1.1

430 33 3
                                    

Kampüsten sonra Derin ile birlikte eve geldik. O koltuğa otururken ben mutfaktan içecek bir şeyler getirip yanına oturdum.

"Ee anlat bakalım."

"Neyi?" dedim bilerek.

"Salağa yatma kaç yıllık arkadaşınım ben senin."

Gülmüştüm. Telefonum masanın üzerinde titrerken Derin ile aynı anda gözlerimizi birbirimizden çekip telefona baktık. İkimiz de mesajın kimden geldiğini tahmin edebiliyorduk. Benden önce davranıp telefonu hızla masanın üzerinden aldı.

"Acaba kim?" dedi Derin sinsi bir ses tonuyla. Şifremi de biliyordu. Telefonu ondan almak için üzerine atladım. Alamamam için kolunu havaya kaldırdı. Ben hala almak için cebelleşiyordum. Çoktan telefon kavgasına başlamıştık.

En sonunda benden kurtulup koltuktan kalktı. Yorulduğum için pes edip "Bak ulan bak!" dedim.

Hızlı hızlı parmaklarını telefonumun ekranında gezdirdi. Sonra gözlerini büyüterek "Vay anasını!" dedi. Sanırım Alp'in attığı mesajları okumuştu.

"Ne yazmış?" dedim.

"Kim?"

"Ulan telefonum sende kim diyorsun!"

"Anlat kim bu Alp?" dedi hala ayakta durarak.

"Tamam otur da anlatayım." Derin heyecanla koltuğa yerleştikten sonra anlatmaya başladım. Çünkü ben anlatmadan bırakmazdı telefonumu.

"Baya önce bana bilinmeyen numaradan mesaj geldi. Sevdiğim bir şarkının sözlerini atmıştı. İlk önce sizin dalga geçtiğinizi düşünüp umursamadım. Sonradan sizin olmadığınızı anladım. Konuşmaya başladık yavaştan işte o kadar."

Ben anlatırken o arada Derin hem beni dinliyordu hem de Alp ile mesajlarımızı en baştan okuyordu.

"Kızım bu çocuk sana aşık. Ama sen aşka inanmıyorsun. Aga olmaz ama yaa bu haksızlık! Yazık çocuğa."

"O yüzden hislerine saygı duyup onu kırmamak için akışına mesajlaşıyorum."

"Kızım odun olma. Bu çocuk sana aşık. Seni de tanıyor. Sevip sevmediğin şeyleri biliyor. Seni düşünüp elbise bile almış lan!"

"Yani? Ne yapayım Derin? Tanımadığım birinin hayatıma girip alt üst etmesini mi izliyim?"

"Tanı o zaman. Belki çok iyi anlaşacaksınız. Belki de sevgili olursunuz."

"Evet aşka inanmayan aşık olur bravo. Seni yılın götü ilan ediyorum arkadaşım."

"Kızım saf olma. Ne güzel konuşmuşsunuz işte devam edin elbette tanıyacaksın onu. Bir dakika.. Ulan yoksa tanıyor musun?"

"Ne diyorsun Derin yaa. Sadece adının Alp olduğunu biliyorum dedim sana... Hassiktir!"

"Yaa düşünsene seni tanıyabiliyorsa sana yakın olan biri o zaman. Sen de samimi olmadığın insanlarla çok muhatap olmadığına göre yakın biri kesin."

"Ee yakın olduğum kaç tane Alp var ki?" dedim düşünceli bir şekilde.

"Düşünelim.. Batın Alp var, Atlas Alp var.. Siktir aklıma başka Alp gelmiyor."

"Başka yok çünkü!" Hadi hayırlısı!

SICAK ŞARAP || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin