الفصل الثاني عشر
#بروحي_فتاه_﴿معشوقة_اليل﴾
الجزء الثاني من رواية
#هاكر_اخترق_قلبي
بقلم
#اية_احمد
*************
كإنو يجلسون امام عامر الذي اخذ، نفس عميق وقالعامر.... اولا انا عارف ان من حققوا متثقوش فيه بعد كل الي حصل والي انا عملت و، بس انا اتغير، بعد رجوع ليل انا سبت كل حاجة خاصه بعادل، كانت ها نفصل عنو بس مقدرتش، وقتها عادل كان ب يقع وكان الحل الوحيد قدموا انو يدمج الشركة عشان ترجع تقف علي رجالها من جديد، وطبعا ده ماكنش ها يحصل من غير وجودي، طلب مني اتجوز بنت رجل الاعمال محمد ال فهد، مقابل انو يدمج الشركتين مع بعض، وعرفت بعدها ان محمد باع بنتو بشكل ده عشان معوقة، طبعا رجل اعمال في المكانة دي وبنتو كده مش ها يكون قدموا غير يجوزها بشكل ده، انا رفضت بس عادل كان ماسك عليه شيكات بملايين، واجبرني اتجوزها، وتجوزتها " مريم محمد ال فهد "، لما شفتها افتكرتكم نفس طبع السيل وسيلا، انا قررت اني اخليها معايه، بس حسيت ان في حاجه غريبه عشان كده طلب من وحد من الخدم يحط جهاز تنصت، وفعلا اكتشف ان عادل لسه ب يدور في ورث عمي الله يرحموا، هنا عرفت ان في حاجه غلط....
ادهم... يعني عاوز تفهمنا ان عادل ب يدور علي الورث وان في حاجه في ورث عمي تخليه يعمل كدل ده..
عامر... انت رايك ايه عادل مستعد يخلص مني انا شخصيا عشان يوصل للورث، السؤال هنا لنور ولين ايه الي سابو عمي عشان يخلي عادل يعمل كل ده
لين...انت عارف عمي ساب ايه كويس ليه السؤال..
عامر... عارف بس المشكلة اني مش لقي حاجه ممكن تخلي عادل يحارب كده عشنو...
نور... وانت عاوز ايه يا عامر ليه ادخلت انت مش قولت انك انفصلت عن عادل...
عامر.. عشان اصلح، اصلح جزء من الي عملتو، يمكن متصدقوش بس انا ميهمنيش، تدخلي النها رده مش ها يكون الاخير، لأني في الحرب دي الاخر، ومش ها طلع منها غير لما اوقفو عند حدو... يلا بقي انا همشي...
زياد.... ها تروح فين، بحلتك دي...
عامر... مش هينفع اقعد هنا كتير لازم اكون مع مراتي...
لين.. مبروك عليك... قلتها بسخريه لينظر لها بطرف عينه وقال
عامر.... الله يبارك فيكي عقبال ما تفرحي بعيالك... انزعجت منه لين وهي تنوي ان ترد عليه ولكن يد مهاب منعتها من ذلك...
معتز.... ها روح معاك...
عامر... تمام برحتك هو توصلني... نهض عامر واستند علي معتز الذي ساعده بدوره وخرجو من القصر، في هذا الوقت نظر الاخرون الي بعضهم البعض..
أنت تقرأ
بروحي فتاة(معشوقة اليل )الجزء الثاني من هاكر اخترق قلبي)
Mystery / Thrillerبروحي فتاة... ﴿معشوقة اليل﴾ الجزء الثاني من ﴿هاكر اختر قلبي ﴾ ليل ال شمسي