Újabb lejtő

1K 47 1
                                    

Leila:

Az, hogy Tom végre érzi a lábát, nagyon jó hír. Ahogy masszíroztam a lábát, el is aludt.

Hagytam pihenni, én pedig visszamentem Benhez a konyhába.

- Jól megdolgoztatta. - mosolygott rám.

- De volt értelme. Érzi az érintésem az alsó lábszárán.

- Egyre jobban van. Hála magának.

- Ő is sokat tesz érte.

- De csak maga miatt.

- Gondolja?

- Ismerem Tomot. Csak azért küzd, mert maga azt kérte. Higgye el, ha nem maga lenne a gyógytornász, már nem lenne itt.

- Gondolja?

- Tudom.

Nagyon jól estek Ben szavai. Nagyon szeretem Tomot, és jó hallani, hogy miattam küzd. De jó lenne, ha maga miatt is tenné.

Ebédre pizzát sütöttem, amit a két fiú örömmel fogyasztott. Ben le sem vette a szemét kettőnkről, ami kicsit idegesített, de igyekeztem nem rá figyelni.

- Mit szólnál hozzá, ha ma délután elvinnénk hárman Bobbyt sétálni? - fordultam Tomhoz.

- Nem jó ötlet - hátrált idegesen.

- Tom. - az ölébe ültem, így nem tud majd menekülni. - Ki kell mozdulnod néha. Tél van. Jól felöltöztetlek, aztán sétálunk egyet. Négy óra után már sötét lesz.

- Leila. Mi lesz, ha felismernek?

- Akkor majd megoldjuk. Kérlek. A kedvemért. Iszunk forralt bort, eszünk sült gesztenyét.

- Nem jó ötlet.

- Ha eljössz velünk, visszaadom a telefonod.

- Ez zsarolás!

- Na. Légysziiiiiiii. Kérhetsz tőlem bármit cserébe. - ajánlottam fel. Ben csak kuncogott mögöttem.

- Bármit kérhetek?

- Igen - mondtam most már kevésbé határozottan. Tudtam, erre még rá fogok fázni, de nagyon.

Fél ötre értünk Emmához. Aki lehozta nekünk Bobbyt. Tom nagyon ideges volt. Rettentően félt.

- Hé. Nyugalom. Vigyázok rád. Rendben? - kérdeztem. Aggódva nézett rám, majd mikor bólintott, kivettem a kocsiból, és a székbe ültettem.

- Ti menjetek nyugodtan, mi még megbeszélnünk egy-két dolgot - mondta Ben, majd elindult befelé Emmával.

- Szerinted van valami köztük? - kérdezte Tom.

- Emma és Ben?

- Igen.

- Nem tudom. De most, hogy mondod, lehet.

- Ugye? Nagyon kettesben akartak lenni.

Bobby kicsit aggódva, nyüszögve szaglászta körbe Tomot, de végül leült elé és félénken csóválta a farkát.

- Semmi baj. Én vagyok kicsim. Gyere ide - mondta, aztán Bobby felugrott az ölébe. Ismét megszaglászta, de most már boldogan nyalogatta körbe.

- Jól van. Igen. Elhoztam apát - simogattam meg a kajla kutyus fejét. Nagyon boldog volt, hogy Tommal lehet. - Merre menjünk? - kérdeztem a boldog párost.

- Mindegy - mondta Tom, majd Bobby máris leugrott az ölégől, a póráz végét Tom kezébe adta, aztán el is indult egy adott irányba. Mi pedig követtük nevetve.

- Most akkor ki sétáltat kit? - kérdeztem mosolyogva.

- Azt hiszem ő minket - nevetett Tom is. Bobby tényleg jó hatással volt rá. Most nem volt feszült, ideges sem. Csak mosolyogva figyelte a kutyát.

Bobby egy kis eldugott parkba vezetett minket. A bejáratnál tudtunk venni forralt bort és gesztenyét, aztán mentünk tovább. Szerencsére senki nem volt a parkban. Egyedül voltunk.

Egy idő után kezdtem fázni. Tomot jó alaposan bebugyoláltam két takaróba, sapka, sál, kabát és kesztyű, de rajtam csak kabát volt.

- Szerintem lassan induljunk - mondtam vacogva.

- Fázol? Gyere, itt az egyik takaró. Meg ne fáz - nyújtotta felém a plédet.

- Nem. Te könnyebben megfázol, mint én - mondtam, közben visszatettem rá a plédet.

Elég hamar visszaértünk Emmához, aki látva mennyire reszketek, meghívott minket vacsorázni. Tomnak nem volt könnyű a magas küszöbök miatt, de Ben megoldotta.

- Ti mióta vagytok együtt? - tette fel a kérdés Tom.

A párosnak torkán akadt a bor. Köhögve igyekeztek leplezni zavarukat.

- Honnan tudod? - kérdezte Emma zavartan.

- Mikor elmentünk Bobbyval, túl feltűnően akartatok kettesben maradni.

- Jogos - mondta Ben a tányérjának. - Nem rég óta. A második kísérleted után haza vittem anyukádat. Emma is oda jött és együtt próbáltuk rávenni, hogy pihenjen. Utánna pedig beszélgettünk, és minden jött magától.

- Anya már tudja?

- Nem - válaszolta Emma. - Most te vagy a fontosabb. Nagyon aggódik érted. Majd karácsonykor szeretnénk neki elmondani.

- Értem - hajtotta le a fejét Tom. Tudtam miért.

Úgy döntöttem, Bobbyt haza visszük. Most Tomnak jobb, ha vele van. Jaj, Emma! Bárcsak ne szólaltál volna meg.

Szerelemben és háborúban ...............(Tom Hiddleston ff) BefejetettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang