Batın ile birlikte havuza gittik. Günlerdir evde canımın sıkıldığının farkındaydı ve bana sürpriz yapmıştı. En sevdiğim yere gelmiştik. Yüzmeyi çok seviyorum. Batın'ın kuzeninin büyük bir havuzu vardı. DJ'likle de ilgileniyordu kuzeni aynı zamanda.
Havuza geldiğimizde suya girmiştik ikimiz de. Bizden başka kimse yoktu. Baş başa kalmak için ayarlamıştım burayı Batın. Çok düşünceliydi beni mutlu etmeyi biliyordu.
"Hadi yarış yapalım!" Dedim. Kabul eder etmez yerimi aldım. Aynı anda üçten geriye doğru sayıp başlamıştık. Kazanmak için elimden geleni yapıyordum. Hızlıca ayaklarımı çarpıyor ve kulaç atıyordum. Kazanmak için Batın'a bile bakmıyordum. Sona yaklaşmıştım ve ilk ben gelmiştim. Batın da çok iyi yüzüyordu fakat kazanmıştım. Sevinç çığlıkları atıyordum.
Aklıma hiçbir şeyin iddiasına girmediğimiz gelince birden yüzümü düşürdüm.
"Yaa ama Batın iddiayı söylemeyi unuttuk." dedim. Bana yaklaşırken gözlerinin içi parlıyordu ve tebessüm ediyordu.
"Ne istiyorsun güzelim? Bir öpücük verebilirim istersen." Cevap vermemi beklemeden dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Ohoo yanlış zamanda mı geldik?"
Gelenlere baktığımızda Uras'ın burnunu tıkayarak "Havada aşk kokusu var." dediğini duydum. Yanında da Eda vardı. Atlas Derin ile birlikte geriden geliyordu. Derin'in üzerinde havlu olmasına rağmen bacaklarına da havlu tutuyordu Atlas.
Yanımıza geldiklerinde şezlonglara oturdular.
"Kıskançlıktan kafayı yedi Atlas en sonunda." Dedi Uras yanaklarına güneş kremi sürerken.
"Asıl sen kafayı yemişsin. Havuzdayız güneş kremi sürüyorsun." dedi Atlas.
"Ben cildime önem veririm bir kere. Kapalı havuzda değiliz güneş tepemizde. Hem sen Batın'ın havuzu kapattığını yani erkek sineğin dahi gelmeyeceğini bile bile kızın bacaklarına havlu örtüyorsun."
"Erkek şişme ördeklerini kıskanıyorum belki Uras sanane."
"Yeter be! Şimdi gidip şişme ördeklerle sevişirim zaten Atlas!" dedi Derin sıkkınlıkla.
"Öğle deme güzelim. Şimdiden tüylerim diken diken oldu." Atlas'ın sözlerine aldırmayıp gözlerini devirdi Derin. Eda soluklanarak havuza girmişti en sonunda.
"Ama sırtıma krem sürecektin Eda!" Üzülerek eline krem sıkarken ayaklarını suda sallandırıyordu Uras. "Atlas sırtıma krem sürsene be yiğidim." dedi.
"Siktir git Uras. Anladın mı?" Atlas havuza balıklama atlarken bütün suyu yüzümüze sıçratmıştı.
"Yavaş ol be oynak balina!" dedi sinirle kendini kreme bulayan Uras.
Hepsi de birbirinden farklı insanlardı. Hepimiz de manyaktık. Uras krem sürdüğü için suya girmiyordu. Atlas kıskançlığı yüzünden rahat durmuyordu. Derin de inat edip Eda ile eğlenmeye devam ediyordu.
Batın ile baş başa olma hayalleri iptal olsa da ailemle birlikteydim. Gün boyunca doyasıya eğlenmiştik. Batın'ın kuzeni de sonradan gelip bizi şarkılarıyla eğlendirirken zaman geçip gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...