p.o.v Matthijs
Zodra ik boven kom merk ik dat Donny in slaap gevallen is. Voorzichtig leg ik hem in bed. Langzaam trek ik zijn kleren uit. Ik leg het dekbed over hem heen en druk een kus op zijn voorhoofd. Als ik naar de badkamer wil lopen, voel ik Donny's hand rond mijn pols. 'Ik kom zo weer terug sweetheart,' zeg ik. 'Ik ga even naar de badkamer.' Hij laat mijn pols los. Ik druk nog een kus op zijn voorhoofd. Ik loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel. Ik weet bijna zeker dat het wondje boven mijn oog ook een litteken gaat worden. Zuchtend smeer ik er wat zalf op. Ik vind het best raar om mijzelf zonder shirt te zien. Normaal gesproken heb ik altijd een shirt aan om alle littekens te verbergen. Donny boeit het niks of mijn littekens zichtbaar zijn of niet. Ik ruim de zalf weer op en loop naar de slaapkamer. Donny heeft ondertussen alle kussens al van bed gegooid. Lachend raap ik ze op en leg ze weer op bed. Ik trek mijn broek uit. Ik gooi hem ergens in een hoek. Voorzichtig kruip ik naast Donny in bed. Gelijk komt hij tegen me aan te liggen. Ik sla mijn arm om hem heen en druk een kus op zijn kruin. Hij legt zijn hoofd op mijn borst. Ik ga met mijn hand door zijn haar. Zachtjes begint hij te snurken. Hij is zo vreselijk schattig. Ik hou zo veel van hem. Ik zou geen dag zonder hem kunnen. Gewoon zijn zachte lippen, zijn mooie heldere ogen en zijn schattige lach. Ik snap niet dat mensen hem kwaad willen doen. Ik druk een kus op zijn kruin. Ruw trekt Donny zichzelf los en gaat op zijn andere zij liggen. Een paar minuten later begint hij zachtjes te huilen. Bezorgd ga ik rechtop zitten. Rustig wrijf ik over zijn arm. Even later schiet hij overeind. Hij haalt zwaar adem. Ik sla mijn armen om hem heen. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. Hij begint harder te huilen. Langzaam wrijf ik over zijn rug. Na een tijdje is hij weer wat gekalmeerd. 'Waar droomde je over?' vraag ik. Donny haalt zijn neus op. 'Weet ik niet meer.' zegt hij zachtjes. Ik druk een kus op zijn kruin. Donny zit trillend tegen mij aan. Ik ga met mijn hand door zijn haar en druk een kus op zijn voorhoofd. 'Ik hou van je.' zeg ik. Donny kijkt me aan. 'Ik ook van jou.' zegt hij. Zachtjes drukt hij zijn lippen op de mijne. Na een paar minuten trekken we terug. Hij leunt tegen me aan. Ik wrijf over zijn wang. Voorzichtig ga ik weer liggen. Donny legt zijn hoofd op mijn borst. Ik trek het dekbed over ons heen. Ik sla mijn armen weer om hem heen 'Ga maar weer slapen.' zeg ik. 'Oké.' zegt hij zachtjes. Ik druk nog een kus op zijn kruin. Een paar minuten later merk ik dat Donny in slaap gevallen is. Ik ga met mijn hand door zijn haar. Ik sluit mijn ogen. Even later val ik ook in slaap.
Ik word wakker van een harde bonk. Ik doe mijn ogen open. Ik merk dat Donny niet meer naast me ligt. Ik hoor gelach van de grond af komen. Ik kijk naast me op de grond en zie dat Donny van bed gevallen is. Ik barst ook in lachen uit. Bijna val ik ook uit bed. Daardoor moet Donny nog harder lachen. Ik til hem weer op bed en trek hem tegen mij aan. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' vraag ik. 'Geen idee.' zegt Donny lachend. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Hij slaat zijn armen om mijn nek. Hij gaat naar achter. Ik druk nog een kusje op zijn neus. Hij legt zijn hoofd in mijn nek. Ik ga met mijn hand door zijn haar. Zachtjes drukt hij kusjes in mijn nek. Op een plekje begint hij zachtjes te zuigen en te bijten. Na een paar minuten komt hij omhoog. 'Zo,' zegt hij. 'Nu kan iedereen zien dat De Ligt van mij is.' 'Zeg,' zeg ik. 'Worden we hebberig Van de Beek?' Hij haalt zijn schouders op. Ik lach en trek hem tegen mij aan. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Na een paar minuten gaat hij weer naar achter. Hij gaat naast me liggen en legt zijn hoofd op mijn borst. Ik ga met mijn hand door zijn haar. Ik druk een kus op zijn kruin. Zachtjes drukt hij een kus op mijn borst. Hij pakt mijn hand en vervlecht onze vingers met elkaar. Ik druk nog een kus op zijn kruin. Zo blijven we lang liggen. Donny gaat rechtop zitten. Ik kan aan zijn gezicht zien dat er iets mis is. 'Matthijs?' zegt Donny, terwijl hij aan het dekbed frunnikt. 'Wat is er?' vraag ik en ik ga rechtop zitten. Hij zucht. Er rolt een traan over zijn wang. Ik sla mijn armen om hem heen. 'Na de wedstrijd,' zegt hij. 'Hoelang ben je dan nog in Nederland?'. 'Geen idee,' zeg ik. 'Dat verschilt iedere keer.' Hij knikt. Ik druk een kus op zijn kruin. Ik kijk hem aan. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Hij gaat op mijn schoot zitten. Ik leg mijn hand op zijn achterhoofd. Hij slaat zijn armen om mij heen. Hij gaat weer naar achter. 'Ik hou van je.' zegt hij. Ik glimlach. 'Ik ook van jou.' zeg ik. Ik druk een kus op zijn voorhoofd. Er rollen meer tranen over zijn wangen. 'Ik wil je niet kwijt,' zegt hij. 'Ik ben zo bang om je te verliezen.' Ik sla mijn armen om hem heen. Hij begint zachtjes te huilen. 'Je zult me niet verliezen,' zeg ik. 'Ik zal altijd bij je blijven.' Hij knikt zachtjes. Hij legt zijn hoofd in mijn nek. Ik ga weer liggen. Donny legt zijn hoofd weer op mijn borst. Ik ga met mijn hand door zijn haar. Ik druk nog een kus op zijn kruin. Donny komt overeind en drukt zijn lippen op de mijne. Hij slaat zijn armen om mijn nek. Na een tijdje gaat hij weer naar achteren. 'Zullen we weer onder de douche gaan?' vraagt hij. 'Prima.' zeg ik. We staan op en lopen naar de badkamer. Donny zet de douche aan. Samen stappen we onder de douche. De warme stralen stromen over mijn lichaam. Donny komt dicht tegen mij aan staan. Ik sla mijn armen om hem heen. Zachtjes druk ik een kus op zijn kruin. Hij pakt mijn handen en houdt ze in de zijne. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Voor we het weten zijn we volledig in onze eigen wereld belandt.
JE LEEST
One More Second (Ajax Fanfictie)
FanfictionAjax staat in de halve finale van de Champions League tegenover Juventus. Donny en Matthijs hebben elkaar in maanden niet meer gezien. En wat nou als blijkt dat ze gevoelens voor elkaar hebben? Hoe zal dat aflopen als ze elkaar lang niet zien? En ho...