3.3

342 26 36
                                    

Gözümü açtığımda başımda yoğun bir ağrı vardı. Olduğum yerde yani yatağımda doğrulmaya çalıştım fakat sırtımdaki sızı buna engel olmuştu.

Yavaşça doğrulup yastığıma yaslandım. Bunu yaparken sırtımda sanki iğneyle çiziliyormuş gibi bir his oluşmuştu.

Biraz durup düşündüm. Olanlar yavaş yavaş zihnime düşüyordu. En son Batın anonim olduğunu açıklamıştı. Ben de yaşattıklarına sinirlenip ona tokat atmıştım. Daha kötü bir şey olmasın diye de oradan uzaklaşmıştım.

Anonimin Batın çıkması beni rahatlatmıştı. Zaten onu görür görmez içimde hissettiğim boşluk birden yok olmuştu. Batın'ı seviyordum. Ona hiçbir zaman arkadaşça yaklaşamamıştım.

Odamın kapısı bir iki kez tıklandı. Sonrasında içeriye Derin girdi. Kapıyı kapatırken "Uyanmışsın! Nasıl hissediyorsun?" dedi.

"Sırtım neden acıyor?"

"Sen buluşmadan sonra eve gelip biraz içmişsin. Ulan kibar olmayacağım. Rahatsızsın diye kibar falan  davranmayacağım. Ne demek lan eve gelip 2 koca şişeyi kafaya dikmek. Ya başına kötü bir şey gelseydi. Ya sana daha kötü bir şey olsaydı."

Derin'in yüzünden çok korktuğu ve endişe ettiği okunabiliyordu. Ama ben de çareyi içmekte buluyordum.

"Yüsra gerçekten çok korktuk. Sen çok içince dengeni kaybetmişsin sanırım ve şişe yere düşüp kırılmış. Sen de kırık parçaların üzerine düşünce bir kaç tanesi sırtına batmış. Kırıklar küçük parçalar halinde olduğundan derin kesikler oluşturmamış."

"Pansumanı sen yaptın değil mi?"

"Herhalde ben yaptım. Koskoca doktor kızıyım az buçuk biliyoruz bir şeyler."

"Teşekkür ederim Derin. İyi ki varsın."

"Sen de iyi ki varsın." dedi ve konuyu başka bir konuya çevirdi.

"İçeride seni bekliyor. Sabaha kadar uyanmanı bekledi. Ona baktığım her an sadece seni hissettim. Resmen seni gördüm. O da senden başkasını görmüyordu zaten. Seni çok seviyor Yüsra. Seni gerçekten çok seviyor."

"Biliyorum." dedim. Biliyordum.

"O zaman..." dedi gülümseyerek. Yanağıma bir öpücük kondurdu. Hızla odadan çıktı. Batın'ı çağırmaya gittiği kesindi.

SICAK ŞARAP || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin