0.8

499 31 12
                                    

Kampüsten sonra eve gelip kendime yiyecek bir şeyler hazırladım. Sonrasında kahve yapıp çatı katına çıktım. Mindere oturup elimdeki bardağı önümde duran küçük sehpaya bıraktım. Kafamı geriye doğru yaslayıp burnuma gelen hoş kahve kokusuyla gözlerimi kapattım. Derin bir nefes alıp sessizliği dinledim.

Zaman zaman ailemi özlüyordum. Üniversiteyi başka bir şehirden kazanınca ailem burayı çok beğenip yazın gezmeye geliriz diye düşünmüşlerdi. O yüzden bu evi tutmuştuk.

Bahçeli bir evdi. Çatı katı vardı ve orayı çok seviyordum. Tamamen kendim ayarlamıştım bu katı. Rengarenk minderler koymuştum. İki bölmeli bir dolap var. Bir bölmesini abur cuburlarla doldurmuştum. Bizimkiler gelince film falan da izliyoruz. Minderleri koyduğum yerde pencere var. Akşamları oturup yıldızları izlemeye bayılıyorum.

Gözlerimi telefonumun bildirim sesini işitmemle açtım. Uras'ın yine grup açtığını düşünüp umursamamıştım. Sonra aklıma Alp'in mesaj atmış olabileceği gelmişti.

Bir dakika! Ben onu sabah kampüse giderken engellemiştim. Genellikle sabahları kendime gelemediğim için sonrasında neden yaptığımı sorguladığım davranışları sergileyebiliyorum. Sabah sendromlarımdan özellikle pazartesi günü olanlardan kaçın.

Telefonumu elime alıp Alp'in engelini kaldırdım. Sonrasında gelen mesaja baktım. Tahmin ettiğim gibi mesajı atan Urastı.

URAS sizi "URAS ve kırgın çiçekleri" grubuna ekledi
Uras, Derin kişisini ekledi
Uras, Batın kişisini ekledi

Uras: Selamın aleyke ey ahalii!!

Derin: Bu ne Uras?

Uras: Ne, ne?

Derin: Soruya soruyla cevap verme kardeş. Önce bir şaşırmama izin ver amk

Uras: İyi bee

Derin: Bakıyorum da yine olmayan mizahını konuşturuyorsun.

Uras: Laf kalabalığı yabma hadi abicim hadii

Derin:

Uras: şşş ayb oluyr

Yüsra: Yine harfleri yuttu amk

Uras: tuvlettym

Uras: Elim dolu amk

Yüsra: 😶

Derin: 😳

Batın: anskm

Uras: Ulan ne salak insanlarsınız dişimi fırçalıyordum

Uras: İçiniz fesat İÇçİnNizZ

Uras'ın son mesajından sonra gruptan çıktım.

Telefonu kapatıp günbatımına karşı kahvemi yudumlamaya devam ettim. Tekrar huzura kavuşup güzel bir yudum daha aldım kahvemden. Bir yudum daha alacaktım fakat bunu bir bildirim sesinin bölmesiyle yapamadım.

Alp: Ah Yüsra'm üzümlü kekim

Alp: Engel atman bile hoşuma kaçıyor.

Yüsra: Tekrar atayım istersen.

Alp: Hasretine dayanamam, etma!

Yüsra: Mxöçnsaösnaöç

Yüsra: Nerelisin?

Alp: Sana nere lazım?

Yüsra: Soru sordum.

Alp: Ben de.

Yüsra:

Alp: çxmxöxmzömcöz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alp: çxmxöxmzömcöz

Alp: Eee ne yapıyorsun?

Yüsra: Aslında yapıyordum. Sayenizde pek de mümkün olmadı.

Alp: Benden başka kim rahatsız etti seni?

Yüsra: Senden başka kimse rahatsız edemez mi beni?

Alp: Öyle değil yauw

Alp: Biri mi var yoksa!?

Alp: Söyle çabuk :(

Yüsra:

Alp: Mxzöxmçxönxahfşö

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alp: Mxzöxmçxönxahfşö

Alp: Yok yani?

Yüsra: Olmasını mı isterdin?

Alp: Benim olmanı isterdim.

Görüldü

SICAK ŞARAP || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin