Leila:
A díjátadó óta eltelt két hét. Az életünk felgyorsult, ugyanis Tomot rengetegen keresik. Munka-munka hátán. Sokat jár el itthonról tárgyalásokra, így én Emmával vagyok. Sajnos a lábam és a karom nem javul úgy, ahogy én szeretném, de sebaj. Még két-három hét ebben a vacakban, aztán csak leveszik végre.
- Mikor vehetem le? - kérdeztem az orvosomat a következő kontrolon.
- Még két hét.
- Ne már! Most komolyan!
- Komolyan! Két hét. Addig nyugi. Ne terheld. Ha nem pihenteted a kezed és a lábad, visszakapod a gipszet.
- Azt inkább ne - hajtottam le a fejem.
- Azért kaptad ezt a rögzítőt, mert azt hittem orvos létedre felelősségteljesebb leszel. Ehhez képest ahogy nézem, látszik és érezhető az izmaidon, hogy használod őket. Nem szabad. Leila, ha rosszul feszülnek meg az izmok, újra eltörhet a csont. Nagyon vékony hártya tartja most még össze a csontokat. Ez még eltörhet. Ha a jövő héten is így fog kinézni, akkor visszarakom a gipszet. Világos?
- Igen.
- Rendben. Több pihenés, kalcium és vitaminok. Rendben?
- Igen. Jó leszek.
- Remélem is.
A dokitól kilépve nem szóltam semmit, csak megkerestem Bent, és mentünk haza. Ma ő hozott el, mert Tomnak megint tárgyalása volt. Szerencsére. Ha ezt most hallotta volna, akkor tuti, hogy kikötöz az ágyhoz.
Otthon Emma várt minket ebéddel, és már Tom is haza ért.
- Sziasztok - jött elénk.
- Szia - bújtam hozzá.
- Mit mondott az orvos?
- Minden rendben. Csak többet kell pihennem, és kaptam vitaminokat, hogy gyorsabban forrjon a csont, mert most kicsit stagnál a dolog.
- Akkor irány az ágy, és viszem az ebédet - puszilta meg az orrom és a homlokom.
Én bementem és lefeküdtem. Kicsit tényleg fájt a lábam mostanában, de nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget. Tényleg vigyáznom kell. Lassan két hónapja volt a baleset, és még mindig nem forrt össze a csont rendesen.
- Itt is van - lépett be az ajtón Szerelmem.
- Mi az ebéd?
- Sajtkrém leves, és sült csibemell salátával.
- Jól hangzik.
- Minden rendben? - nézett rám Tom aggódva. - Ben mondta, hogy nem volt túl jó kedved a kocsiba.
- Csak a doki leszidott, mert nem pihenek eleget. Ha a jövő héten sem lesz jobb a helyzet, akkor visszakapom a gipszeket.
- Akkor pihi. Nincs mese. Majd a karomban viszlek ki a mosdóba is.
- Hülye - nevettem el magam.
- Most miért? Nem vagy nehéz.
- Ez igaz. De a hátad még nem bírna el.
- Megoldjuk - mosolygott rám.
Az ebéd nagyon finom volt. Délután Tommal befészkeltük magunkat az ágyba és mozi maratont tartottunk. Nem tudom mikor, de elaludtam a karjaiban. Reggel nagyon rosszul éreztem magam. Nem sikerült eljutni a wc-ig, a folyosóra hánytam.
- Leila! - jött utánam Tom.
- Jól vagyok - suttogtam. De nem éreztem jól magam.
Emma és Ben összetakarította a folyosót, míg én a fürdőben szedtem össze magam Tom segítségével. Annyira remegtek a lábaim, hogy tartania kellett, míg fogat és arcot mostam.
- Mitől lehetett? - kérdezte, miután Ben visszafektetett az ágyba, és mellém raktak egy vödröt.
- Nem tudom. Nem ettem semmit. De már jobban vagyok.
Reggelire pirítóst kaptam, de az sem húzta sokáig. A következő héten minden nap eljátszottam ezt. De csak délelőtt. Délután semmi bajom nem volt.
- Ha nem lenne lehetetlen, azt mondanám, terhes vagy. - mondta Emma, mikor ismét szegénynek kellett takarítani utánam.
- De nekem nem lehet.
- Biztos? Mármint tudom, hogy igen, de nem lehet, hogy.......... szóval........... mégis?
- Nem. Ez biztos.
A következő napok is hasonló rosszul létekkel indultak. Tommal megbeszéltük, hogy velem jön a kontrollra, és megkérdezzük az orvost.
A vizsgálat előtti nap nem éreztem jól magam. Nagyon görcsölt a hasam.
- Minden rendben? - kérdezte Tom.
- Nem. Nagyon fáj a hasam. Kimegyek a mosdóba. - mondtam azzal el is indultam. A mosdóban nagyon meleget éreztem a lábam között.
Még nem jöhetett meg. Gondoltam. Ekkor erős szúrást éreztem, és intenzíven kezdtem vérezni.
- TOM! - sikítottam. Nagyon megrémültem.
- Tessék? - jött be. Ahogy meglátott, hívta a mentőket.
Szerencsére hamar kiértek. Nagyon megijedtem. Még soha nem volt ilyen, mi lehet ez?
A mentős doki nyugtatgatott, de én csak sírtam és pánikoltam. Nem mert nyugtatót adni, mert nagyon intenzíven véreztem, és ha műteni kell, akkor a nyugtató nem biztos, hogy jó ötlet.
Tom végig fogta a kezem, de mikor beértünk a kórházba, el kellett engednem. Betoltak egy vizsgálóban, aztán csak a dokik és a nővérek összemosódott hangját hallottam.
- Most elaltatjuk kicsit, hogy meg tudjuk vizsgálni és elálltjuk a vérzést - mondta a doki, aztán kezdett elsötétedni minden.
Egyetlen egy szót tudtam kivenni, mielőtt elaludtam volna.
- Elvetélt.
VOUS LISEZ
Szerelemben és háborúban ...............(Tom Hiddleston ff) Befejetett
Roman d'amourA nevem Leila Winters. 35 éves vagyok, gyógytornász és baleseti sebész. Imádom a munkám, de hála a korona vírus okozta gazdasági válságnak, elvesztettem a munkám. Szerencsére a megtakarításaimból tudok élni, de lassan annak is a végét járom. Szerenc...