1.3

395 31 13
                                    

Donuk bir şekilde telefonuma bakıyordum. Derin bunu fark edip telefonu elimden aldı.

"Hayda yüzü yok. Bir an pusuya yatmıştım ama av bizi yanılttı."

"Ne diyorsun Derin ne avı ne pususu ya."

"Ne bileyim bayadır ayaktayız. Uykusuz kaldım. Sabah olacak az sonra. Allahtan yarın kampüs yok."

Ben hala Alp'i düşünüyordum. Yazdıkları hala aklımda dolanıp duruyordu.

"Derin gerçekten ona güvenmeli miyim? Yazdığı şeyler hala aklımda. Gerçekten beni seviyor mudur?"

Ona güvenmek istiyordum ama eskiden aşık olduğum ve onun da bana aşık olduğunu sandığım biri yüzünden aşka inancımı yitirmiştim.

"Biliyorum güzelim eskiden hata yapmıştın. Yanlış kişiler hayatımıza girebilir. Ama bu doğru kişiyle asla karşılaşmayacağımız anlamına gelmez. Bence Alp doğru kişi."

"Nasıl emin olabiliyorsun ki?"

"Seninle konuşma şekli bile çok güzel. Hep seni sevdiğini dile getiriyor. Sevdiğin şeyleri biliyor ve bunu gösteriyor da. Bu zamana kadar hiç böyle bir erkekle karşılaştın mı? Bir şans ver. Hem kendine hem de Alp'e."

Derin'in konuşması bana iyi geliyordu. İnsanları çözebiliyordu ve bana asla zarar gelsin istemezdi.

"Sanırım ona şans tanıyacağım." dedim. Yüzünde oluşan heyecan ve sevinç beni de mutlu ediyordu. Kollarını açıp bana sıkıca sarıldı.

"İşte bu be!" dedi.

"Çok şımarma sanırım dedim."

"Bilirim ben o sanırımları. Hadi ona mesaj at!"

SICAK ŞARAP || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin