egy nagy teherbírású pengéhez. Bár talán nem is annyira a vason múlik, hanem a kovácsolás közbeni varázslatokon. A saját fegyveremen is rengeteget erősített, hasonlóan akartam ezzel is elbánni.
A kovácsmestertől hosszú rábeszélés után megszereztem egy jobb minőségű anyagot, majd boldogan mentem a saját kis asztalomhoz. Begyújtottam a tüzet, és nekifogtam. Örömet okozott a munka. Elszánt voltam és motivált. Végre olyat csináltam amit igazán szerettem. Nagyon lassan és óvatosan bántam az anyaggal, ami estére már nagyjából hasonlított egy kardra. Közben sokszor megálltam és folyamatos méréseket, egyéb vizsgálatokat végeztem. Teljesen elfáradtam, de jól esően. Nem siettettem, így nem sokkal sötétedés után hazamentem, hogy egy kicsit Yoruval tölthessem az időmet.
- Milyen volt az edzés délután? - fogadott mesterem egy ártatlan mosollyal. Azonnal rájöttem, hogy előtte nem tudok titkot tartani. Már tisztában volt vele, hogy délután nem edzeni voltam.
- Jó... Fárasztó. - mondtam halkan. Felvonta a szemöldökét. Pontosan az van amit gondol. Nem akarom megmondani neki, hogy mit csináltam helyette. Bár valószínűleg tudta, hogy a műhelyben dolgoztam, de szerette volna tőlem hallani. Álltam a tekintetét, végül ő jött közelebb hozzám és beletúrt kócos hajamba. Biztos szörnyen nézek ki már megint.
- Látszik, hogy elfáradtál. - simított végig arcomon.
- Mindig igyekszem a legjobbat nyújtani. Persze, hogy elfáradok.
- Szeretném, ha komolyan vennéd az edzést és nem hagynál ki. - komoly arccal nézett a szemembe. Aggódik értem. - bármi dolgod is van, azt oszd be azon kívül.
- Igen mester. - hajtottam le a fejem. - így teszek. - nem fogok ellenkezni vele. Mostantól ezek szerint kénytelen leszek éjszaka dolgozni a kardon. Tudtam, hogy fárasztó lesz, de nem akartam most már félbehagyni. Megértettem Yoru érzéseit is. Mióta visszatértünk a faluból sokkal több energiát fektetett belém. Néha csak úgy váratlanul feltett kérdéseket, amik varázslással vagy különböző harcmodorral voltak kapcsolatosak. Tesztelte, hogy mennyi maradt meg abból amit megtanultam. Általában tudtam a választ, de ha nem, akkor türelmesen elmagyarázta az egészet és vissza kellett mondanom neki utána. Csak ezután nyugodott meg, és tért vissza a normális kerékvágásba. Ilyenkor sokat beszélt a bányáról, és a két legfőbb tanácsadójáról, Shuanról és Fargasról. Utóbbiról már én is tudtam neki mesélni, mivel az edzések alatt jobban megismertem őt. Komoly férfi volt, ránézésre szigorú tekintete és erős szabályos vonásai voltak. A kisugárzása jóval hidegebb volt Yoruénál és barátságtalanabb, de tudtam ha együtt vannak, ő is képes nagyokat nevetni és bolondozni a barátaival.
- Éhes vagy? - kizökkentem a gondolataimból a hangra, de csak leültem a tűzhöz.
- Igen. - mosolyogva néztem, ahogy már hozza is nekem a vacsorát, majd mellém ülve figyeli ahogy megeszem. Valamiért nagyon boldognak látszott minden alkalommal amikor az ő főztjét ettem. Én sose voltam a konyhában, előbb mentem el az étkező sátorba és ott kértem valamit, mint hogy itthon neki álljak főzni. Valamiért időpocsékolásnak tartottam. Csak azt reméltem, hogy Yorunak nem baj. Imádtam azt enni amit ő csinált. Nagyon finom volt. Elégedetten tettem le az üres tányért.
- Köszönöm. - mosolyogva húzódtam hozzá közel, hogy arcon csókoljam. Szinte vibrált a boldogságtól. Ezt nem tudta elrejteni előlem. Ilyen közelségből azonnal megéreztem.
- Holnap reggel napfelkelte előtt találkozunk. - nyomott ő is egy puszit a homlokomra, majd felállt az üres edénnyel a kezében. Nem könyörögtem, hogy maradjon, vagy kérdeztem, hogy mért köszön el. Tudtam, hogy fáradt. Az én kiképzésemen kívül igyekezte magát is formában tartani, és egész nap a támadáson és a tábor fenntartásán dolgozott, amikor éppen nem a bányában volt. Oda csak akkor ment, ha minden feladatát elvégezte. Neki az volt a kikapcsolódás. Nekem meg a kovácsolás. Mindketten elfáradtunk, így külön tértünk nyugovóra, és nem zargattuk egymást.
A következő hetek nagyon nehezek és kimerítőek voltak. A kemény képzésnek megvolt az eredménye, szinte duzzadtam az erőtől. Bár kimerült voltam, volt olyan nap, hogy nem is aludtam, mert reggelig a kardon dolgoztam. Yoru kicsit türelmetlenebbé vált, majd bejelentette, hogy elmegy. Két másik sárkányt vitt magával, Yiant és Mirtgalt. Egy erős harcos és egy erős mágus. Yoru mindkettőben remekelt, de úgy látszott szüksége volt még így is a társakra. Nem kérdeztem hova megy és mit csinál. Az ő dolga volt. Én csak tettem amit mondott. Nem tudta meddig lesz el, de sejtettem, hogy egy hétnél tovább biztos nem fogom őt látni. A reggeli edzéseket Fargasra hárította át, így minden nap egymást boldogítottuk. Bár én lelkes voltam, a tanítóm már feleannyira volt az. Pedig még az elméleti oktatásom is rá lett bízva, így még ha valamit nem tudtam megérteni a könyvekből, akkor őt kellett megkérdeznem. Mindent érthetően és türelmesen elmagyarázott, de végig azt éreztem, hogy legszívesebben valahol máshol lenne. Így egyáltalán nem lett könnyebb a helyzetem, hogy Yoru elment. Flynnel ugyanúgy betartottam az edzéseket délutánonként, utána pedig mentem a műhelybe és éjfélig dolgoztam. Egy idő után egész megszoktam ezt a hajtást, kevésbé éreztem magam fáradtnak. Nem kellett attól tartanom, hogy Yoru idő előtt rájön arra mit készítek neki. Nélküle sokkal jobban tudtam koncentrálni és önállóbb lettem. Elvégre amíg nem ismertem őt addig is egyedül éltem és elláttam magam. Mellette viszont nagyon hamar elkényelmesedtem. Ideje volt kicsit összekapnom magam.
Egyik este a bánya felé vettem az irányt. Tudtam, hogy a mesterem nem lesz most ott, de már ismertem egy két ott dolgozót, így könnyen beengedtek. Segítettek is amikor arra kértem őket, hogy adjanak egy sókristályt, bár furcsán néztek, Yoru miatt tisztelettel bántak velem, mivel a tanítványa voltam. Na meg a kedvese is. Ezzel mindenki tisztában volt. Yoru gondoskodott róla a nyilvános kitöréseivel. Nem szóltak egy rossz szót se. Sose hallottam még, hogy bárki is rólunk pletykált volna vagy csúnyákat mondott. Egy ősi azt tehet amit akar.
Kezemben a kristállyal elégedetten mentem haza. Leültem vele a szőnyegre és lehunytam a szemem. Órákig meditáltam és töltöttem fel a követ pozitív energiával. Beleszőttem minden tudásomat és érzésemet. Megpróbáltam a természeti erőket is beletenni, de ez most nem sikerült. Mereven ellenálltak nekem, így nem is erősködtem.
Amikor kinyitottam a szemem meglepődtem. Ugyanúgy kavarogtak a kristályban a színek, mint az én kis fémgömbömben. Volt benne fekete, piros, lila, zöld. Még nem végeztem vele, attól kezdve minden nap töltöttem a kristályt, még azután is, hogy készen lettem a karddal. Rengeteg védő varázst raktam rá, de a követ egészen addig nem olvasztottam a markolatba, amíg Yoru haza nem ért. Amikor belépett társával a hegységbe, azonnal megéreztem. Ekkor rohantam el, hogy összeolvasszam a kettőt, és egy újabb elpusztíthatatlan fegyvert alkossak. Sokkal egyszerűbb volt másodjára megalkotni egy ilyen kardot, bizonyos szempontból jobb is lett, mert nagyon figyeltem a megfelelő súlyozásra, ami a sajátomnál csak érzésre jött, itt viszont másnak az igényeit kellett figyelembe vennem. Rengeteget tanultam ezalatt és büszke is voltam rá. Már csak nevet kell adjon neki. Pár óra múlva érkeztek meg a táborba. Kimentem a főtérre üdvözölni őt. Mosolyogva álltam Flynnel a tömeg szélén, ami összegyűlt a köszöntésére. Amint leszállt a két hatalmas sárkány, és visszaváltozott, mindenki köréjük gyűlt. Egyszerre akarták őket üdvözölni. Fargas és Shuan közrefogta Yorut, élő pajzsként segítették az útját amíg elértek a haditanács sátráig. Flynnel előre siettünk, nem akartunk kimaradni a jóból. Besurrantunk a sátorba és leültünk a fal mellé. Amint beléptek, csak kaptunk egy rosszalló pillantást mestereinktől, majd nem is foglalkoztak velünk. Órákig eltartott a tanácskozás. Yoru besurrant sikeresen a palotába, álcázva magát. Yian azért volt jó választás maga mellé, mert ő tisztavérű vörös volt, így neki nem is kellett megváltoztatni a kinézetét. Ő ott maradt, beépült az őrségbe, és onnan szolgáltat ki továbbra is információkat, ezzel előkészítve a támadást. Egy hatalmas térkép feküdt középen, ami a palota teljes alaprajzát ábrázolta. Minden titkos járat be volt jelölve, a csatorna és szellőzőrendszerekkel együtt. Felállva közelebbről is szemügyre vettem a rajzot. Nagyon terjedelmes volt, és bonyolult.
STAI LEGGENDO
Sárkány Birodalom: Ryuu
FantasySárkány Birodalom. Egy hely, egy menedék, ahol ezek a csodálatos lények élnek. Számuk egyre csak fogyatkozik, és az se segít ezen, hogy forrongó vérmérsékletük miatt állandó háborúban állnak. A béke csak ideiglenes. Ryuu. Egy vörös sárkány, aki egy...