Tom:
Mikor Leila ráejtette a lábamra a tollat, azt hittem csak szórakozik, de láttam, hogy megmozdult a lábam.
- Ez mi volt? - néztem rá döbbenten.
- A reflexed. Kezd regenerálódni a szervezeted.
- Akkor hamarosan járni fogok?
- Nem. Ez egy jó jel. De még kell idő.
- Mégis mennyi?
- Nem tudom. Hé. Ne add fel. Most ne! Jól haladunk. Emlékszel, megbeszéltük, hogy ez nem verseny. Hosszú folyamat lesz. Nem egyik napról a másikra.
- Tudom. Csak..........
- Csak meg akarod mutatni, hogy jól vagy. Igaz?
- Valahogy így.
- Ne aggódj. Segítek, hogy minél hamarabb megszabadulj tőlem - mosolygott rám.
- Rendben. Mi lesz a vacsi? Éhes vagyok.- tereltem el a témát.
Leila mosolygott, de láttam, hogy pontosan tudja, mi volt a célom a tématereléssel. Vacsorára bundás kenyeret csinált, ami nagyon finom lett. Sőt.
Anya még hívott minket este, hogy fél London engem köröz, ha lehet még ne menjünk haza. Leila a következő egy hónapban nem tervezte a dolgot, de lehet, hogy sikerül beszélnie a tulajjal, hogy még maradhassunk kicsit tovább is.
Este rávettem, hogy nézzünk meg egy kosztümös filmet, bele is egyezett, de a felénél bealudt. Én sem emlékszem a végére, mert engem is elnyomott az álom.
Reggel a kanapén ébredtem, ugyanúgy, ahogy este elaludtam, csak be voltam takarva.
- Jó reggelt - jött be Leila egy tálcával.
- Szia. Mi ez a jó illat? - kérdeztem.
- Palacsinta. Csoki öntettel.
- Mire akarsz megint rávenni?
- Ennyire átlátszó vagyok?
- Kicsit.
- Arról lenne szó, hogy a jövő héten, ha addig jól haladunk, megpróbálhatnál a korlátnál járni. Ehhez viszont kell még egy ember, akivel meg tudunk tartani.
- Zawe tegnapi akciója után szerinted ez jó ötlet?
- Van egy kollegám, akiben megbízom. Ő segíthet. Nem árul el minket. Ez biztos.
- Még átgondolom.
- Köszönöm.
Reggeli után ismét a medencében tornáztunk, bár most jobban ügyelt arra, hogy ne fárasszon ki. Utána mentünk a tornateremnek berendezett szobába, ahol szintén megmozgatott. Na ott nem kímélt. Fürdés, masszázs aztán végre megkegyelmezett es lefeküdhettem.
- Rosszabb vagy, mint a személyi edzőm - mondtam neki, mikor betakart.
- Muszáj.
- Tudom. De nem ennyire.
- Megint kezded?
- Mit?
- Megkérdőjelezed a tudásom.
- Csak felhívtam a figyelmed arra, hogy szadista vagy.
- Na szép. Pihenj. Délutánra van egy tervem.
- Nem volt elég a délelőtti? Ki akarsz csinálni?
- Nem. Nyugalom. Egy kis optimizmust, ha szabadna kérnem.
Szerencsére délután csak kicsit átmozgatta a lábaimat, aztán megmasszírozott. Ennek nagyon örültem, mert reggel tényleg eléggé elfáradtam. Miután végeztünk, megkértem, hogy kicsit had menjünk vissza a medencébe. Belement, aminek nagyon örültem.
Egy rövidnadrágos, toppos fürdőruha volt rajta, ami szépen kiemelte, amit kellett. Meg se néztem még igazából ezt a nőt, de most alaposan megfigyeltem. Nem túl vékony, de nem is túl telt. Arányosan izmos, szálkás, de azért nem vitte túlzásba. A csípője széles és kerek. Csinos nő, meg kell hagyni. Napközben túl sok ruha van rajta, amik ráadásul bőek is, elrejtik a szép alakját.
- Kérsz bort? - szakított ki a gondolataimból.
- Igen. Köszönöm.
- Leila, mit szól ahhoz a párod, hogy itt vagy velem kettesben?
- Nincs párom.
- Sajnálom, nem akartam a magánéletedben vájkálni.
- Semmi gond. Nem tudhattad, másrészről én is tudok mindent a tiédről.
- Megkérdezhetem az okát?
- Nekem nem lehet gyerekem. Az elején még úgy tűnt elfogadta, de aztán rájöttem, hogy nem.
- Sajnálom.
- Nem kell. Jobb egyedül. Magam osztom be az életem. Ez jó.
- Nem is akarsz kapcsolatot?
- Nem tudom. Talán egyszer. De ahhoz normális pasi kell. Azt meg nehéz találni. A futó kalandokhoz én már úgy érzem, öreg vagyok.
Kicsit még áztattuk magunkat, majd bementünk. Este kicsit még olvastam az ágyban, de hamar elaludtam.
Reggel dudorászásra ébredtem. Leila a szekrényben keresgélt, közben dudorászott.
- Nem is tudtam, hogy erre felé lehet kérni éneklős ébresztőt - mondtam mosolyogva.
- Jézusom - ugrott meg ijedtében - a frászt hoztad rám.
- Majdnem, csak Loki. - mondtam, mire kicsit morcosan nézett rám. - Bocs. Nem tudtam kihagyni.
- Gonosz vagy.
- Nem is igaz. Te vagy túl ijedős. Ma megint lehet csokis palacsinta a reggeli?
- Na gyere te nagy gyerek. Meglátjuk.
Kimentünk a konyhába, ahol már gőzölgött a finom a palacsinta. Imádom ezt a csajt. Túl jól tart.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelemben és háborúban ...............(Tom Hiddleston ff) Befejetett
RomanceA nevem Leila Winters. 35 éves vagyok, gyógytornász és baleseti sebész. Imádom a munkám, de hála a korona vírus okozta gazdasági válságnak, elvesztettem a munkám. Szerencsére a megtakarításaimból tudok élni, de lassan annak is a végét járom. Szerenc...