Bu gün kampüste dersim yoktu. Gün boyu ruh halim düşüktü. Siyah sweetimin şapkasını kafama geçirmiş iplerini de sonuna kadar çekmiştim. Çok sıkılıyordum. Tek başıma ölümü bekliyordum sanki. (Pil ömrü %5)
Tek başımaydım çünkü Derin, Atlas ile beraberdi. Uras ve Batın'ın da sabahtan 2 dersi vardı.
Kapı zilinin sesini duymamla gözlerimi ovuşturarak kapıya doğru ilerledim. Batın gelmişti ve ellerinde bir şeyler vardı. İçeriye girer girmez sarıldı.
"Neyin var güzelim durgun gibisin."
"Bir şeyim yok sadece çok sıkıldım." Elindeki büyük poşetin içinden bir şeyler çıkardı ve bana uzatarak "Hadi neşelenme vakti." dedi.
Bana uzattığı büyük paketi elinden alırken ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ben daha sormadan o konuşmaya başladı.
"Bunlar ikimiz için pijamalar. Sana çok yakışacağını düşündüm. Hadi artık giyelim."
Bunları söylerken küçük bir çocuk gibi gözünün içi parlıyordu. O kadar güzeldi ki gözlerimi gözlerinden çekemiyordum. Bir tepki veremediğimi anlamıştı ki elimden tutup beni odaya götürdü.Pijamayı giyebilmek için Batın'ın arkasını dönmesini beklerken o da karşımda dikiliyordu.
"Eee, giyinelim demiyor muydun?" dedim.
"Evet, soyunabiliriz."
Gözlerimi büyüterek elimdekileri suratına fırlattım. Pijamaları suratından çekerek "Ne var güzelim, mantıksal olarak soyunup pijamayı öyle giymeyecek miyiz?"
Mantıksal olarak evet, fesatsal olarak hayır!
"Beraber mi giyineceğiz?"
"Bana uyar." dedi sırıtarak.
"Biraz daha konuşursan sapık olduğuna inanacağım."
"Tamam tamam, o zaman sen arkanı dön. Ben de döneyim ve giyinelim."
"Dön arkanı o zaman." dedim.
"Aynı anda..." yavaş yavaş arkamı dönerken, yan gözle Batın'ın da döndüğünü görüyordum. Artık tamamen döndüğümde onu görmüyordum ve biraz garip hissediyordum.
Poşet sesini duymuştum. O rahat bir şekilde poşetten çıkarmış giyiniyordu muhtemelen. Acaba arkası dönük mü? Göremiyordum ki!
Poşetten pijamayı alıp üzerimi çıkartmaya başladım. Utana sıkıla giyinebilmiştim.
"Ben giyindim!" dedim.
"O zaman artık birbirimizi görebiliriz."
Arkamı döndükten sonra Batın da dönmüştü ve karşımda onu giyindiği pijamayla görünce dayanamayıp kahkaha attım.
"Bence çok güzeliz." dedi elini belinin yanında birleştirerek.
"Gerçekten çocuk gibiyiz. Sana inanamıyorum."
"Tekrar söylüyorum bu daha hiçbir şey güzelim."
@yüsraaldinç Onun yanında çocuğum @batınalpöztürk 🖤
@batınalpöztürk onun yanında mutluyum🖤
@derinsoysal 😍
@urasyıkılmaz sonunda beah
@atlasalpyılmaz seninle şöyle @derinsoysal
@derinsoysal kapıyı aç @atlasalpyılmaz
@arda artık sevdiceği var
@selin boşta değilmiş anlaşılan
@stalkçı Atlasla Derin de mi?
@derinsoysal ❤️ @atlasalpyılmaz
@atlasalpyılmaz ❤️
@yüsraaldinç Best ship 🧚♀️
@batınalpöztürk hayırlı olsundu yenge
@derinsoysal eyvallah enişte @batınalpöztürk
@urasyıkılmaz siktir siz de mi?
@oğuz derinin atlasa yürüdüğünden emindim artık kanıtlandı
@ayça bal gibi çocuğu kaptılar
@stalkçı evet, Atlasla Derin de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...