Uras'ın mesajından sonra hep birlikte evine gittik. Geldiğimizden beri hepimize trip atıyordu ve saplık muhabbetini açıp duruyordu.
"Saplık da ne güzel şey yaa! Ne trip atanı var ne de 'bana hiç ilgi göstermiyorsun.' diyeni var." dedi oturduğu sandalyede sallanarak.
"Hı hı Uras, evet." dedi Batın sıkkın bir şekilde.
"Ne var oğlum! Yok sevgililer günü, yok efendim bana ilk 'hi!' dediğin günün yıl dönümü falan çok yorucu anladın mı yani? Yoksa abinizin çoktan vardı bir manitası."
"Anladık Uras! Hem sen niye sallanıp duruyorsun o sandalyede? Düşeceksin şimdi."
"Bana bir şey olmaz abisinin gülü!"
"Açım ben yaa! Hani sıra gecesi? Nerede o yemekler?" dedi Derin elini karnında tutarak.
"Kim dedi sana yemek var diye? Sap halimle bir de aç karnınızı mı doyuracaktım."
Atlas dayanamayıp "Of Uras ya yetti artık senin şu menopoza girmiş kadın tribin!"
"Şşş kızlar var yiğidim." dedi Uras, Atlas'a öpücük atarak. Uras sandalyesinde sallanırken, Derin sürekli acıktığını dile getiriyordu. Ben de başımı içim şişmiş bir şekilde Batın'ın omuzuna yaslamıştım.
Bir süre sonra Atlas Derin'i yemek yemesi için bildiği bir yere götürmüştü. Batınla birlikte Uras'ın yanında kalmıştım ben de.
"Sen de acıktın mı?" dedi Batın.
"Biraz, sen peki?"
"Ben de acıktım."
"Bana da sormayacak mısın?" Dudağını bükmüş bir şekilde sallandığı sandalyesinden Batın'a bakıyordu Uras.
"Acıktın mı sen de Urascım?"
Uras gözlerini kısarak Batın'a baktı ve başını diğer tarafına çevirdi. Bir nevi trip atıyordu yani.
"Ne halin varsa gör be!"
Uras kaşlarını çatmış ve dudaklarını büzmüş bir şekilde Küçük Emrah gibi Batın'a bakarak "Bir daha sormayacak mısın abi?" dedi.
"Sormayacağım oldu mu? Hadi Yüsra'm biz de gidelim." İkimiz de ayağa kalktık ve gitmeye hazırlanıyorduk.
"Gidin ulan siz de gidin. Benim soyadım YIKILMAZ ulan! Ben Uras YIKILMAZ! Ben yıkılma..." Saatlerdir sallandığı sandalyesinin bacakları kırılmış ve Uras yere devrilmişti. Kafası halıdayken hiç istifini bozmadan bir şeyler söyledi.
"Az önce bizzat yıkıldım. Yıkıldığım yerde biraz daha uzanacağım. Bana dokunmayın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...