0.4

578 40 14
                                    

Odamın kapısının iki kez tıklanmasıyla gözümü açıp kapıya odaklandım. İçeriye Derin girdi.

"Uyanmışsın. İki saattir uyuyorsun. Sen uyanmayınca Uras Batın'ı da alıp evlerine gittiler."

"İki saat oldu mu ya? Sadece uzanmıştım."

Batın gitmişti.

"Biraz oldu tabi. Neyse ben eve gidiyorum. Malum yarına yetiştirmem gereken slaytlar var."

"Tamam yarın görüşürüz."

"Görüşürüz."

...

Derin gittiğinden beri sıkıntıdan patlıyordum.

Gardırobumu açtım ve siyah pantolonumu, tişörtümü, hırkamı alıp giyindim. En son kulaklık ve telefonumu alıp evden çıktım.

Çamlıkta yürüyüş yapmayı çok seviyorum. Ilık ılık esen rüzgar ve müzik eşliğinde yürüyüş yapmak bana çok iyi geliyor. Hem yürüyüp hem de şarkı dinliyordum. Telefonuma gelen bildirim sesiyle ekrana baktım. Gelen bildirim anonimdendi.

Anonim: Bir gün bu çamlıkta beraber yürüyüp şarkı dinleyeceğiz Yüsra'm.

Anonim: Aslında şu an bile yanına gelebilirim ama şarkı dinleyip yürüyebilir miyiz bilmiyorum mxözşmöçzx

Yüsra: Beni mi takip ediyorsun?!

Etrafıma bakındım ama kimse yoktu. Biraz yürüdüm ve bakınmaya devam ettim. El ele tutuşup gezen iki sevgili haricinde kimseyi göremiyordum.

Anonim: Boşuna o güzel gözlerini yorma Yüsra'm beni göremezsin.

Yüsra: Ne demek göremem? Ulan yoksa dronla falan mı izliyorsun beni sapık herif!

Anonim:

Yüsra: Az bile sana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüsra: Az bile sana.

Son mesajdan sonra uygulamadan çıktım. Komik birine benziyordu. Sadece kim olduğunu merak ediyordum normal olarak.

Derin ve Urastır diye düşünmüştüm en başında fakat onlar olmadığı apaçık belliydi. Zaten Uras hemen kendini ele verirdi.

Eve doğru yürürken şarkıya eşlik etmeye başladım. Bazen sevdiğim şarkıları dinlerken kendimi kaybedebiliyorum.

Anonim: Çok güzel sesin var be Yüsra'm

Anonim: Ulan her an daha da aşık oluyorum sana

Yüsra: Sen hala beni mi takip ediyorsun?!

Anonim: Sana başka nasıl yakın olabilirim ki?

Yüsra: Yakın olmayabilirsin.

Yüsra: Ya da karşıma çıkabilirsin.

Anonim: Bu önerileriniz size kalsın Yüsra hanım. Zamanı gelince çıkacağım karşınıza.

Yüsra: Neyi bekliyorsun ki?

Anonim: Hazır değilim.

Yüsra: Sanki olimpiyatlara hazırlanacaksın amk.

Anonim: Şşş ağzımızı bozmuyoruz küçük hanım.

Yüsra: pki.

Uygulamadan çıkıp eve doğru yürümeye devam ettim. Kapının önüne geldiğimde cebimi anahtarı bulmak için yokladım. Anahtarla kapıyı açmak için yeltendiğimde gözüme bir kutu ilişti.

SICAK ŞARAP || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin