Elleri sımsıkı belimi kavrarken ben gözlerinde kilitlendim.
Gözleri iriydi. Kirpikleri uzun ve kıvrıktı. Gözleri yeşilin iki güzel tonunu da hapsetmişti sanki. Siyah göz bebeğinin çevresini kaplayan güzel bir yeşil ve gittikçe açılan başka bir yeşilin tonuna sahipti. Ton geçişi kusursuzdu.
İkimiz de Uras'ın dibimize kadar gelip "ooo" demesiyle ayrıldık.
Başımı kaldırıp ona bakamıyordum. Neden bilmiyorum ama ikimiz de birbirimize dalmıştık. Bir cesaretle yüzüne baktığımda göz göze geldik. Hemen gözlerimi kaçırdım. Rahatsız olmuş mudur acaba diye düşünmeden duramadım.
Neden olsun ki? Sadece düşmekten son anda Batın beni kurtardı o kadar. Ne vardı ki bunda.
Kendimi avuttuktan sonra odama ilerledim. Bedenimi yatağımın üstüne bıratım. Bildirim sesini işitmemle anlık rahatlığımdan sıyrılıp telefonumu elime aldım. Mesajlar anonimdendi.
Anonim: Herkese selam, sana hasret..
Yüsra: Sen hala burada mısın?
Anonim: Evet, bir sorun mu var?
Yüsra: Yok mu?
Anonim: Sevmek sorun ise şaplakla beni pakize
Yüsra: Kimsin sen?
Anonim: Bilmeni isteseydim gizliden mesaj atmak yerine karşına çıkardım
Anonim: Yakında karşına çıkarsam öğrenirsin
Anonim: Belki..
Biraz durdum. Hala dalga geçtiğini düşünüyordum. Ama dalga geçiyor gibi de değildi. Yakında karşıma çıkınca öğrenirmişim. Belki..
Yüsra: Ne zaman çıkacaksın karşıma?
Anonim: Çok merak ediyorsun beni değil mi?
Yüsra: Yoo tanımadığım birisin çok da merak etmiyorum.
Anonim: Aslında tanıyorsun
Yüsra: İyi bari yabancıya gitmemiş olurum
Böyle durumları ne kadar şakaya vursam da kafama çok takan biriyim. Biraz da umursamaz biriyim ama ne kadar umursamasam da karşımda beni sevdiğini söyleyen biri vardı. Belki de sevmiyordur.
Az önce olanlar da aklıma gelip duruyordu. Ne kadar kendimi avutsam da acaba yanlış anlamış mıdır düşüncesi aklımdan çıkmıyordu. Uras'ın yüzünden. Ne diye 'ooo' der ki bir insan? Ortalığı daha çok karıştırıyor.
Artık düşünmekten beynimin yumurta akı kıvamına gelmesiyle çareyi kendimi uykunun kollarına atmakta buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...