Medya ~ Uyuyan MeZra♡
Şarkı ~ Gavin James - NervousNeredeyse 1 aydır durmadan dinlediğim bir şarkı ve aşırı romantik😍 İyi okumalar🥰
"Yemeyecek misin?"
"İştahım yok."
...
"Acıkmadın mı daha?"
"Hayır!"
...
"Eğer çıkış yolunu kendini açlıktan öldürmekte görüyorsan, o şey olmayacak."
"Hıhı.."
...
"Alev! Ya şu yemeği yersin, ya da ben zorla yedirmesini bilirim!"
"Denesene!"
...
"Yeter! Tamam! Bu kadar! Neredeyse sabah oldu ve ben senin bakıcılığını yapmayacağım. Ne de buradan cesedini çıkarmayacağım."
"Yıllar önce ölmüş birisini açlıktan öldüremezsin."
Saatler olmuştu. Çocuk gibi kızın peşinden koşuyordu. Bir lokma yemek için. Bu nasıl bir kaçırılmaydı, anlamıyordu ki?
Ama kızın cevabı, bu kez öylece bırakıp gitmesine ve sinirlenip kenara çekilmesine engel oldu. Yıllar önce ölen yalnızca o değildi. Bars da ölmüştü. Belki ikisi de nefes alıyordu hâlâ ama bu yaşadıklarına kanıt değildi.
"Alev, beni delirtmek mi istiyorsun sen?"
Etrafına baktı kız. Hapsolduğu yatağa, ikisinin arasındaki mesafeye ve en son Bars'a. Elleri açıktı. Bars sert konuşuyordu ama kalbi yumuşacıktı. Çocukluk arkadaşını, sinirli olsa bile, kardeşi gibi sevdiği kızı böylece bırakamazdı. Alev de iyi biliyordu onun kalbini ama gördükleri o kalbe uyan şeyler değildi ve bir şeyler yapmalıydı. Acilen.
"Senin zaten akli dengenin yerinde olduğunu düşünmüyorum Bars. Beni, çocukluk arkadaşını kaçırdın. Ne için? Hayır.." dedi kafasını iki yana sallayarak aşağı bakarken. "Kim için? Doğru soru bu, değil mi?
Seni görebilmek, bir kerecik, sadece bir kerecik görebilmek için her şeyimi vermeye hazırdım. İstersen yüzüme bakma. İstersen yok say, istersen gördüğüm an yok ol. Her şeye razıydım Bars, her şeye.
Ama bu..." dedi, eliyle etrafı işaretleyerek. "...sen," Bu kez genç adama uzattı işaret parmağını. "...görmek istediklerim bunlar değildi benim. Benliğini, ruhunu, yolunu ve vicdanını kaybetmiş bir Bars değildi."
Bir kaç saniye için ikisi de sessizlerdi. Alev, kesintisiz bir şekilde gözlerinin içine bakan adama odaklandı. Öylece bakarken, artık cevap vermeyeceğini düşünmüştü ki, genç adam tek bir kelimeyle kızın tüm dikkatini kendine çekti.
"Sondu."
Alev, neyin sonuydu diye sormak istedi ama tuttu kendini. Zor da olsa başardı. Ona sinirliydi ve bunu böyle devam ettirmeliydi.
"Mete ile bir daha iş birliği yapmayacağım. Yerine getirdiğim son isteğiydi ve bunu da kendisine açıkça söyledim."
Son isteği... İki kelime, ardında o kadar çok şey bırakıyordu ki. O kadar çok soru işareti, o kadar çok kararsızlık, o kadar çok tedirginlik bırakıyordu ki, ne düşüneceğini bilmiyordu.
"Son olmadan öncekiler ne olacak peki?"
Yıldırım misali çakmıştı adamı kızın sözleri. Öncekiler... Öncekiler... Öncekiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Serisi : Yeni Varisin Gelişi
RomanceBir kız vardı, hayalleri olan. İçinde bin bir gece masallarını aratmayacak hayal gücüne sahip, uçmayı dileyen, yıldız değil de bulut olmak isteyen, Unicorn değil de, Pegasus'a sahip olmayı dileyen bir kız. Kanatlı atların, uçan halıların, konuşan ha...