Leila:
A sajtótájékoztatót egy hotel konferencia termében tartották. Nem is értem Ben ezt hogy tudta megszervezni. London és egész Anglia próbál talpra állni a járvány után, a színházak most nyitnak újra, ő meg lazán megszervez egy ilyet.
- Adjak egy nyugtatót? - kérdeztem, mert Tom lassan szó szerint véresre vakarta a kézfejét.
- Nem. Jól vagyok.
- Látom. Kérem - nyúltam a kezéért.
Mikor megfogtam, éreztem ahogy remeg, eszméletlen feszült volt. A recepcióstól kértem egy szobát, ahova bementem vele.
- Mit akarsz csinálni? - kérdezte.
- Ellazítalak. Ha így folytatod, vagy szívrohamot kapsz, vagy neki állsz veszekedni a riporterekkel. Egyik se lenne túl jó.
- Túl jól kiismertél.
- Az baj? - néztem rá kérdőn, miközben átraktam az ágyra. Farmerben és hosszú pólóban elég nehéz volt masszírozni, de a célnak megfelelt. - Jobb?
- Azt hiszem igen. Nem vagyok olyan feszült.
- Az jó. Mehetünk?
- Ott leszel ugye? - nézett rám aggódva.
- El sem mozdulok mellőled - mosolyogtam rá.
Ahogy beléptünk a terembe mindenhol riporterek, vakuk. Mindegyik elsőnek akarta lekapni, ahogy a tolószékben ül. Egyből visszatért a feszültség.
Zawe az asztal másik szélén ült, és olyan fölényesen nézett ránk, mintha maga a királynő lenne. A szeméből csak úgy sütött, hogy na tessék, én megmondtam. Az a gőg, amivel végigmért minket, valami elképesztő volt.
Szerencsére az asztal, ahol ültünk, le volt takarva jó hosszú terítővel, így nem látszódott, hogy a combját masszíroztam.
- Jó napot - köszönt. - Köszönöm, hogy ennyien eljöttek.
- Mr. Hiddleston! Miért bujkált? Miért hazudtolta meg a családja Zawe állításait?
- Az orvosom ajánlotta, hogy utazzak el, csak később tudtam meg, hogy kvázi köröznek. Zawe állításai pedig nem feleltek meg a valóságnak. Valóban most ebben ülök - mutatott a tolószékre. - de ez csak ideiglenes. A gyógytornászom és az orvosom szerint pár hónap múlva talpra állok.
- Lehet tudni, hogy mi történt?
- Rosszul rögzítették a hevederem, és kikapcsolódott, én pedig hat métert zuhantam.
- Miért szakítottak Zaweval?
- Közös megegyezés volt. Igaz? - fordult felé.
Zawe teljesen padlón volt. Nem gondolta szerintem, hogy Tom elmondja az igazat. Felpattant és kirohant a teremből.
Tomnak még feltettek pár kérdést, aztán mindenki szétszéledt. Mi is összeszedtük a holmijainkat, aztán elindultunk kifelé.
- Tom! Beszélhetnénk? - jött oda hozzánk Zawe.
- Persze - mondta, majd kicsit odébb mentek.
- Hogy ment? - állt meg mellettem Ben.
- Jól. Ügyes volt - mondtam, de végig őket néztem. Nagyon rossz előérzetem volt.
- Ne aggódjon. Nem békülnek ki.
- Én is attól félek.
- Miért?
- Tom szereti még ezek után is. Nézze meg hogy néz rá. Ha most Zawe visszautasítja, akkor nagy problémáim lesznek.
- Gondolja?
- Ben! Alig egy hónapja kapartam fel egy öngyilkossági kísérlet után. Maga szerint van annyira jól, hogy egy újabb visszautasítás után nem próbálja meg mégegyszer?
- Igaza van. Annyira nincs jól.
Aggódva figyeltük a jelentet, ahogy Zawe elviharzik az épületből. Tom meg sem mozdult. Előkotortam a táskámból a pulcsit, a sapkát és a napszemüveget, aztán közelebb mentem. Igazam volt. Zawe tönkre tett mindent.
- Induljunk? - kérdeztem, miközben felé nyújtottam a holmikat.
Hálásan nézett rám, felvett mindent, aztán elindultunk a kocsihoz. Szerencsére mindenki szétszéledt, így nem látták melyik kocsiba szállunk be, és nem is követtek minket. Mázli.
Az út nagyon csendesen telet. A rádióban hallgattuk a híreket, ahol Tom volt a szenzáció. Inkább kikapcsoltuk. Bennel aggódva néztünk Tomra felváltva. Aggódtunk érte.
A házban egyből a szobájába ment, nem mertem egyedül hagyni egy percre sem.
- Bejöhetek? - léptem be.
- Egyedül szeretnék lenni. - mordult rám.
- Amint befektettelek az ágyba, és ellenőriztem, hogy nincs-e nálad semmi éles, és a gyógyszereidet is kivittem.
- Ahogy gondolod. Csak siess.
Nem volt semmi vágó eszköz és a gyógyszereit is eltettem.
- Mostmár egyedül lehetsz. - mondtam, majd kimentem a szobából.
- Meddig várjak? - kérdezzem Bent, mikor már egy órája egyedül hagytam.
- Kihozott mindent?
- Elvileg igen.
- Megnézzem? - nézett rám mosolyogva.
- Megtenné?
- Persze.
Felállt és bement hozzá. Pár perc múlva kijött egy üres gyógyszeres dobozzal.
- Ezt miért hagyta ott? - mutatja fel a dobozt.
- Ezt nem én hagytam ott. Ez tele volt.
- Basszus!
- Hívjon mentőt, én megnézem.
Azonnal rohantam a szobába. Ha meghal én kitekerem a nyakát. Ellenőriztem a pulzusát, szerencsére még nem állt le a szíve. Ez jó jel.
De hol a bánatba dughatta el a gyógyszert? Mindent átnéztem. .......... Nem. A matrac alatt nem kutattam. Én hülye! De legalább tudom, hogy hova tűnt. Azt hittem itt hagytam Londonban. Hát nem. Sokkal körültekintőbbnek kell lennem.
Szerencsére a mentő hamar megérkezett, így bő huszonöt perc múlva már a kórházban voltunk, ahol már mosták is ki a gyomrát. Nagyon remélem, hogy megússza. Ha nem, én megölöm.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelemben és háborúban ...............(Tom Hiddleston ff) Befejetett
RomanceA nevem Leila Winters. 35 éves vagyok, gyógytornász és baleseti sebész. Imádom a munkám, de hála a korona vírus okozta gazdasági válságnak, elvesztettem a munkám. Szerencsére a megtakarításaimból tudok élni, de lassan annak is a végét járom. Szerenc...