30#Microwave Problems

14 0 2
                                    

~Brooklyn Wyatt~

Sedím na drevenej stoličke v záhrade a rozmýšľam ako by asi tak vyzerala vioraná kosatka skrížená s čokoládovým vajíčkom,keď sa zrazu po celej záhrade ozvalo veľké PRÁSK. Asi by som si aj pomyslel že som niečo zas posral, ale to by som si nemohol byť istý tým že tu len tak sedím a tupo hľadím ani neviem kam. Všetci sa otočili smerom za zvukom ktorý vychádzal z kuchyne. Rye sa dokonca aj postavil a odhodlane šiel s erbom k domu. Na druhom poschodí sa otvorilo jedno okno v ktorom sa vytŕčal Andy premeriavajúc si celú záhradu. To či je v takom istom stave akom ju včera po dlhom kosení nechal. Keď zistil že je všetko v poriadku, zahľadel sa na Ryea ktorý zastavil pod jeho oknom. ,, čo to bolo?" Opýtal sa Andy Ryea ktorý pokrčil ramenami a vošiel dnu do domu. Vošiel inštinktívne do kuchyne. Ďalej som však už počul len Ryeov hlasný smiech  ozývajú sa taktiež celou záhradou ako pred chvíľou tá veľká rana. Pokrčil som nad tým ramenami a znovu začal premýšľať. Tento krát o tom aký pocit to musí byť pre veľrybu, keď vyserie dvoj tonové bábo.

~Andy Fowler~

V tú chvíľu kedy sa po celom areály nášho pozemku ozvalo veľké PRÁSK bol som presvedčený o tom že jeden z tých zmutovaných idiotov našlo na ulici atómovú bombu a rozhodli sa ju v záhrade skúmať. Bol som však na omyle. Keď som zišiel schody dolu z jedných dvier z kuchyne vyšiel prekvapený Sonny a Hayley, a presne z obývačky Rye ktorý taktiež vôbec nechápal čo to bolo. Hneď o pár sekúnd kedy sme si vymieňali divné pohľady vyšiel z natáčacej miestnosti Elivis. Bol celý zahalený popolom, a vo chvíli keď ma zbadal sa na jeho  tvári  objavila zvláštna ľútosť. Všetci v tejto miestnosti sme sa tvárili skutočne veľmi prekvapene. ,, Čo sa stalo?" Opýtal som sa ho skenujúc jeho tvár ktorá sa mi zdala čím ďalej tým viac divnejšia. ,, Vieš Andy" začal a zahľadel sa mi hlboko do očí. ,,Skúšal som opraviť tvoju mikrovlnku. " Nadvihol som svoje brunet obočie. ,,A?" Opýtal som sa ho oveľa vážnejšie. ,, Trošku to vybuchlo"   pri poslednom slove ktoré z neho vyšlo sa mu akoby zvraštilo hrdlo. ,,Ja ťa zabijem " oznámil som mu práve vtedy kedy som svoju kráľovnú zbadal.

Jej biele vrátka boli teraz oddelené od jej tela. Dokonca aj malá nožička ktorá sotva držala bola niekde fuč. Zamračil som sa na Elvisa a odišiel na späť do svojej izby. Ak by som to nespravil asi by mal monokel za všetko čo jej spôsobil. Zabuchol som svoje dvere, zvesil zo steny gitaru a začal si brnkať. Mám po mikrovlnke.

~Harper Dark~

,, Prečo ju chcel vlastne opraviť?" Opýtal sa Brooklyn Ryea ktorý sedel na svojom tradičnom mieste v záhrade. ,,Asi chcel len  spraviť  radosť Andymu" odpovedal mu a pritlačil sa viac na Zoe ktorá niečo ťukala do mobilu. ,,Na neisto toho mu však spravil veľké nervy" povzdychol si a zahľadel sa do už zmieneného Zoeuinho mobilu. ,, Každý predsa vie aký má k nej vzťah" ozvala sa pre zmenu ona, a zahľadela sa na Brooklyna. Netrvalo však dlho a jej krásne oči padli aj na mňa. ,,Je to niekedy až divné" dodala s úsmevom na perách a zas začala ťukať. Sedel som na zemi v sede pripomínajúc turka. Hral som sa s čiernou gumičkou na vlasy a rozmýšľal.

Je blbé keď fantazírujem o niekom koho nikdy nemôžeme mať? Buď kvôli tomu že  ona nechce mňa alebo kvôli tomu že nechcem ublížiť kamarátovi?..

Ťažko som si povzdychol a len tak sa usmial.
Mal by si prestať.
To je ten pocit keď aj vlastné svedomie je proti tvojmu šťastiu. Ja nechcem prestať. Nechcem prestať na ňu myslieť. Rád na ňu myslím. Aj keď iba o nej snívam.

Začala ma ťahať k sebe zemská príťažlivosť a ja som bol donútení si ľahnúť na zem.
Asi by som mal.

,, Poďme niečo robiť" ozvala sa po chvíli Zoe ktorá vyzerala už dosť znudene v Ryeovom náručí. ,,A čo by si chcela také robiť?" Opýtal sa jej Rye s úsmevom a hlavou položenou na jej ramene. ,,Ja neviem. Hocičo" pokrčila ramenami a prehrávala Ryeove husté brunet vlasy. Rye si ťažko povzdychol prikývol a postavil sa. ,,Tak teda poďme niečo robiť" taktiež pokrčil ramenami a pozrel sa na všetkých prítomný v záhrade. Na Brooka ktorý duchom neprítomný sedel na stoličke a pozoroval do blba, na Jacka ktorý ležal v hojdacej sieti hneď neďaleko, na Hay a Sonnyho ktorý ležali pár metrov od mňa na tráve. Hayley nevyzerala dva krát nadšene, a ani prítomne. Ale hlavne že bola sem, no nie. Rye taktiež pozrel na mňa tými jeho očami. Ja som pokrčil ramenami a pomaly sa postavil. Pre Zoe spravím všetko.

,, Prečo nie" povedal som a zahľadel sa uprene na Brooka ktorý začal vnímať. ,, Čo?" Opýtal sa nechápavo zazerajúc po mne. Prekrútil som očami. ,, Áno či nie?" opýtal som sa ho bez toho aby o niečom vedel. ,, Áno č...." Chcel sa opýtať ešte raz tú samú otázku, na to som ho však zastavil. ,,Aj Brooklyn súhlasí" usmial som sa. ,, Haaaah?!" Vyšlo z neho. To už však nikoho nezaujímalo. Obrátil som sa jedným okom na Zoe ktorá sa usmievala. Donútilo ma to usmiať sa tiež. Pozrel som sa na chvíľu dole na trávu, potom však späť pred seba. ,, Čo vlastne budeme robiť?" Opýtal sa Jack na hojdacej sieti a prezrel si Ryea a Zoe od pät ku hlave. ,,ak máš nápad tak sem s ním" usmial sa Rye a chytil Zoe za ruku. Jack však nesúhlasne pokrútil hlavou. ,, Nič ma nenapadá" odpovedal a posadil sa.  Rye chápavo prikývnul. ,,Nejdeme na menšiu prechádzku?" Opýtal sa z ničoho nič Sonny. Všetci sa naň otočili so záujmom v očiach. Bol totiž to prvý ktorý mal normálny nápad na to čo robiť, to  smne si však mysleli len chvíľu.

,, Čo?" Nechápavo sa opýtal na tie všetky pohľady ktoré ho prepaľovaly, a s pokojom objímal Hay okolo krku. ,,Nepýtal som sa vás vy tupé mozgy" odsekol. Hay jemne prikývla hlavou na Sonnyho otázku a pomaly sa staviala z neho na nohy. ,,Ja idem do izby. Pochytila ma únava" oznámil nám Brook ktorý má ladne obišiel a prešiel popri Sonnyho a Hay ktorý odchádzali na menšiu prechádzku. Zostali sme tým pádom len Ja, Jack, Rye a Zoe, ktorá zrazu vyzerala pod stresom. ,,Nejdeme niekde na drink?" Položil nám návrh Jack ktorý už stál na nohách a šiel pomalým tempom za nami. Ja som pokrčil ramenami presne tak ako aj Hay, Rye prikývnul za všetkých.

A bolo. Všetci štyria sme šli na drink do prvého baru ktorý sme po ceste autom videli.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 06, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

~Just Us~ [JUST WE]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora