Tom:
Óráknak tűnő húsz perc múlva az orvos visszatért. Sajnos Leilát műteni kell. Szinte vánszorgott az idő. Rettegtem, hogy baja esik.
- Jó estét - lépett hozzánk két orvos.
- Jó estét - köszöntünk mi is.
- A műtét sikerült. Minden rendben lesz. Egy hétig bekötve kell pihentetni a szemét, de utána haza is mehet majd.
- Köszönjük. - mondtam kicsit megkönnyebbülten.
- Mikor láthatjuk? - kérdezte az édesanyja.
- Mindjárt betolják a szobájába, akkor bemehetnek hozzá. De reggelig aludni fog.
Pár perc múlva tényleg hozták is. Szegénykémnek be volt kötve a feje, a szeme, a bal karja gipszben és a bal lába is begipszelve, felkötve. Az arca még mindig fehér volt, már, ami kilátszódott a sok kötés alól.
A szülei hoztak gyümölcslevet és szívószálat, aztán haza mentek. Emma és Ben haza vitte anyát, én pedig Leilát őriztem egész éjjel.
Reggel az orvos ébresztett, hogy megvizsgálják, aztán vissza is jöhetek.
- Minden rendben - lépett ki a szobából. - Nem sokára felébred. Mondja el neki, hogy csak pihentetni kell a szemét, nem vakul meg. Aztán szóljon az egyik nővérnek. Rendben?
- Rendben.
Szorongva léptem be a szobába. Nagyon aggódtam, mi lesz, ha felébred. Nem tudom, képes leszek-e megnyugtatni. Remélem igen.
Pár perc múlva mocorogni kezdett, de fájdalmas nyögés után inkább abba hagyta.
- Szia. Itt vagyok - fogtam meg a kezét lassan, ne ijedjen meg.
- Tom? - kérdezte fáradt hangon.
- Igen.
- Kapcsold fel a lámpát, korom sötét van.
- Nem. Kicsim figyelj. Nagyon beütötted a fejed, meg kellett műteni a szemed. Most egy hétig bekötve kell pihentetni a szemed, aztán leveszik a kötést és haza jöhetsz.
- Mi történt?
- Mire emlékszel?
- Reggel csináltam neked palacsintát, aztán semmi. Miért fáj mindenem?
- Az ebéd alatt anya megint előhozta az unoka dolgot. Elmondtam, hogy nem lehet gyereked. Erre kicsit kiakadt, te pedig elrohantál. Nem figyeltél, és elütött egy autó. Eltörött a bal lábad, a bal karod és pár bordád. Megsérült a fejes és a szemed is. A szemedet kellett műteni, de azt mondta az orvos, hogy minden rendben és meg fogsz gyógyulni.
- Anyáék?
- Tegnap itt voltak. Ma pedig nem sokára jönnek. Pihenj. Szólok az orvosnak.
Megpusziltam a homlokát, aztán kimentem megkeresni a nővért és az orvost. A nővér pultnál meg is találtam az egyik nővért és az orvost.
Leila:
Próbáltam kinyitni a szemem, de korom sötét volt. Mi történt velem? Miért van ilyen sötét?
Próbáltam megmozdulni, de nem sikerült. Éles fájdalom hasított a testembe, így inkább felhagytam a próbálkozással.
- Szia. Itt vagyok - fogta meg a kezem valaki.
- Tom? - kérdeztem fáradt hangon.
- Igen.
- Kapcsold fel a lámpát, korom sötét van.
- Nem. Kicsim figyelj. Nagyon beütötted a fejed, meg kellett műteni a szemed. Most egy hétig bekötve kell pihentetni a szemed, aztán leveszik a kötést és haza jöhetsz.
- Mi történt?
- Mire emlékszel?
- Reggel csináltam neked palacsintát, aztán semmi. Miért fáj mindenem?
- Az ebéd alatt anya megint előhozta az unoka dolgot. Elmondtam, hogy nem lehet gyereked. Erre kicsit kiakadt, te pedig elrohantál. Nem figyeltél, és elütött egy autó. Eltörött a bal lábad, a bal karod és pár bordád. Megsérült a fejes és a szemed is. A szemedet kellett műteni, de azt mondta az orvos, hogy minden rendben és meg fogsz gyógyulni.
- Anyáék?
- Tegnap itt voltak. Ma pedig nem sokára jönnek. Pihenj. Szólok az orvosnak.
Megpuszilta a homlokom, aztán kiment megkeresni a nővért és az orvost. Pár perc múlva tértek vissza.
- Hogy érzed magad? - kérdezte az orvos.
- Komásan és mindenem fáj.
- Mindjárt kapsz fájdalomcsillapítót. Pihenj. Rengeteg gyógyszert kapsz.
- Mikor mehetek haza?
- Amikor a szemész azt mondja.
- Szuper - sóhajtottam beletörődve.
Nagyon nehezen telt el az egy hét. Tom végig mellettem volt. Segített enni, inni, fürdeni, mindent.
Diana többször bejött, bocsánatot kért a viselkedése miatt, és biztosított róla, hogy nem áll közénk, és nagyon sajnálja, ami történt.
A baleset után pár nappal eszembe jutott minden. Tudom, miket vágott a fejemhez. Biztos, hogy Tom érte el, hogy bocsánatot kérjen. Engem ez nem nyugtatott meg.
- Holnap hozok neked ruhát, aztán a vizsgálatok után haza megyünk. Jó? - lépett mellém Tom.
- Tom, én...... anyáékhoz szeretnék haza menni.
- Leila, kérlek. Gyere haza velem.
- Még átgondolom.
- Rendben. Nekem ez elég - simogatta meg az arcom.
Reggel Tom már kora reggel a szobámban volt. Az orvos kilenc körül jött be. Tom mögém ült, és bátorítóan simogatta az oldalam. Idegességemben a hasamon levő kezét szorongattam, közben próbáltam mély levegő vételekkel leplezni szorongásom.
Az orvos levette a kötést a szememről, majd besötétített és levette a gézlapokat is a szememről.
- Jól van Leila. Most óvatosan nyissa ki a szemét. Lassan - mondta, majd tettem, amit mondott.
Először rosszul esett a minimális fény, de pár pislogás után kezdtem hozzá szokni. Eleinte csak homályos foltokat láttam, de aztán lassan kitisztul a kép.
- Látok - suttogtam.
- Remek - mondta a doki. - Elkészítjük a záró jelentést, aztán mehet. Ma ne érje éles fény a szemét, csak napszemüvegben menjen ki, otthon pedig sötétítsenek be. Holnap már fel lehet húzni a redőnyöket kicsit, de jobb lenne, ha két, három napig még nem érné éles fény. Tv-t holnap már nézhet.
- Köszönjük - fogott kezet vele Tom.
- Hogy döntöttél? - kérdezte.
- Én.........én nem akarok neked gondot - hajtottam le a fejem.
- Nem okozol gondot. Igaz, hogy anya kiakadt, de megbékélt. Nálam vár, főz nekünk ebédet.
- Muszáj találkoznom vele?
- Ha haza érünk, majd beviszlek a szobába, aztán majd én viszem be az ebéded. Jó?
- Nem tudom. Ez így olyan gáz lesz.
- Leila, kincsem. Kérlek, gyere haza velem - nézett rám könyörögve.
- De ha nem érzem jól magam, haza engedsz anyáékhoz?
- Igen - mosolygott rám. Olyan édes volt, hogy minden kétségem elszállt.
Remélem Dianaval nem lesz gond. Anyáék nem tudnának ápolni, és Tomtól sem szeretnék messze lenni. Hiányzik a közelsége, az érintése, az illata és mindene.
ESTÁS LEYENDO
Szerelemben és háborúban ...............(Tom Hiddleston ff) Befejetett
RomanceA nevem Leila Winters. 35 éves vagyok, gyógytornász és baleseti sebész. Imádom a munkám, de hála a korona vírus okozta gazdasági válságnak, elvesztettem a munkám. Szerencsére a megtakarításaimból tudok élni, de lassan annak is a végét járom. Szerenc...