Evimin önüne geldiğimde bana sıkıca sarıldı ve yanağıma bir buse kondurdu.
"Yarın görüşürüz güzelim."
"Görüşürüz."
Eve girer girmez Derin'e seslendim. Portmantonun yanında ayakkabılarımı çıkarırken hızla yanıma geldi ve "Neler oldu anlat hemen!" dedi.
"Dur daha yeni geldim. Bari üstümdekileri çıkartayım."
"Tamam çabuk ol meraktan çatlatma."
Odama gidip üzerimdeki elbiseyi çıkarttım. Dolabıma asmadan önce biraz göz gezdirip sırıttım. Sonra üzerime rahat bir şeyler giyip Derin'in yanına gittim.
İçeriye geçtiğimde koltuğa oturdum. Derin gözlerini üzerime dikmiş bir şeyler söylememi bekliyordu. Anlatmaya başlayacaktım fakat telefonumun bildirim sesi buna engel olmuştu. Elimle 'bir dakika' işareti yapıp gelen bildirime baktım.
Alp: Ne yapıyorsun sevgilim?
Alp: Artık rahat rahat konuşabilirim yaa
Alp: Gizli gizli konuşmaktan sıkılmıştım.
Alp: Hadi evlenelim artık.
Yüsra: mxnzöcçzvmözvöcçvn
Yüsra: Sakin ol çocuk adam
Alp: (:
Alp: Ee ne yapıyorsun Güzelim?
Yüsra: Derin ile birlikteyiz.
Yüsra: Sen ne yapıyorsun?
Alp: Seni düşünüyorum.
Alp: Yemin ederim evin içinde aptal aşıklar gibi tur atıyorum.
Alp:
Yüsra:
Çocuk gibiydik ikimiz de. Onunla birlikte çocuk olmak dünyadaki en güzel şeydi benim için.
"Vay bee sevgili yaptın tabi unutursun kankanı."
Yüsra: Derin trip atıyor çıkmam lazım.
Alp: Sana önemli bir şey söylemeyi unuttum.
Merak edip sordum.
Yüsra: Ne söyleyecektin?
Alp: Atlas uzun zamandır Derin'den hoşlanıyormuş ama bunu ona söyleyemiyor.
Yüsra: Ne?
Çok şaşkındım. Mutlu olmuştum ama Derin'in ne düşüneceği konusunda emin değildim.
Alp: En iyisi sen Derin ile konuş. Acaba Atlas hakkında ne düşünüyor. Ona göre de çocuk bir şeyler yapar.
Yüsra: Tamam yiğidim o iş bende.
Alp: Yiğidim dedi Allam al beni!
"Hadi anlat artık Yüsra yaa!" dedi Derin sıkkın bir şekilde.
Ben olaylardan önce Atlas'ın ondan hoşlandığını söylemek istiyordum. Onun adına gerçekten çok mutlu olmuştum. Çünkü o mutlu olmayı hakkediyordu. Atlas'ın da onu mutlu edeceğinden hiç şüphem yoktu.
"Derin sana bir şey anlatmam lazım."
"Tamam ben de anlat diyorum ya zaten."
"Öyle değil. Seninle ilgili."
"Neymiş o benimle ilgili anlatacağın şey?"
"Nasıl başlayacağım bilmiyorum ama senden hoşlanan biri var."
"Ah bebeğim benden herkes hoşlanır ama beni hak eden alır." Söylediklerimi dalgaya vurduğu kesindi.
"Sen onu, o da seni hak ediyor bence." Ben de söylemekte kesindim.
"Yüsra sen ciddi misin? Yoksa olanları anlatmamak için konuyu değiştirmeye mi çalışıyorsun?"
"Ben ciddiyim."
"Ama ben birinden hoşlanıyorum."
"Siktir! Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Novela Juvenil(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...