Alp: Çamlığa gelmeni istiyorum Yüsra'm
Mesajının okur okumaz heyecanlanmıştım. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Birden bana ilk zamanlar attığı mesajı hatırladım. Ona gideceğim zaman bana hediye ettiği elbiseyi giyecektim.
Dolabımı açıp en arkalarda duran kutuyu gördüm. Hediye ettiği günden beri orada duruyordu. Hiç dokunmamıştım. Kutuyu alıp içerisinden elbiseyi çıkarttım. Giyindikten sonra Derin'in saçıma ve yüzüme yaptığı birkaç dokunuşun ardından aynanın karşısına geçtim. Gözlerimi aynadaki yansımamda gezdirdim.
"Çok güzel oldun Yüsra." dedi Derin beni izleyerek. "Dibi düşecek çocuğun."
Derin'in güzel iltifatlarından sonra heyecanımı dizginlemek için Derin bir nefes alıp evden çıktım. Çamlığa doğru yürürken içimde bir boşluk doğmuştu. Hissettiğim o başluk beni rahatsız ediyordu. Heyecandan olsa gerekti.
Çamlığa geldiğimde sırtımı bir ağaca yaslayıp onu bekledim. Gözlerime arkamdan gelen birinin elini kapatmasıyla irkildim. O an Alp'in olduğunu düşünüp "Sen misin Alp?" dedim.
"Benim Yüsra'm." Beklediğim cevabı almıştım. Fakat sesi bana çok tanıdık geliyordu. Ellerini yavaşça gözlerimden çekti. O çeker çekmez arkamı döndüm.
Ben yüzüne donmuş bir şekilde bakıyordum muhtemelen. Karşımda gördüğüm kişi yıllardır yan yana olduğum insandı.
Batın Alp Öztürktü.
Gözüme perde inmişti resmen. Kafamda bir sürü soru dolanıp duruyordu.
Neden?
Neden bunca zaman bir adım yakınımda olan insan bir telefon uzağımdaydı?
Neden evimde o olduğu halde kıskanıp beni hayal kırıklığına uğratmıştı ve üzmüştü?
Beni de bu sinirlendirmişti. Kendisini kendisinden kıskanıp beni çok üzmüştü. Gözlerimi kırpıştırmamla soru dünyamdan ayrılıp gerçekliğe teslim etmiştim kendimi.
Bana bir şey bekler gibi bakan Batın'ı görünce içimdeki öfke devreye girip ona tokat atmamı uygun görmüştü. Ona tokat atmıştım. Hemen oradan uzaklaşmaya başladım. Hem de en sevdiğim yerden ve sevdiğim insanın yanından.
Eve giderken kafam allak bullaktı. Ne bir şey hissediyordum ne de başka bir şey. Ona karşı olan öfkemi de tokatla sonlandırmıştım.
İçimde hissettiğim boşluk yok olmuştu. Demek ki içimdeki boşluğun sebebi Batındı.
~
Vee sonundaaa Anonimimiz kendini açıkladı. Batın'ın anonim olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...