3#FAILED SURPRISE

25 4 0
                                    

Nervózne som sa s váhou tlačila na pravú nohu rukou sa hrajúc s lamom trička

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nervózne som sa s váhou tlačila na pravú nohu rukou sa hrajúc s lamom trička. Keď si uvedomujem že niekde vo vnútri sa nachádza Rye s tým, že som niekoľko kilometrov od neho ďaleko, mala som sto chutí tam vtrhnúť, a hodiť sa mu do náručia. Bože, ta jeho vôňa a hrejivé objatie. Len teraz som si uvedomila ako mi to celú tú dobu chýbalo. Hay nervózne kontrolovala, či náhodou niekto nejde na okolo s chalanov. V tú chvíľu sa dvere začali otvárať. Mám pocit, že sme obidve, v tú istú chvíľu zadržali dych, a čakal na to, kto sa v zmienmňovaných dverách objaví. Keď som zbadala vysokú postavu v čiernych kraťasoch a bielom tričku, s tváričkou Elvisa, usmiala som sa presne tak isto ako aj Alex, ktorý mal náruč otvorenú do korán čisto čakajúc na objatie.

,,Akoby to bola večnosť" povedal vo chvíli, kedy objímal Hayley. Ja som sa usmiala a súhlasne prikývla. Hay sa od neho po minúte odlepila. Myslím že by ho dokázala objímať aj celú večnosť, keby na nás čas netlačil. ,,Kde sú chalani?" Opýtala som sa ho, a vošla za ním do vnútra. Alex si poškriabal zátylok, a opatrne zatvoril dvere vo chvíli, kedy dnu vošla aj Hay. ,,Všetci sú v štúdiu" odpovedal mi na otázku, a zároveň vošiel do ďalšej miestnosti. Ja a Hay sme šli po tichu, a opatrne hneď za ním. ,,Teda dúfam" dodal neisto. Táto veta nás prinútila byť oveľa opatrnejšimi, ako sme vôbec za tú malú chvíľu boli.
Alex nás dostal bez povšimnutia na druhé poschodie. Ja do Ryeovej izby a Hay naopak do Sonnyho. Bola som nadšená a nedočkavá zároveň. Už sa teším na to kedy ho zas objimem. Kedy mu poviem do očí "milujem ťa". Schovala som sa za dvere, a čakala kedy niekto vojde do vnútra.

___

Plán vôbec nejde podľa predstáv. Stojím za dverami vyše polhodiny, a súrne potrebujem ísť na záchod. Ja však nevýjdem. Záchod je oproti schodom, čiže je príliš riskantné tam vykukovať, a čo ak Rye za tú chvíľu príde do izby. Nie, nikam nejdem. Ruku som si pritlačila na močový mechúr pod bruškom, a prekrížila si nohy. Hádam to nejak vydržím, a nevycikám sa mu na koberec.  Preguľala som pre seba očami. ,, Bože Rye" pošepkala som.

Po piatich minútach do dverí niečo jemne narazilo. Opatrne som sa po náraze natlačila na skriňu za mnou. Do izby vošiel Rye. Nevidela som ho, ale za to počula. Spieval si pre mňa neznámu pieseň. Usmiala som sa. Viem že vošiel do kúpeľne. Počula som hneď po jeho vojdeni prúd vody. To bola tá chvíľa kedy som vyšla, a schovala sa za roh hneď vedľa dvojdveri kúpeľni. Pritlačila som sa chrbtom o stenu a čakala. Do toho všetkého vošiel dnu Connor držajúc kameru. Jeho prekvapený výraz vravel za všetko, keď ma zbadal. Ukazovák som si priložila na pery, na znak toho aby mlčal. On sa usmial a súhlasné prikývnul. Rye rýchlim krokom, do toho si mumlajúc niečo pod nos vykukol z kúpeľne. V ten moment som po ňom vyskočila. Chvíľu bol mimo z útoku. No keď sme obydvaja spadli na zem, a on zbadal lepšie čo sa debila naň skočilo. Od ucha k uchu sa usmial, a pevne má objal. Konečne.

Schovávala som sa v skrini práve vo chvíli kedy som započula veľký výkrik na mojom poschodí

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Schovávala som sa v skrini práve vo chvíli kedy som započula veľký výkrik na mojom poschodí. Zoe po dlhej dobe prekvapila  Rye. Ťažko som si povzdychla, a čakala kedy konečne vojde do izby aj Sonny. Už ma tu nebaví stát v jeho šatníku, v tme. ,, Čo je to tam za hluk?" Zakričal Sonny. Ten jeho hlas s jemným chraplákom. Sonny vyšiel na poschodie, vedela som o tom, pretože po schodoch hore ide ako slon. Potom ma však niečo napadlo. Ak zbadá Zoe, bude mu jasné že tu som aj ja. To by bolo potom príšerné prekvapenie. Vyšla som zo skrine a rýchlo bežala smerom za ním. Bol otočený ku mne chrbtom. Keď započul dupot ani sa len nestihol otočiť, a už som mu skákala na chrbát. Jeho ruky má automaticky chytili za lítka. Ten jeho dotyk na mojom tele, mi spôsobil husiu kožu. Moju hlavu som zarila k jeho krku, a nadýchla sa jeho vône. Keď si Sonny uvedomil kto naňho skočil, pustil ma na zem, a pevne má objal. Ako uistenie sa že nie som len krásny sen, mi zanechal bozk na čele.

~Just Us~ [JUST WE]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora