Leila:
Emma elég hamar elment. Tajtékzott a dühtől. Tom a szobájában volt. Gondoltam, nem zavarom, őt is felzaklatta a találkozás. Nem kellett volna engednem. Még nem állt készen.
Megakartam kérdezni, hogy mi legyen a kaja, ezért elindultam a szobája felé. Félúton jártam, mikor hatalmas csattanás hatolt a lakás csendjébe. Rohantam Tomhoz. Ahogy megnyitottam, a földön feküdt.
- Mit szeretett volna? - gugoltam le mellé.
- Le akartam feküdni - nézett maga elé.
- Rendben. Akkor felsegítem az ágyra. Engedi?
- Nincs más választásom.
Felemeltem és az ágyra fektettem. Betakartam, aztán a keze ügyébe adtam a távirányítót.
- Mit enne ebédre? - kérdeztem.
- Pizzát szeretnék.
- Milyet?
- Nem tudom. Mindegy.
- Rendben. Mit szólna hozzá, ha vennék egy öt sajtos pizzát, meg mondjuk egy sonka, gomba, kukoricásat és elfeleznénk?
- Jól hangzik - nézett rám félénken. - Köszönöm, hogy nem kérdez.
- Pihenjen. Leadom a rendelést, aztán kicserélem a kötést.
Kimentem, majd gyorsan megrendeltem az ebédünket, plussz rendeltem levest és némi főételt is vacsorára.
- Kész is. Nézzük azokat a csuklókat. - ültem le az ágy szélére.
Tom elfordította a fejét, oda se nézett, miközben én leszedtem a kötést. Lefertőtlenítettem, majd újra bekötöttem.
- Marad nyoma?
- Igen. Biztos, hogy látszódni fog, és eléggé mélyre is vágott. Remélem, nem készül zenei pályára.
- Miért?
- Mert valószínűleg nem fog tudni gitározni egy darabig.
- Hogyhogy?
- Elvágta az egyik izom szalagot. Rendbe fog jönni, de ehhez én fogok kelleni.
- Maga ezt élvezi. Ugye?
- Ennyire látszik?
- Hány filmemet látta?
- Az az én titkom.
- Kérem. Úgyse tudok hova menekülni. Mekkora rajongom?
- Az egyik legnagyobb - hajtottam le a fejem.
- Tényleg?
- New Yorkig mentem maga után - mondtam, még mindig a padlónak.
Szerencsémre megjött az ebéd, így gyorsan kislisszoltam a konyhába. Tányérra tettem a pizzákat, vettem elő majonézt és ketchupot, aztán visszamentem. Remélem elfelejtette az előbbit. Nagyon remélem.
Ahogy benyitottam, ment a tv. A híradóban Zawe eljegyzése volt a fő téma. Tom szemében fájdalmat láttam, így inkább a távirányítóért nyúltam.
- Szerintem ezt most hagyjuk. Itt az ebéd - kapcsoltam le a tv-t.
Tom szomorú szemeiben fájdalmat láttam. Nem firtattuk tovább a dolgot, megebédeltünk, míg én elmosogattam, addig felhívtam Dianat, beszéljen Tommal.
A mosogatás végeztével visszamentem Tomhoz. A kezében tartotta a telefonom.
- Ez én vagyok - mutatta felém a Lokit ábrázoló hátlapomat.
- Nem mondja - jegyeztem meg szarkasztikusan.
- Na jó. Avason be! Mekkora rajongom?- húzta fel a szemöldökét.
- Várjon itt.
Elszaladtam a szobámba, majd elővettem a legféltettebb kincsem. Bementem hozzá és kiborítottam a lábára a kincses ládikámat. A dobozból autogramok és egyéb marvel relikviák kerültek elő.
- Van egy filce? - kérdezte.
- Van - mondtam, majd behoztam egy fekete filcet.
Ő felvette az egyik Lokis figurát és aláírta a dobozt. Majd átadta.
- Köszönöm - néztem rá hálásan. Eszméletlen boldog voltam.
A figurát a vitrinembe tettem, és összeszedtem a masszázs cuccaimat. Amikkel bementem Tomhoz. Segített összeszedni a kincseimet, amiket visszavittem a szobámba.
- Mit akar?! - nézett rám, mikor kitakartam, és lehúztam a nadrágját.
- Megmasszírozom a lábát. Serkenten az izmait, hogy a lába ne sorvadjon el, és elbírja a súlyát.
- Miért most? - nézett rám ijedten.
- Nyugalom. Nem fogom bántani. Ok? Csak masszírozom, és szigorúan a boxere vonaláig megyek. Így jó?
- Rendben.
A két karján támaszkodott meg, úgy figyelte minden mozdulatom. Mikor fél óra elteltével rájött, hogy nem akarok rosszat, elengedte magát, és a szemét is becsukta. Újabb fél óra múlva egyenletesen szuszogott. Letöröltem a lábairól az olajat, betakartam, és kiosontam a szobából.
Félóránként néztem rá, de szépen aludt. Négy órakor úgy gondoltam, hogy felébresztem, megpróbálom rávenni a fürdésre. Megvesztegetem egy sütivel.
Tányérra tettem egy dobos torta szeletet, aztán bementem a szobába.
- Tom - ráztam meg óvatosan a vállát. - Ébresztő, hoztam sütit.
Komásan nézett rám, majd ahogy felébredt, rájött, hogy hol is van, és mit keres velem.
- Süti? - nézett rám mosolyogva.
- De van egy feltételem. Bízik bennem?
- Valami rossz dolgot akar ugye?
- Nem. Azt szeretném, ha engedné, hogy megfürdessem.
- Mi van?
- Szeretném, ha engedné, hogy megfürdessem.
- Nem! Ki van zárva!
- Hívjak inkább egy férfi ápolót, aki megfürdeti?
- Nem. Nem akarom, hogy más is lásson.
- Akkor nekem kell engednie.
- Magának az az élet célja, hogy engem hozzon minél kellemetlenebb helyzetbe?
- Eszemben sincs. De mesélje már el nekem, hogy mégis ezt a részét hogyan képzelte el?
- Ebbe nem gondoltam bele - hajtotta le fejét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelemben és háborúban ...............(Tom Hiddleston ff) Befejetett
RomanceA nevem Leila Winters. 35 éves vagyok, gyógytornász és baleseti sebész. Imádom a munkám, de hála a korona vírus okozta gazdasági válságnak, elvesztettem a munkám. Szerencsére a megtakarításaimból tudok élni, de lassan annak is a végét járom. Szerenc...