الفصل التاسع والعشرين
من رواية
#بروحي_فتاة_معشوقه_ليل
الجزء الثاني من
#هاكر_اخترق_قلبي
بقلم
#اية_احمد: "'''''" "" "" "" "" "" "":
عاوز تفاعل حلو 💥💥💥
كانت تجلس وعلي وجهها معالم العبوس الشديد، نظر لها بطرف عينه محاول ان يمنع خروج ضحكته بصعوبة علي ظرافتها وقالمعتز... ايه مش هتفكي وشك بقي...
مكه.... معتز بس انا مش بكلمك اصلا.... هنا لم يتحمل لينفجر في الضحك وهو يقول...
معتز.. طب انا نزبي ايه في الي حصل مش انا اتصلت بيكي وانتي رديتي عليه....
مكه.... بس انا مش فكرة اصلا انك كلمتني وكمان خليت الكل يضحك عليه انت وزياد.
معتز.... ههههه خاص يا قلبي انا اسف يلا بقي حوشي التكشيرة دي من علي وشك.... التفتت الي الجهة الأخرة بوجهها وقالت..
مكة... مش هحوش حاجه وبس بقي....
معتز.. طب مش عاوز تعرفي احنا ريحين فين.... نظرت له وبطرف عينها وهي تريد ان ترضي فضولها ولكنها لا تريد ان تتحدث معه...
مكة... لا مش عوز اعرف حاجه....
معتز.. خلاص خليها مفاجئة لحد ما نوصل.... لم يمر خمس دقائق وقالت بفضول...
مكه... احنا ريحين فين....
معتز.... ههههه لا خليها مفاجئ بقي....
"" "" "" "" "" ""
كان يجلس في مكتبه وهو يتابع اعمله الذي صدم منها عند عودته، دخلت السكرتيرة لتخبره ان هناك من يود رايته ليسمح له بدخول دوان ان يعلم من هو الزائر...
رفع عينه عندما سمع صوت خطوت كعب عالي تطرق الارض ليرفع نظرة لها، اتحتد عينه ببرود وقال..ليل... ايه الي جابك هنا.... تقدمت بكل ثقه وجراء وقالت..
رنا بغرور .... جيت عشانك..... ابتسم ابتسامه بارده علي وجه وقال..
ليل... ولله مممم وانتي عاوز مني ايه بقي، علي ما اظن اني فهمت ولدك كويس الدرس، وهو يظهر انو حفظو بس انتي لا.
رنا.... انا مليش دعوه ب بابي انا عاوزك انت.... قالتها بكل وقاحه وبجاحه جعلت ليل يضحك بصخب...
أنت تقرأ
بروحي فتاة(معشوقة اليل )الجزء الثاني من هاكر اخترق قلبي)
Mystery / Thrillerبروحي فتاة... ﴿معشوقة اليل﴾ الجزء الثاني من ﴿هاكر اختر قلبي ﴾ ليل ال شمسي