Batın ile yolda aptal aşıklar gibi yürüyorduk. Sevdiği kızı ilk gördüğü zamandan itibaren anlatmaya başladı.
"Seni ilk gördüğümde Derin ile birlikteydin. Lisenin bahçesinde oturuyordunuz. Senden gözlerimi çekemiyordum. Uras yanıma gelip sana neden öyle baktığımı sordu. O zamanlar Uras ile arkadaştık ve ben de o an hissettiklerimi ona güvenle söylemiştim."
Demek ki Uras liseden beri Batın'ın beni sevdiğini biliyordu. Hain Uras! Bunca zaman Anonimin de Batın olduğunu biliyordu o zaman.
"Urasla plan yapmaya başladık. 'Sana nasıl yakın olabilirim!' planları yapıyorduk. İlk zamanlar tanışalım diye Uras beni üçünüzün takıldığı yerlere çağırmıştı. Seninle tanıştığımda çok sıcakkanlı yaklaşmıştın bana. Elimi sıktığında kalp krizinden öleceğimi düşünmüştüm."
Gülmüştü ve gamzesi belirginleşmişti. Sanki her dakika ona daha da aşık oluyordum.
"Sonra sana tam açılacağım derken Uras beni kabul edebileceğinin mümkün olamayabileceğini söyledi. Çünkü aşka inanmıyordun. Ben de uzun süre ne yapmam gerektiği konusunda düşündüm. Sonra da üniversite sınav zamanı gelmişti. Üniversite tercihlerini ne yapacağını Urastan öğrenip aynı tercihleri yaptım. Her gün ikimizi diledim ve dileklerim gerçekleşti. Aynı üniversitedeydik artık. Bundan sonraki plan da yine lisedeki gibi sizinle beraber olmaktı. Sonra da sana karşı olan hislerimi söyleyecektim."
Anlatırken gözlerinin içi parlıyordu. Çok mutluydu.
Bana öyle bakma anlayacaklar...
"Bir türlü cesaretimi toplayıp sana karşı olan hislerimi söyleyemiyordum. En sonunda çareyi kendimi sana anonim olarak tanıtmakta aradım. Atlas ile tanıştığını öğrendim. Açıkçası biraz korktum. Ondan şüphelenir ya da ona aşık olursun diye korktum. Ama Uras sadece Derin'in bir ihtimal verdiğini söyledi. Sen Atlas'ın omuzunda ağladığın zaman Atlas'ın benden haberi vardı. Yani o zaman öğrenmişti Atlas anonim olduğumu. O yüzden kampüsün bahçesinde sana kendinden emin bir şekilde benim mesaj atacağımı söylemişti."
Şimdi netleşmişti işte bahçedeki o durum. Peki neden anonim olarak kendini kıskandın ki? Beni neden bu yüzden üzdün?
"Üzerime şarap döküldüğü zaman Lavaboda ki bakışın aklımdan çıkmamıştı."
Haydaa sen onu unutmadın mı yiğidim. Yine kulaklarım yanıyordu. Utanmıştım.
"Odana geldiğimiz zaman sana anonim olduğumu söyleyecektim. Kararım kesindi. Şarkıyı çalmaya başlamıştım ve birlikte söylemiştik. Hatta bittikten sonra 'Sesin çok güzelmiş Yüsra'm.' demiştim fakat sen umursamadın. Ben de hayal kırıklığımı anonimden yazarak atmak istedim. Ama amacım senin bu kadar üzülmene sebep olmak değildi."
İşte her şey şimdi rayına oturmuştu. Bu zamana kadar anlayamadığım şeyler artık cevabını bulmuştu. Ona baktığımda üzgün görünüyordu.
"Kampüse gidip seni üzgün görmek hiç istemedim. Bu yüzden kendimi eve kapattım. Seni üzmek bu hayatta isteyeceğim en son şey Yüsra'm. Hatta isteyeceğim şeyler listesine bile girmez. Senden ne kadar özür dileyeceğim bilmiyorum ama pişman olduğumu bilmeni istiyorum. Seni her şeyden çok ama çok seviyorum Yüsra'm."
Pişmanlığını yüzünden okuyabiliyordum. Onu üzgün gördükçe ben de üzülüyordum. Derin gerçekten haklıydı. Biz birbirimizi tamamlıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...