0.7

540 35 12
                                    

Beynimin içinde öten alarm her geçen saniyede kafamı patlatacak gibi hissettiriyordu.

Zar zor açtığım gözlerimi yumruk yaptığım ellerimle ovuşturarak yatağımda oturur pozisyona geçip alarmı erteledim. Sonrasında her zaman olduğu gibi kendimi geriye doğru yatağıma bırakıp yorganı kafama kadar çektim.

Ertelediğim alarm bir kez daha bende aynı hissi uyandırdığında sinirlenip telefonu elime aldım ve alarmı kökünden kapattım. Bildirim işaretini fark edip mesaja baktım.

Alp: Günaydın Yüsra'm

Yüsra: Bu sabah bana hiç günaymadı ama sana da günaydın.

Alp: Noldu benim güzelime sabah sabah kim kızdırdı seni?

Yüsra: Güzelim?

Yüsra:

Alp: Alış kızım alış bu işler beylee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alp: Alış kızım alış bu işler beylee

Alp'in son mesajına görüldü atıp hızla akıp giden zamana yetişmek için yatağımdan kalktım. Lavaboya gidip ellerimi yüzümü yıkadım.

Odama geri geldiğimde dolabıma yöneldim. Kararsızlığım benden önce davranıp yine beni ele geçirmeyi başarmıştı. En son çareyi gözlerimi kapatıp elimin değdiğini giymekte aradım ve aynen öyle yaptım.

Olmazsa olmaz çoraplarımı da giyip aynanın karşısına geçtim. Saçlarımı birkaç tarak darbesinden sonra rahat bırakıp yüzüme ufak dokunuşlarda bulundum.

Telefonumu ve kulaklığımı alıp odadan çıktım. Portmantodan ceketimi ve çantamı da alıp ayakkabılarımı giydim.

Evden çıktığımda saati öğrenmek için telefonun ekranına baktım. 10 dakika geç kalmıştım. Uras ve Derin ile birlikte ortak buluşma noktamız vardı ve birimiz geç kalsa da diğerimizi beklerdik.

Hızlı ve güvenli adımlarla barış noktamıza varmıştım. Gelir gelmez Uras "Erken geldiniz leydim. Geri gidin biz sizi bir 15 dakika daha bekleyelim." demişti.

"Kolay mı lan o sıcacık yatağı bırakmak?"

Derin kafasını sallayıp beni onayladı. Hala olduğumuz yerde beklediğimizi farkedip "Eee gitmiyor muyuz?" dedim.

"Birini bekliyo... İşte geliyor!" karşıdan gelen Batın'ı göstererek sorumu cevaplamıştı Uras.

"İşte geliyoğğr özel harekağğğtt!" Uras mükemmel sesiyle sabah sabah kulağımızın pasını silmişti.

Batın neredeyse hep bizimle beraber olmaya başlamıştı. Uras'ın yakın arkadaşı olduğu için beraber takılmak istiyorlardı doğal olarak. Derin ile ben de Batın'ı tanıdığımız için sorun yapmıyorduk.

Batın yanımıza gelir gelmez "Günaydın." dedi.

"Günaydın."

"Üf üf hangi markanın modelisiniz beyefendi?" dedi Uras, Batın'ı süzerek.

Güzel görünüyordu.

Derin garip bir şekilde Uras'a bakarak "Ne diyorsun Uras?" dedi.

Uras, Derin'i aldırmadan Batın'a döndü. "Bal gibi çocuksun maşallah. Annen baban arı mı kardeş?"

"Ne diyorsun olum ya?" Batın da aralarında geçen bu konuşmaya anlam verememişti.

Uras güzel iltifatları havaya karışmasın diye sözlerine devam etti. "Senin anan baban arıdır aksini iddia edenin anası babası hamam böceğidir amınakoyım."

"Büyü artık Uras büyü. Bak bu yürüyeceğimiz yol kampüse gidiyor." demişti Derin yolu işaret ederek.

"Üniversiteli olmam arkadaşlarımın yanında çapkın mizahlı bir liseli karakterimden mahrum kalacağım anlamına gelmez."

"Liseli tamam da çapkın ve mizahlı tartışılır." dedim.

"Hı çık kımık Yüsra!"

Uras'a bakarak yüzümü ekşittim. Ardından yürümeye başladık. Otobüse binmiyorduk. Çünkü Uras otobüste yaşadıklarından sonra hiç binmiyordu. Biz de yürümeyi tercih ediyorduk.

Uras, ayağıyla önünde gelen taşlara vuruyor ve arkalarından koşuyordu. Derin telefonla konuşmak için biraz önden gidiyordu. Biz de Batın ile birlikte yürümeye devam ediyorduk.

"Ee nasılsın?" dedi Batın.

"İyiyim. Ya sen?"

"İyiyim ben de."

Pekala anlamında başımı salladım. Batın telefonuyla uğraşırken ben yürümeye devam ediyordum. Telefonum titreyince cebimden çıkarıp bildirime baktım.

Alp: Hadi baştan alalım.

Alp: Günaydın Yüsra'm

Yüsra: Gerçekten kimsin sen?

Yüsra: Meraktan çıvdıvıcam artık.

Gerçekten de kim olduğunu çok merak ediyordum.

Alp: Aaa ama bunu konuşmuştuk.

Alp: Zamanı gelince.

Yüsra: Kendimi yoğurt olmak için bekleyen süt gibi hissediyorum senin yüzünden.

Alp: O da iyiymiş ;)

Yüsra: Hoşunuza gitti bakıyorum.

Alp: Doğru!

Alp: Çok hoşuma gidiyorsun.

Alp adlı kullanıcı engellendi.

SICAK ŞARAP || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin